Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ford Focus III - гра на зниження

Наша сеть партнеров Banwar

Ford Focus завжди знаходить свого покупця, незалежно від покоління. Перший Фокус порадує тих, хто цінує хороші ходові якості, а другий - тих, хто шукає недорогий місткий автомобіль, позбавлений серйозних недоліків.

Перший Фокус порадує тих, хто цінує хороші ходові якості, а другий - тих, хто шукає недорогий місткий автомобіль, позбавлений серйозних недоліків

Ford Focus Mk.III дебютував в 2011 році, а в 2015 році пережив фейсліфтінг.

Третій Фокус може скласти гідну конкуренцію будь-якому зі своїх попередників, але, на жаль, він втратив частину практичності. Всередині не так вільно, як в Ford Focus 2 . Частина простору з'їла збільшилася в розмірах передня панель, яка змусила змістити назад крісла водія і пасажира. У підсумку, у другому ряду стало трохи тісніше.

Чи не доводиться розраховувати і на великий багажник. 5-дверний хетчбек з запаскою під підлогою пропонує всього 300 літрів. Далекий від ідеалу і універсал, що має в своєму розпорядженні 490 літрів. Розчарує і седан. Замість стандартних для сегмента 500 літрів, власник знайде тільки 475.

Як і личить сучасному автомобілю, Форд Фокус 3 може бути оснащений численними системами безпеки, зокрема: асистентом парковки, системою попередження про ненавмисної зміні смуги руху, автоматичним дальнім світлом, системою розпізнавання дорожніх знаків, адаптивним круїз-контролем, системою моніторингу сліпих зон. Більшість з них були доступні лише в найбагатших комплектаціях і тільки за окрему плату.

Більшість з них були доступні лише в найбагатших комплектаціях і тільки за окрему плату

Оформлення салону сподобається багатьом. Він виглядає красиво і сучасно. Правда, екран мультимедіа, за сучасними мірками, здається занадто маленьким.

Двигуни.

Ford Focus 3 дістався широкий спектр силових агрегатів. Кістяк утворюють 1,6-літрові атмосферники Duratec потужністю 85, 105 і 125 к.с. В якості альтернативи для Європейців був доступний 3-циліндровий EcoBoost об'ємом 1,0 л і віддачею 100 або 125 к.с. Там же пропонувався 1,6-літровий EcoBoost, що генерує 150 або 182 к.с. У Росії топовим був призначений Duratec ємністю 2,0 л, що розвиває 150 к.с. Після рестайлінгу його місце зайняв 1,5-літровий Ecoboost віддачею 150 л.с.

На Європейському ринку пропонувалися машини і з дизельними моторами об'ємом 2,0 і 1,6 л. Обидва турбодизеля створені спільно з концерном PSA, але агрегатна частина не повністю збігається з французькими аналогами, використовуваними Пежо і Сітроен.

Який двигун вибрати?

Тим, хто купує Форд Фокус 3 з пробігом більше 100 000 км, звичайно ж, варто розглядати тільки бензинові атмосферники. Це найбільш безпечний вибір. У разі несправності мотор не зажадає великих витрат на ремонт. 1,6-літровий Duratec використовує систему зміни фаз газорозподілу Ti-VCT і розподілене уприскування палива. Головне періодично перевіряти зазор клапанів і міняти ремінь ГРМ кожні 120 000 км. 2-літровий мотор має привід ГРМ ланцюгового типу. А замість розподіленого уприскування оснащений безпосереднім.

Мотори серії EcoBoost мають схожу конструкцію з Duratec. Але турбонаддув і безпосереднє уприскування кардинально змінюють характер двигуна. Він стає не тільки динамічним, а й економічним. По крайней мере, до тих пір, поки водій дотримується спокійній манери руху. Слід розуміти, що агрегати серії Ecoboost - це типовий приклад даунсайзінг. Невеликі двигуни працюють при високих навантаженнях і тому мають обмежений ресурс.

Що стосується дизельних версій, то краще вибрати 2-літровий мотор. Але знайти його буде складно. 2.0 TDCi позбавлений серйозних недоліків і здатний без особливих проблем подолати більше 200 000 км. Досить надійний і 1.6 TDCi. Обидва турбодизеля потребують періодичної заміни ременя ГРМ.

Типові проблеми і несправності.

Трансмісія.

