Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ford Focus ST: Електричний апельсин

  1. Фокус з квітами
  2. присадкуватий спортсмен
  3. спортивний характер
  4. Момент істини

Наша сеть партнеров Banwar

Новенькі Ford Focus ST чекали нас в облаштованому під презентацію ангарі приватного аеродрому в південному французькому місті Ле Кастелі Новенькі Ford Focus ST чекали нас в облаштованому під презентацію ангарі приватного аеродрому в південному французькому місті Ле Кастелі. Знайомство з найпотужнішим дорожнім «Фокусом» нам потрібно було розпочати з доріг загального користування, а не з гоночного треку. Технічне оснащення і комплектація «ес-ти» однакові, можна було вибирати тільки колір кузова. Один виявився до болю знайомим ...

Фокус з квітами

Основним кольором для презентації «заряджених» версій Focus ST (Sports Technologies) «фордівці» вибрали яскраво-оранжевий Electric Orange. Він дійсно чудово «грає» в сонячних променях. Ефект глибини і іскристості досягнутий завдяки чотиришаровій фарбування. Для цього на заводі Ford у Саарлуи (Німеччина), де збирають Focus ST, навіть встановили спеціальне обладнання. Такий відтінок добре підкреслює, наскільки «гарячий» автомобіль. Хоча все одно шила в мішку не сховаєш - бойовий характер машини повністю відображений в її зовнішності.

присадкуватий спортсмен

Широкими низкопрофильними покришками, натягнутими на фірмові 18-дюймові диски, Ford Focus ST впевнено впирається в асфальт. Завдяки таким серйозним «ковзанок», зменшеному на 15 мм дорожньому просвіту і аеродинамічного обважування «ес-ти» немов припадає до землі.

Агресивні бампери - передній з величезним повітрозабірником, задній з двома хромованими трубами вихлопної системи, оригінальні накладки на пороги і величезний спойлер підкреслюють, що перед нами автомобіль з чималим спортивним потенціалом. Але крім цих атрибутів, які ріднять Focus ST з справжніми «гонщиками», є щось ще, що відрізняє його від звичайної версії ... Ось воно! Основна (верхня) решітка радіатора також унікальна - вона вища і вже, ніж на інших модифікаціях. А осередки кольору графіту зроблені у вигляді трикутників - навіть в дрібницях Focus ST оригінальний.

На ринок «ес-ти» виходить з кузовами 3- і 5-дверний хетчбек. І хоча для знайомства були запропоновані тільки тридверні версії, навряд чи хто-небудь з присутніх журналістів переживав з цього приводу. Покажіть мені того, хто готовий пересісти на другий ряд сидінь (навіть якщо вони, як і передні, виготовлені Recaro) з водійського місця!

Спортивні крісла надійно охоплюють тіло валиками бічної підтримки. Регулювань безліч, включаючи зміну поперекового підпору і кута нахилу подушки. Правда, навіть при моєму середньому зростанні відчувається, що посадка зависока - хоча я вибрав найнижче положення. Безумовно, в такому випадку виграє оглядовість при маневруванні в обмежених умовах, але високий водій може відчувати певний дискомфорт. Також йому може не сподобатися, що у пухкою трьохспицеве ​​«бублика» регулюється тільки висота. Адже правильна, а також низька посадка дозволяє краще відчувати машину, а значить, швидше і точніше реагувати на зміни в її поведінці, що особливо актуально для спортивного автомобіля. Таке розташування сидінь і керма продиктовано заходами безпеки - подушки повинні спрацьовувати найбільш ефективно.

спортивний характер

З поворотом ключа запалювання з вихлопних труб виривається низький соковитий гуркіт. Таке враження, що налаштування звуку вихлопу приділили особливу увагу. Це провокація! Тепер навіть при спокійній їзді хочеться подгазовивать, щоб почути його знову. Я сказав «спокійній їзді»? У Ford Focus ST про неї забуваєш миттєво!

