Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ford Ranger - механіка або АКПП?

  1. частина 1. Ford Ranger з МКПП На російський ринок новий Ford Ranger з МКПП вивели ще в 2009 році....

частина 1. Ford Ranger з МКПП

Наша сеть партнеров Banwar

На російський ринок новий Ford Ranger з МКПП вивели ще в 2009 році. В цей рік ми і повернемося в першій частині нашого огляду. Ринок пікапів в 2009 році виглядав, як не дивно, оплотом стабільності. При загальному обсязі в 10 тисяч автомобілів на частку Ford припала приблизно чверть. Його конкуренти - це Mitsubishi L200 , Nissan Navara і Mazda BT-50 , Поділили між собою решту.

Відразу відзначимо, що Ford Ranger і Mazda BT-50 - це, по суті, близнюки-брати. Збирають їх у Таїланді і відмінності між ними мінімальні. Зміни в зовнішності Ford Ranger торкнулися насамперед переднього бампера, крил, капота, грати радіатора і передніх фар. Всі елементи були попередньо перевірені в аеродинамічній трубі. У цю категорію потрапили і нові бічні дзеркала, які оснастили підігрівом, але спрацьовує він тільки разом з включенням підігріву заднього скла. За формою стали більше, так що оглядовість покращилася, та й шумів стало менше. Зате на цьому фронті стала процвітати антена, яка свистить так, що з'являється бажання її відламати. Кузов покривають одним з десяти квітів, додалися 5 нових: Highland Green, Wining Blue, Lagoon Blue, Copper Red і Desert Bronze.

Кузов покривають одним з десяти квітів, додалися 5 нових: Highland Green, Wining Blue, Lagoon Blue, Copper Red і Desert Bronze

У Росії Ford Ranger продається з кабінами двох типів - RAP Cab із задніми панелями-дверима і Double Cab з двома рядами сидінь. RAP Cab - це чотирьохдверна кабіна, що поліпшує доступ в салон завдяки дверям, що відкривається вперед, і двом панелям-дверей, що відкривається в іншу сторону. Базова версія в обох випадках - XL, за нею йде більш просунута XLT, а потім вже два останніх варіанти - люксовий і спортивний, а простіше кажучи, Limited і Wildtrak.

Верхня лінійка оснащується дуже зручними сидіннями з відмінною бічною підтримкою, а також додатковим інформаційним центром, який встановлюється на верхній частині приладової панелі і містить компас, індикатори зовнішньої і внутрішньої температур, а також показує крен кузова. Корисність подібної опції нехай кожен оцінить самостійно, так як комусь ці функції потрібні, а хтось вважатиме їх марними.

Ось за що точно не варто говорити спасибі, так це за висувається лоток, що збільшує ширину приладової панелі на стороні пасажира. Він витримує навантаження до 10 кг і надає робочу поверхню для ведення записів або читання карти. Повірте, ви довго будете шукати, що ж так огидно стукає на дорожніх нерівностях. Так ось, це стукає лоток, який доведеться якось доопрацювати шумоізоляцією, інакше разом з антеною вони зведуть вас з розуму. Не дуже добре кріпиться і задня шторка на кузові, яка навіть в закритому стані відкривається при вібрації і сповзає.

Зміни в технічній частині торкнулися лише передавальних чисел у першій і другій передач - їх зменшили на 10 і 7 відсотків відповідно. Ця зміна зроблено для полегшення початку руху з місця і руху з малою швидкістю при максимальній масі автопоїзда. Форд Ренжер пропонує кращі в класі тяговим зусиллям: максимальна маса причепа на буксирі дорівнює 3000 кг.

"Для всіх наших покупців важливо, що двигун TDCi створює максимальний крутний момент вже при 1800 об / хв, - пояснює Хенрік Нензен. - Це робить Ranger чудовим автомобілем для динамічного руху по дорозі, а також буксирування оснащеного гальмами причепа з максимальною для даного класу масою 3000 кг ". Під капотом встановлений 2,5-літровий двигун потужністю 143 к.с., який створює крутний момент 330 Нм. Він сполучений з п'ятиступінчастою ручною коробкою передач. Що ж стосується 2,5-літрового агрегату в поєднанні з автоматичною коробкою, то про нього ми розповімо нижче в другій частині огляду. Для дизельного агрегату витрата становить приблизно 11-12 літрів на 100 км. На бездоріжжі набагато зручніше їхати в режимі 4-2, так як задній привід дозволяє краще контролювати автомобіль, навіть не дивлячись на відсутність системи стабілізації.

