- Позашляховик для асфальту, бруду і пустелі
- Екстер'єр і інтер'єр
- Технічні характеристики
- оновлена підвіска
- Ціни і перспективи в Росії
Наша сеть партнеров Banwar
Легендарні пікапи F-series, до яких відноситься Ford F-150 Raptor, випускаються вже більше шести десятків років - перший автомобіль цієї моделі зійшов з конвеєра ще в 1948.
Особливість Ф-серії в тому, що покупцеві пропонується дуже багато варіантів - від невеликих утилітарних моделей до гігантських Ford F-650 , З повною масою близько 12 тонн. Більш того - компанія випускає «заряджені версії» пікапів, призначені для підкорення бездоріжжя. Для цього в складі Ford є підрозділ SVT, що займається дрібносерійним виробництвом автомобілів, подібних Раптор.
Восени 2016 року розпочався випуск третього покоління, має радикальні відмінності в плані силового агрегату і трансмісії, а також оновлений дизайн і інтер'єр.
Позашляховик для асфальту, бруду і пустелі
Практично всі пікапи Ford F-серії є суто утилітарні автомобілі, які є альтернативою легким вантажівкам. У більшості випадків їх прохідність залишає бажати кращого - із задніми провідними колесами по болоту не поїзд.
Та й швидкістю вони не блищать - мотори спеціально дефорсировать для підвищення крутного моменту і збільшення тягового зусилля, т. К. Для перевезення вантажів ці фактори набагато важливіше.
Тому інженерам з STV вдалося вирішити досить складне технічне завдання - збільшити прохідність Форд Ф-150 Раптор і досягти вражаючих швидкісних якостей. Посудіть самі - від 0 до 100 км / год заряджений автомобіль розганяється всього за 7 секунд, а максимальна швидкість складає 190 км / ч - неймовірний показник для пікапа.
Потрібно розуміти, що це не кросовер Бентлі Бентайга - це серйозний позашляховик, здатний підніматися на підйом в 30 градусів і долати будь-які ями, пісок і рідку бруд. На Форд Раптор водій зможе отримати неймовірне задоволення, як від трофі-екстриму, розігнавши автомобіль до 120-150 км / год по безлюдному узбережжю або савані.
Екстер'єр і інтер'єр
У плані дизайну радикальних змін в порівнянні з попередніми версіями новий Raptor не отримав. У пікапа ті ж габарити, т. К. Платформа залишилася стара - але в конструкції посиленого каркаса широко застосовуються алюмінієві сплави, що дозволило знизити загальну масу майже на чверть тонни. При залишилися незмінними довжині, ширині і висоті кузова, інженери трохи збільшили кліренс автомобіля - тепер він становить 284 мм.
Форма переднього бампера злегка модернізована і стала більш округлої - хоча це не позначилося на брутальному і м'язистому вигляді Раптора. Ще пікап отримав нову сучасну оптику, більш виражені колісні арки з збільшеними повітрозабірниками, роздільну систему вихлопу під заднім бампером.
У салоні змін більше, ніж в екстер'єрі. Спортивні крісла з розвиненою бічною підтримкою набагато зручніше колишніх і знижують навантаження на високих швидкостях. В обробці інтер'єру з'явилися вставки з карбону і замші.
На новому багатофункціональному кермі є кнопки управління різними бортовими помічниками, а в центральній частині консолі розміщується кольоровий TFT-дисплей 8 'мультимедійної системи My Ford Touch.
У комплектацію доданий парктроник, системи контролю сліпих зон і перетину дорожньої розмітки, активного гальмування і ряд інших електронних опцій, що допомагають водієві керувати машиною масою в дві з половиною тонни.
Технічні характеристики
Але саме «смачне» знаходиться під капотом. Замість звичних мастодонтів V6 і V8 на 5-6 літрів, що встановлювалися на колишні версії Raptor, у пікапа нового покоління варто бензиновий мотор V6 з сімейства EcoBoost, скромним об'ємом всього 3496 см3.
Але не потрібно дивитися на нього звисока. Завдяки двом турбокомпресорів, двигун здатний видавати потужність в 450 л. с. - проти 411 у минулій версії з атмосферним мотором V8 на 6.2 літра.
Новий Ford F-150 Raptor - найпотужніший з всіх трьох поколінь і при цьому економічний, т. К. Двигуни сімейства EcoBoost славляться низьким споживанням пального. Витрата палива в змішаному режимі дорівнює 18 літрам.
Природно, що колишня 6-ступінчаста АКПП абсолютно не підходила для турбомотора EcoBoost, тому пікап оснащений новою 10-ст. автоматичною трансмісією з підрульовими пелюстками.
Автомобіль має постійний задній привід з можливістю підключення переднього моста за допомогою багатодискової муфти з жорсткою блокуванням диференціалу.
оновлена підвіска
Для поліпшення прохідності пікап Ford Raptor обладнали модернізованої і більш енергоємної длинноходной підвіскою з системою Terrain Management System. Вона має шість режимів роботи, дозволяючи міняти параметри відповідно місцевості.
Амортизатори Fox Racing в порівнянні зі старою версією мають збільшений хід - до 284 мм спереду і до 305 ззаду, що дає можливість легко проїжджати вибоїни та інші перешкоди.
Але при цьому підвіска досить інформативна в плані жорсткості - водій відчуває дорогу і перешкоди, відчуваючи, що знаходиться за кермом справжнього позашляховика, а не гламурного кросовера.
Останній штрих - нові диски розміром 17 ', взуті в спеціальну гуму BFGoogrich з позашляховим протектором, що підкреслюють брутальний і чоловічий характер Раптора.
Ціни і перспективи в Росії
На жаль шанувальників цієї моделі, в РФ ні звичайні пікапи F-150, ні їх заряджені версії офіційно не представлені і не продаються.
Проте купити їх можна, але тільки під замовлення і в 90% з пробігом. Вартість Ford F-150 Raptor в США становить $: 49 000 в базовій комплектації.
Для російських покупців спеціалізовані сервіси пропонують доставку нового пікапа з Америки, але вже за $ 110 000. Так що доведеться розщедритися, щоб стати власником цього «динозавра».