Відгуки мотора на переміщення дросельної заслінки швидкі і точні. А «полку» максимального крутного моменту 320 Нм починається вже з 1600 об / хв і триває до 4000 об / хв. За допомогою 6-ступінчастою механічною КПП він цілком передається на передні колеса. Коротким, по-спортивному точним і вивіреним переміщенням важеля змушую стрілку тахометра залишатися в зоні максимальної віддачі двигуна. У момент інтенсивного розгону на мокрій дорозі при перемиканні провідні колеса легко зірвати в коротку пробуксовку. При попаданні в калюжу ривок коліс добре відчувається на кермі. Покришки розмірністю 225/40 R18 (а інших для «ес-ти» не передбачено) не встигають ефективно видавити воду із зони контакту, і відчувається, як автомобіль спливає.

На автобані ми трохи не дотягли до максимальних 241 км / ч. На заваді став поліцейський патруль, «пихтевшій» в середньому ряду з покладеною швидкістю, а розбиратися з місцевими «даішниками» не було ні часу, ні бажання. Тим більше, ми знали, що на наступний день нас чекає гоночний трек Paul Ricard. Ось де можна буде відвести душу. Адже траса відома тим, що всі пастки в ній асфальтові! Якщо розкрутить і викине за зовнішній радіус, буде можливість спокійно повернутися «в гонку».

Однак «відлітати» Focus ST не поспішає! Широкі низькопрофільні шини і жорстка підвіска відмінно тримають машину на високих швидкостях і в віражах. Як днем ​​раніше «сліпі» повороти гірського серпантину, так і підступні «Ескі» гоночного треку авто проходить легко, впевнено і точно. У критичних ситуаціях система стабілізації ESP м'яко підстраховує і допомагає утриматися на траєкторії.

Відключаю електроніку. Ford Focus ST продовжує вести себе прогнозовано, але управляється набагато цікавіше. Потенціал підвіски настільки великий, що дозволяє їздити агресивно і в спортивному стилі без допомоги електроніки.

У повороті машину можна довернуть всередину і протягнути бочком. Під скидання газу «ес-ти» йде в занос, який коригується газом і кермом. Під правою ногою в будь-який момент є хороший запас тяги. Чутливий кермо з хорошим реактивним зусиллям забезпечує відмінну зворотний зв'язок. Електрогідравлічний підсилювач EHPAS можна переналаштувати, змінивши пружність керма. Правда, робити це краще заздалегідь, а не на ходу, оскільки для зміни параметрів доводиться заходити в меню бортового комп'ютера. Хоча суттєвої різниці не відчувається.

Момент істини

Звичайному «Фокусу» спортивна версія трохи програє в практичності і комфорті. На дефекти і нерівності, які зустрілися нам на французьких дорогах, вдома я й уваги не звернув би, а полотно гоночного треку рівно і гладеньке. І все-таки на «лежачих поліцейських» і латках асфальту, а також в момент атаки поребриків Ford Focus ST мовчазно і збито, але відчутно струшує. Втім, думається, що це не стане перешкодою при покупці, якщо врахувати любов наших водіїв до жорстких японським повнопривідника. На відміну від цих машин, в тягнучках і щільному міському потоці за кермом «ес-ти» пересуватися легше. Прискорення потужне, проте досить плавне і без ривків. Педалі чуйні, але не жорсткі і досить інформативні. Управляється автомобіль легко і невимушено. Головне, щоб питання поставки нового Ford Focus ST в нашу країну вирішилося позитивно, а не так, як було з попереднім поколінням.