Багато клієнтів цікавляться, чому в Росії не ввозять трилітровий двигун. Так ось, незважаючи на бажання деяких автомобілістів придбати таку модифікацію, попит на неї явно недостатній для того, щоб почати імпорт. Це просто не принесе вигоди. Різниця в л.с. нівелюється податками і високими митами, так що ця овчинка не варта вичинки. До речі, в 2008 році мита становили 10 відсотків на дизельні і 15 відсотків на бензинові авто, а з 2009 року мита на комерційні авто вже 25 відсотків, що серйозно впливає на кінцеву ціну. Як ви розумієте, Ford Ranger відноситься саме до комерційних авто.

Загалом, в пікапі все добре, ось тільки ціна на нього може відлякати клієнтів. Адже нова версія подорожчала аж на 200 тисяч рублів. Переконливо, але цьому є пояснення. Базова версія в 2оо9 році обходилася в 974 тисячі рублів. Проблема ціноутворення - це вже названі мита, курс при закупівлі та інші обставини. Компанія Форд пропонує кредитну програму зі ставкою в 2,9 відсотка річних в рублях. Плюс досить дешеве обслуговування. Так що вся ця ситуація - виклик для Ford. Читаємо, що було далі.

частина 2. Ford Ranger з АКПП

З плином часу на ринку залишається все менше самобутніх автомобілів, здатних без особливих проблем зацікавити покупця. Пікапи, безумовно, належать до цієї категорії. За кермом такого авто як новий Ford Ranger завжди весело, та й користь від нього досить відчутна. Той факт, що їзда на пікапі часом починає втомлювати, поки опустимо. Адже головне достоїнство пікапа - свобода вибору. У нього не повинно виникнути проблем ні з водою, ні з вогнем, ні з мідними трубами. Ось тільки свобода ця обмежена невеликим пробігом, так як представити себе штурмуючим кілометри на пікапі досить складно. Під час тесту Ford Ranger з АКПП ми подолали 400 км в один кінець, і спина разом з вестібюлярним апаратом підказали, що цей ривок був близьким до максимального.

Відразу внесемо поправку - при цьому кузов автомобіля був так само порожній, як прилавки радянських магазинів у важкі роки. З огляду на цей факт, антисоціальна поведінка пікапа потрібно пробачити, так як рамна конструкція і задні ресори навряд чи можна назвати найкомфортнішим поєднанням на світі. Будь-яка купина призводить до того, що задні колеса намагаються обігнати передні, але Ranger - це далеко не гепард, тому подібні фокуси мало того що не роблять його швидше, так ще і пасажирів досить сильно напружують. Загалом, цей автомобіль повинен працювати - нічого на ньому кататися без вантажу в багажнику і бити швидкісні рекорди. Цим він, як правило, і займається - майже половина проданих пікапів йде в парки стільникових компаній для обслуговування одиноких базових станцій.

Також не варто забувати, що на світовому ринку вже представили нове покоління пікапа Ford Ranger . Тому питання про доцільність тесту попереднього покоління в даному контексті цілком доречний. Дивуватися все ж не варто, адже перед нами всього лише версія з автоматичною коробкою передач, яку маркетологи вирішили нарешті героїчно вивести на російський ринок. Так, вона вже продається в інших країнах, але з огляду на той факт, що наступне покоління з'явиться у нас не раніше 2012 року, набагато злочинні було не виводити цю модифікацію. До того ж крива попиту явно не радує керівництво, і тому її зростання вирішили трохи простимулювати. Для цього знадобився рішучий крок, здатний вразити конкурентів.

Дивувати вирішили, зробивши ставку на те, що цільова аудиторія вже готова скуповувати пікапи пачками, та ще й в різних модифікаціях. Мало того що тепер нам будуть продавати їх з автоматичною коробкою передач, так ще і модифікацію з одинарною кабіною Single Cab пообіцяли привезти на початку 2011 року. Вона, правда, «автоматом» комплектуватися не буде.

Як не дивно, але, схоже, ці рішення дійсно допоможуть компанії вийти на новий рівень у своєму сегменті. Що ж стосується конкурентів, то на даний момент не всі з них займаються реалізацією автомобілів з АКПП, а Single Cab до Росії і зовсім ніхто з них не завозить. А це, між іншим, єдиний транспортний засіб, в кузов якого можна легко занурити квадроцикл або снігохід вагою до тонни, не кажучи вже про велосипед або мотоциклі. Плюс можна ще 3 тонни на буксирі тягти.

