Наша сеть партнеров Banwar
Придбати Ford Gt неймовірно складно через високий попит на автомобіль.
Навіть придбати модель з вторинного ринку практично не реально. Одного разу компанія "Форд" хвацько відсудила компенсацію у Джона Сіна після того, як він продав автомобіль раніше обумовленого терміну.
І так, вже в січні 2019 року автомобіль з дуже стильною лівреях масла затоки. Транспортний засіб є ледь не одним з найперших випусків 2019 року, віддає данину поваги GT40s.
Крім лівреї затоки, автомобіль має алюмінієві колеса з глянсовою темної нержавіючої обробкою. Салон усередині чорного кольору з інтер'єром Alcantara з контрастною синьою і помаранчевої рядком на сидіннях і рульовому колесі. Завершуються весь образ деталі - анодовані підрульові перемикачі, темні, нержавіючі акценти і зовнішнє матове вуглецеве волокно.
Виручка з продажу автомобіля піде на благодійність, Ford очікує, що автомобіль продадуть за хорошу суму.
Президент компанії заявив, що Ford GT Heritage в 2019 році миттєво став одним з найбільш очікуваних автомобілів в світі з його знаменитим фарбуванням. Дивовижна історія цього автомобіля повинна зібрати багато грошей, щоб просунути місію допомоги людям в Мічигані.
Дивитися всі фото новини >>
Поділитися
Повідомити про помилку
Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter
Переглядів: 2092 | Джерело: car.ru | Автор: Анастасія Васильєва
Радянський автопром розробив власну модель лімузина на основі західних автомобілів.
Дивитися всі фото новини >>
Перші моделі ЗІЛа-111 стали випускати в листопаді 1958 року. На відміну від ЗІЛ-110, який робили на потік, ЗІЛ-111 став першим серійним автомобілем для радянської еліти, який випускався штучно. Всього було випущено 112 машин, серед них були кабріолети і 26 машин були оновленої моделі ЗІЛ-111г.
Перш ніж приступити до ЗІЛ-111, російські інженери взяли за основу іноземні моделі і з'єднали в радянському лімузині найкраще. Для основи були взяті машини: Cadillac Fleetwood-75, Chrysler Imperial Crown, Packard Executive Patrician, Packard Executive Caribbien, Packard Executive Caribbien.
Багато технічні характеристики були схожі на американські аналоги:
- -усовершенствованная семимісна модель ЗІЛ-111 мала двигун V8, об'ємом 6 літрів, 200 кінських сил при оберти 4200 в хвилину
- -каркас машини оснащений потужною рамою з X-подібним підсилювачем
- кнопкова коробка передач
- салон був багато декорований вставками з хрому
- двохважіль, незалежна передня підвіска, зсади-поздовжні ресори
- вперше в країні встановили вакуумний підсилювач гальм зліва від двигуна.
Незважаючи на всю схожість даних автомобілів, радянський автопром зміг розробити свою унікальну модель представницького класу, яка стала легендарною в нашій країні і візуально схожа ні на яку іншу.
Дивитися всі фото новини >>
Як прихильники, так і противники бризговиков висувають свої, на перший погляд переконливі доводи. Розглянемо їх детально з практичної точки зору.
Дивитися всі фото новини >>
Загроза штрафів з боку співробітників ДІБДР. Серед автолюбителів ходять наполегливі чутки про те, що відсутність бризковиків може бути чревате штрафом в 500 рублів або навіть відмовою в реєстрації транспортного засобу.
Дійсно, законодавство забороняє вносити в транспортні засоби конструктивні зміни, які не передбачені виробником. Однак на відсутність бризковиків це не поширюється.
Вони йдуть в якості додаткової необов'язковою опції і встановлюються за бажанням господаря машини за окрему плату в автосалоні або на СТО. Тому такий аргумент може стати переконливим в суперечці з працівником ДПС .
Неефективність бризковиків. Багато автолюбителів небезпідставно вважають, що практичної користі від аксесуара небагато. По-перше, конструкція кузовів сучасних автомобілів продумана так, що бруд і вода з доріг не потрапляють всередину салону, а затримуються в відведених місцях.
По-друге, при високій швидкості руху бризговики не здатні ефективно утримувати камені і грязь, що потрапляють ззовні. Тому користь від захисного пристрою зводиться до мінімуму.
Нарешті, в зимовий час підвищується ризик виходу пристосування з ладу. Отже, на його заміну доводиться витрачати час і гроші, що до душі далеко не кожному водієві.
Стан вітчизняних доріг. Прихильники використання бризговиков висувають і такий аргумент. Якість більшості російських магістралей відстає від західних і європейських стандартів. Як наслідок, масово потрапляє безліч каменів і інших небажаних елементів.
Взимку до них додається лід. І якщо він потрапляє в колесо, то це загрожує занесенням машини на дорозі і ДТП. У свою чергу передній бризговики зводить ризик виникнення даної неприємності до мінімуму.
Замість висновку. Якщо водій піклується про безпеку на дорозі і стан своєї машини, про встановлення бризковика все ж слід задуматися. Тим більше, якщо це дозволяє особистий бюджет.
На старих машинах бризговики також стане додатковим захистом кузова і зробить його менш уразливим від дорожніх перешкод. Тому тільки власник машини зможе зробити для себе правильний вибір.
Дивитися всі фото новини >>
Вітчизняна автомобільна промисловість була відома випуском не тільки легкових машин, але і позашляховиків, сильно відрізняються від «Патріота» і LADA 4x4.
Дивитися всі фото новини >>
Так, був складений ТОП-3 вітчизняних позашляховиків, про які мало кому відомо. На першій позиції розташувався УАЗ-3165 «Сімба», яку побудували на повнопривідній платформі від «УАЗ». Ця машина, продемонстрована в 1999 році, повинна була прийти на заміну «Буханки». Її оснастили мотором на 2,7 літра продуктивністю 150 кінських сил.
Друге місце дісталося «Москвича» -2150, який показали в 1972 році. В основі цього позашляховика лежить рама з повним приводом, ресорної підвіскою, блокуванням заднього диференціала і примусовими мостами. Даний автомобіль наводився в рух 1,5-літровим двигуном потужністю 75 л. с.
Третю позицію зайняв ГАЗ-2308 «Отаман», який представили в 1996 році. Дане авто виділяється безглуздим зовнішнім виглядом через дуже великий кабіни. Ця машина отримала силову установку віддачею 105 л. с.
Слід підкреслити, що автомобілі «Патріот» і LADA 4x4 знають практично всі автомобілісти, а про інших вітчизняних позашляховиках знають автовласника, що відносяться до старшої вікової категорії, і то не всі. Тому візьміть на замітку, що у вітчизняного автопрому була такі маловідомі позашляхові автомобілі, як УАЗ-3165 «Сімба», «Москвич» -2150 і ГАЗ-2308 «Отаман».
Дивитися всі фото новини >>