Точка зоруТочка зору

Джос Капіто (Jost Capito)   Директор Ford Team RS Джос Капіто (Jost Capito)
Директор Ford Team RS

У гамі Ford модель Focus ST виступає в якості «старшого брата» Fiesta ST. Ми хотіли, щоб автомобіль надихав водія своїми чудовими динамічними характеристиками, радував відмінною керованістю, а висока потужність двигуна поєднувалася з великим крутним моментом в широкому діапазоні оборотів. Нашу задачу полегшувало наявність чудової бази у вигляді стандартного Focus, який уже володіє кращими в своєму класі динамічними характеристиками. Тому створення версії ST стало для нас виключно приємною завданням, і ми впевнені, що досягли амбітних цілей. Новий Focus також є основним автомобілем для нашої майбутньої кампанії, пов'язаної з чемпіонатом світу з ралі.

Сім років удосконалень

Сім років тому була розроблена і впроваджена повністю незалежна підвіска, в яку і сьогодні не треба було вносити принципових змін Сім років тому була розроблена і впроваджена повністю незалежна підвіска, в яку і сьогодні не треба було вносити принципових змін. Хоча без поліпшень не обійшлося.

Ретельної налаштуванні піддалися підрамники, а жорсткість пружин збільшена на 30%. Розміри пружин для Focus ST були розраховані таким чином, що їх повний хід залишився дорівнює приблизно 200 міліметрів - при тому, що дорожній просвіт автомобіля на 15 міліметрів менше, ніж у стандартного Focus.

Спереду - стійки McPherson (рис. 1) з пружинами, встановленими похило щодо нових газових амортизаторів, нижніми L-образними важелями, оптимізованими передніми втулками і задніми гідроопорами, а також стабілізатором поперечної стійкості діаметром 21,5 мм. Попередній Focus завоював серця любителів активного стилю водіння в основному завдяки Підрулюючий ефекту задньої «багаторичажки» Control Blade (рис. 2). Її геометрія скоригована для кращого протидії силам поперечного прискорення. Діаметр заднього стабілізатора - 21 мм, а його жорсткість збільшена на 5%.

алюмінієве серцеалюмінієве серце

Стандартний п'ятициліндровий двовальний двигун з системою зміни фаз газорозподілу Ti-VCT запозичили у соплатформенного Volvo S40 Стандартний п'ятициліндровий двовальний двигун з системою зміни фаз газорозподілу Ti-VCT запозичили у соплатформенного Volvo S40. Для чутливе і прийомистості силовий агрегат піддали тюнінгу. У його конструкції застосовані спортивні технології моторобудування: ковані шатуни, полегшені поршні і маховик, більш продуктивні форсунки, нова програма запалювання і т. П. Покращена чутливість дросельної заслінки до переміщення педалі газу.

Блок циліндрів і «голова» нового пятицилиндрового мотора Turbo Duratec відлиті з алюмінієвого сплаву. Блок кріпиться до ступінчастою опорній плиті, яка приймає на себе вібрації і напруги при високих оборотах і знижує навантаження з шести опорних підшипників коленвала. Тепловий баланс в області камер згоряння забезпечує гоночна технологія охолодження поперечним потоком рідини, що проходить через двигун перпендикулярно коленвалу.

Загальні дані

Тип кузова хетчбек Дверей / місць 3/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4362/1840/1447 Колісна база, мм 2640 Колія передн. / Задн., Мм 1535/1531 Кліренс, мм н. д. Маса споряджений. / повн., кг 1392/1860 Об'єм багажника, л 385 Обсяг бака, л 55 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. турбо Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R5 / 4 Обсяг, см куб. 2522 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 166 (225) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 320/1600 - 4000 Трансмісія Тип приводу передній КПП 6-ст. хутро. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач електрогідр Шини 225/40 R18 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 241 Розгін 0 - 100 км / ч, з 6,8 Расх. траса-місто, л / 100 км 6,8 - 13,8 Гарантія, років / км н. д. Періодичність ТО, км н. д. Вартість ТО, грн. н. д. Ціна тестованого автомобіля н. д. Мін. вартість в Європі н. д.

Дмитро Чабан
Фото автора і Ford

Редакція дякує компанії «Віннер Імпортс» за допомогу в організації поїздки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Я сказав «спокійній їзді»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов