"ГАЗель" та Мікас
Наша сеть партнеров Banwar
На автомобілях ГАЗель Бізнес з двигуном УМЗ застосовується система упорскування на основі блоку управління Мікас 11.4. У штатному програмному забезпеченні цих контролерів присутній ряд дефектів, що негативно позначаються на експлуатаційних якостях мотора.
Так, пусковий положення РХХ, що задає кількість повітря при пуску при 40 і при 70 градусах - однакове, а після 70 - і зовсім на крок більше.
В результаті при пуску гарячого мотора блок управління намагається збільшити занижені в слідстві переобедненія суміші обертів подачею додаткового повітря. Двигун працює нестійкий і з «прострілами», різко зростає токсичність вихлопу, холостий хід вирівнюється тільки після початку руху.
У таблиці фактичного положення РДВ (РХХ) від ТОЖ прописано 64 кроку при температурі 90 градусів, між тим з часом РДВ і дросельна заслінка покриваються маслянистим нагаром, і повітря двигуну починає катастрофічно не вистачати.
Блок запам'ятовує положення РХХ, при якому досягаються бажані обороти холостого ходу, і «зрушує» зокрема установки пріоткривателя відповідно різниці між вихідним і бажаним станом РХХ. В результаті спостерігається «зависання» оборотів при скиданні «газу»
Таблиця запалювання по тиску містить кілька значних стрибків в діапазоні 2400 -2700 об \ хв, очевидно обумовлених бажанням знизити токсичність вихлопу на низьких оборотах, але в результаті спостерігається відсутність «тяги» до 2500, і ривок - після
В алгоритмах формування запалювання встановлена максимальна швидкість збільшення УОЗ, рівна 0,4 градусів ПКВ \ об. При такому значному обмеженні істотно страждає динаміка розгону, а спроби компенсувати брак динаміки зусиллям на педалі акселератора призводять до збільшення витрати палива.
Коефіцієнт подачі палива робочого режиму по умлчанію дорівнює 80. При такій установці реакція на натиснення педалі акселератора відбувається з помітним запізненням, а різке натиснення при рушанні в деяких випадках зовсім провокує зупинку мотора.
Що робити?
Ательє Force AG пропонує ВО "402PR406" і "Gasoline" by C @ che для автомобілів "Газель Бізнес" з блоком управління Мікас 10.3+ і Мікас 11.4. Вартість прошивки 2000 рублів.
Записатися на чіп-тюнінг
Що робити?