В цілому, третій Форд Фокус не є проблемним автомобілем. У всякому разі, якщо не встановлена ​​роботизована коробка передач PowerShift. Найбезпечніший недуга - витоку масла в районі правої півосі. Набагато неприємніше, якщо відмовляє модуль управління коробкою TCM (35 000 рублів) або передчасно зношується блок зчеплення (30 000 рублів).

Набагато неприємніше, якщо відмовляє модуль управління коробкою TCM (35 000 рублів) або передчасно зношується блок зчеплення (30 000 рублів)

Текти сальника правої півосі спостерігається і в машинах з механічною коробкою передач.

Двигуни.

На щастя, механічна частина бензинових моторів не доставляє ніяких проблем. Стикатися доводиться лише з дрібницями, на кшталт зносилася правої опори силового агрегату (7 000 рублів), який відмовив кисневого датчика (3 000 рублів), паливного насоса в баку (15 000 рублів) або підтікає електромагнітного клапана регулювання фаз ГРМ (3 000 рублів).

Варто відзначити, що в паливній системі 2-літрового Duratec використовується насос високого тиску. ТНВД чутливий до якості палива. Зневажливе ставлення до вибору АЗС може обійтися власнику в суму від 20 до 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

На даний момент скарг на EcoBoost небагато. У числі повторюваних несправностей значиться лише датчики масової витрати повітря (МАР). Присутні нарікання і до програми управління роботою двигуна, в якій періодично виявляються помилки. Втім, проблема характерна для всіх силових агрегатів, яку Ford вирішує регулярним оновленням програмного забезпечення.

Ходова.

Підвіска здатна витримати без втручання 100 000 км. Пізніше доведеться замінити стійки стабілізатора, опорні підшипники, а іноді і один з передніх важелів. Після 150 000 км настає черга ступичні підшипників і амортизаторів.

До відома: підвіска оснащувалася двома взаємозамінними типами важелів - сталевими і алюмінієвими. У першому випадку можна окремо замінити кульову опору, а в другому тільки разом з важелем.

Стук рульової рейки - звичайна справа. Сторонні звуки, як правило, дошкуляють лише на грунтових покриттях, де автомобіль пересувається досить рідко. На щастя, на безпеку даний дефект не впливає. У рідкісних випадках ремонт може знадобитися електропідсилювачу рульового управління (10-20 тис. Рублів).

Електрика.

Проблеми з електроживленням зустрічаються після 150-200 тис. Км через відмову генератора, в результаті зносу щіток або несправності регулятора напруги. За новий генератор доведеться викласти близько 10 000 рублів, а за регулятор - близько 3 000 рублів.

За новий генератор доведеться викласти близько 10 000 рублів, а за регулятор - близько 3 000 рублів

Збої в роботі електрики можуть бути викликані і відмовою блоку BCM (GEM-модуль). На його контакти потрапляє вода з омивача.

Кузов і салон.

Корозія якщо і виникає, то тільки на елементах шасі і вихлопної системи. Її наявність не викликають ніяких побоювань. Після зими слід перевірити жалюзі, які прикривають решітку радіатора для швидкого досягнення двигуном робочої температури. Через забруднення вони можуть залишитися в закритому положенні. Пристрій встановлювалося тільки на дизельні модифікації.

Пристрій встановлювалося тільки на дизельні модифікації

Досить часто власники скаржаться на запотівання передньої і задньої оптики. Крім того, вони відзначають періодичну появу невеликої кількості води в багажнику (з вентиляційних отворів, прихованих бампером) або в ногах переднього пасажира (з випарника кондиціонера).

Часом відмовляє головний пристрій або електропривод стекол (корозія приводу). З віком починають видавати шум елементи інтер'єру і моторчик пічки (7 000 рублів).

Ситуація на ринку.

Сьогодні гідний екземпляр можна придбати за 440 000 рублей. Серед пропозицій панують версії з 1,6-літровим бензиновим атмосферником. Автомобілів з 2-літровим Duratec в чотири рази менше, а дизельні модифікації і надувні Ecoboost можна перерахувати по пальцях.

Висновок.

Звичайно, третій Focus не найкращий представник класу. Йому не вистачає внутрішнього простору, а якість виготовлення знаходиться на середньому рівні, але на вторинному ринку він в пошані. Нічого дивного. Фокусу не вистачає до ідеалу зовсім небагато, а витрати на покупку і обслуговування невисокі.

Який двигун вибрати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов