- Зручна практичність або тяга до гігантоманії?
- Екстер'єр і інтер'єр: спартанська брутальність
- Технічні характеристики
- Ціна
Наша сеть партнеров Banwar
Відомо, що в США любов до величезних позашляховиків і пікапів досягає свого апогею.
Багато з них користуються популярністю в усьому світі. Інші, типу International, Dodge RAM і т. Д., Поширені виключно в Штатах і Канаді. До подібних типово «американським» пікапам-гігантам відноситься і Ford F650 - один з найбільших машин в світі.
Зараз випускається друге покоління пікапа - виробництво почалося в 2014 році. До цього модель практично без серйозних змін перебувала на конвеєрі більше десяти років.
Чим же зумовлена популярність монструозного автомобіля з повною масою близько 12 т і двигуном, що не поступається за обсягом мотору среднетоннажного магістрального вантажівки?
Зручна практичність або тяга до гігантоманії?
Щоб зрозуміти, що змушує людину купувати величезний автомобіль з абсолютно непрактичним на погляд пересічного європейця кузовом і величезним витратою палива, потрібно зробити невеликий відступ в історію пікапів, до яких відноситься Форд Ф 650.
Спочатку ці автомобілі були створені для фермерів і представляли собою суто утилітарний надлегкий вантажівка, здатний перевозити в кузові до тонни ваги.
Одними з найвідоміших і широко поширених рамних джипів в США є представники Ford F-series, що випускаються в безлічі різних модифікацій: Ford F-150 Raptor , F250 і так далі.
З огляду на безперервний попит на такі позашляховики і державну програму підтримки фермерства, автовиробники зуміли лобіювати законопроект, згідно з яким пікап відноситься не до легкових автомобілів, а до комерційного транспорту і вважається за американською термінологією light truck - легким вантажівкою.
Відповідно, це зовсім інші розцінки податку на потужність мотора і можливість проводити в декларації все витрати по автомобілю, як комерційні витрати. Тому не дивно, що в багатьох американських сім'ях, особливо в південних і центральних штатах, другим автомобілем обов'язково є пікап.Прі цьому вага машини і потужність мотора не грають ролі.
Ford F650 має повну масу, як було сказано, в 12 тонн і двигуни об'ємом понад 6.5 літра - але тим не менш відноситься до категорії «легких вантажівок», і податок на нього відносно невеликий. А ось за Роллс-Ройс Фантом , Який має мотор приблизно такого ж обсягу, власнику доведеться викласти суму податку майже в 10 разів більше.
Екстер'єр і інтер'єр: спартанська брутальність
При першому погляді на Ф650 виникає безліч епітетів, пов'язаних зі словом «самий»: великий, брутальний, сильний і т. Д. Складається відчуття дикої і первісної мощі, як якщо б кабіну від армійського «Уралу» злегка розтягнули, встановили на колеса меншого розміру і прикріпили ззаду металевий кузов.
Загальна довжина становить близько 8 м, а висота - 3 м. Кліренс автомобіля - майже 40 см при установці штатних колісних дисків діаметром 22.5 '. У ліфтованную версій або пікапів з катками збільшеного розміру, як Super Duty, просвіт ще більше.
Екстер'єр характерний для американського автопрому - важкі рубані форми нагадують витесаний з каменю монумент. Потужний бампер таранного типу, масивна решітка радіатора, що відкидається вперед капот - у F650 занадто багато від вантажного автомобіля і мізерно мало від звичайного позашляховика, крім салону.
Оригінальний спосіб економії простору реалізований в конструкції бічних підніжок. Насправді, це паливні баки в силовому каркасі, виготовлені з нержавіючої сталі, об'ємом 130 літрів кожен (в базовій версії). У топових модифікаціях можуть встановлюватися додаткові баки в кузові, що дозволяє збільшити загальний обсяг пального до 600 л.
Для порівняння - паливний бак знаменитого кар'єрного самоскида БелАЗ вантажопідйомністю 120 тонн вміщує 1400 літрів солярки.
Усередині салону не варто очікувати чогось надзвичайного, як, втім, в більшості американських автомобілів . У базовій комплектації покупця чекає простий, але добротний пластик обробки салону, сидіння з якісного шкірозамінника, досить непоганий набір основних електронних опцій, що включає клімат-контроль, хорошу вбудовану аудіосистему, парктронік, ABS і т. Д.
У топових комплектаціях покупець отримує справжню шкіру, обробку салону зі вставками з натурального дерева і розширений набір функцій. Розкішні лімузини на базі F650, як у Шакіла О'Ніла і інших зірок, виготовлені в спеціалізованих ательє - завод не займається тюнінгом машин, випускаючи їх у стандартних комплектаціях.
Технічні характеристики
Пікапи другого покоління оснащуються різними силовими агрегатами. Незважаючи на те що серед власників подібних автомобілів більш популярні бензинові мотори, на цьому монстрові такий двигун представлений однією моделлю - атмосферником Ford Modular V10, об'ємом 6.8 л.
Він здатний розвивати потужність 320 л. с. і крутний момент в 624 Нм. Існує його модифікація, призначена для роботи на пропані - тут потужність підвищується до 362 л. с., але момент падає до 620 Нм. Витрата палива складає від 22 до 30 л бензину на 100 км, у версії на пропані він більше на 15%.
А ось рядні 6-циліндрові турбодизельні агрегати Cummins представлені ширше. При одному обсязі в 6.7 л ці мотори мають кілька модифікацій, що розрізняються потужністю (від 220 до 360 л. С.) І крутним моментом (від 705 до 1085 Нм). Витрата солярки невеликий для такого об'ємного двигуна - від 14 до 17 л, в залежності від модифікації двигуна.
В якості трансмісії для бензинового і газового двигунів пропонується два варіанти: 7-ступінчаста механічна коробка TTC Spicer ES56-7B або 6-ст. АКПП Ford 6R140. З турбодизельними агрегатами комплектується виключно автомат.
Завдяки потужним моторам з високим моментом, у пікапа з США дуже хороші тягові характеристики. Він з легкістю буксирує важкі причепи з катерами, яхтами і моторними човнами, будинки на колесах, виконує роль евакуатора та інше.
Ціна
Купити автомобіль в Росії в салоні неможливо - їх привозять з США і Канади під замовлення і, як правило, з пробігом. Ford F650 першого покоління (2009-2010 р в.) Обійдеться покупцеві мінімум в $ 100 000, а новий пікап 2017 року США оцінюється від $ 66000. Така різниця пов'язана з доставкою, комісією посередників і високою вартістю митного збору.
Зручна практичність або тяга до гігантоманії?Чим же зумовлена популярність монструозного автомобіля з повною масою близько 12 т і двигуном, що не поступається за обсягом мотору среднетоннажного магістрального вантажівки?
Зручна практичність або тяга до гігантоманії?