Головна причина подібної прудкості - відмінний тяговітий дизельний двигун TDCi потужністю 143 к.с. з обертовим моментом в 330 Н · м вже при 1800 об / хв. Він же, до речі, і єдиний для цієї моделі. У комплекті з ним іде модернізована трансмісія 5R55S від моделі Explorer. Природно, не забуваємо про повний привід з диференціалом підвищеного тертя на задній осі. Блокування тут не передбачена, відсутня система стабілізації та інші електронні помічники, але зате є ABS, що вже добре.

Згадуючи торішній досвід спілкування з пікапом Ranger в модифікації з ручною коробкою передач, хочеться зауважити, що версія з АКПП виглядає куди більш прийнятним варіантом для простого обивателя. Прохідність гірше не стала, а от необхідність постійно «місити» простір важелем перемикання передач відпала. Відразу зауважимо, що певні паузи в роботі «автомата» все-таки присутні, та й немає ручного режиму перемикання, але це не проблема у випадку з пікапом. До того ж завжди можна обмежити роботу коробки певної передачею. Розгін до «сотні», до речі, став трохи гірше - тепер він становить 14,7 секунди, але за рахунок побічних шумових ефектів вони здаються просто-таки швидкістю світла. До того ж максимальні 158 км / год з порожнім кузовом - доля самогубців, а на навантаженому машині ви так точно не поїдете.

Щоб випробувати всю гамму відчуттів на собі, ми подолали досить значний шлях до Рибінського водосховища, на березі якого знайшлися і розмиті дощем поля, і пісочний перегони, викликані відливом, і навіть складні лісові ділянки. На нашому пікапі стояла шипована гума Federal, тому перед колегами було певну перевагу, але і вони залишилися задоволені стандартними «цивільними» покришками. Практично занирнув в бруд по пороги, без праці форсували перешкоду навіть без зниженого ряду, залишившись в режимі 4H. Часом здавалося, що цього може не вистачити, але в підсумку Ranger запевнив у своїй непогрішності. Хіба що в режимі монопривода повторювати ці трюки не захотілося. Зауважимо, що кути в'їзду / з'їзду становлять 34 і 20 градусів, так що простір для маневру є.

Відзначимо також, що зміни в інтер'єрі салону не обмежилися появою характерною ручки перемикання передач. У версії з «механікою» повний привід включався традиційним важелем на тунелі, а тепер його замінили не менше традиційним круглим перемикачем з трьома режимами. 2L - задній привід, 4H - повний привід, здатний включатися на швидкостях до 100 км / год, а 4L - режим для найбільш складних ділянок, в якому крутний момент на колесах піднімається в два з половиною рази, а швидкість обмежена позначкою в 40 км / ч.

Напевно багато хто захоче дізнатися і про таку дрібницю, як витрата палива. Якщо чесно, ми теж дуже хотіли, але комп'ютер в цьому автомобілі не передбачений. Офіційна версія свідчить, що в місті витрата складе близько 13 літрів на 100 км, а на шосе приблизно 9 літрів. Якщо не сильно тиснути на газ, то подібні показники цілком співпадуть з реальністю. У змішаному циклі, отже, варто чекати витрати приблизно в 10 літрів на 100 км шляху.

З огляду на все вищесказане, хочеться відразу звернути увагу покупців на той факт, що цей пікап продається в єдиній комплектації, позбавляючи вас від необхідності болісно вибирати із запропонованого різноманіття. АКПП подається в комплектації Limited і з кузовом Double Cab з подвійною кабіною. У «базі» вже є кондиціонер, магнітола з шістьма динаміками, шкіряний інтер'єр, задній парктронік, компас, кренометр, 16-дюймові колісні диски і хромовані детальки у зовнішньому оформленні.

Ціна питання складає 1 280 000 рублів, Що й говорити, цінник значний. Але на подібні автомобілі зараз хороший попит. Mitsubishi L200, наприклад, займає 40 відсотків ринку, 20 відсотків своїх пікапів продає якраз з АКПП, так що Ford робить крок в правильному напрямку. Mitsubishi L200, до речі, обходиться в 1 069 000 рублів і програє по місткості кузова. Ну а більш люксовий Nissan Navara в комплектації SE з більш потужним двигуном має схожий вантажним простором, але при цьому обходиться вже в 1 301 550 рублів. Так що вибирати з кожним роком все складніше.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов