Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ford Fiesta, Kia Rio і Volkswagen Polo: поєдинок хетчбеків В-класу

Наша сеть партнеров Banwar

Радіаторна решітка Ford Fiesta декорована хромом

Радіаторна решітка Ford Fiesta декорована хромом

Вузька решітка радіатора Kia Rio поєднується з величезним повітрозабірником в бампері

Вузька решітка радіатора Kia Rio поєднується з величезним повітрозабірником в бампері

У передньому бампері Volkswagen Polo - широкий повітрозабірник

У передньому бампері Volkswagen Polo - широкий повітрозабірник

Моделі В-класу з кузовом хетчбек в останні роки - одні з найпопулярніших автомобілів в світі. Вони економічні, не займають багато місця на парковці і маневрені в міських умовах. До того ж, не слід забувати і про ще один чинник - доступною ціною. Особливо це актуально в Україні в нинішніх умовах. Серед таких автомобілів - і герої нашого порівняльного тест-драйву Ford Fiesta, Kia Rio і Volkswagen Polo.

Дизайн Ford Fiesta в 2013 році злегка відновили. Хетчбек також відрізняється яскравістю і втілює собою динамізм. Він трохи змінився зовні, хоча і зберіг знайомі риси начебто рельєфних боковин, розширених колісних арок і стрімкого профілю з великим кутом нахилу лобового скла. Разом з тим автомобіль отримав фірмову хромовані грати радіатора і нові вузькі фари. Панорамне заднє скло зверху прикрите великим спойлером, а з боків в стійках розміщені великі каплевидні ліхтарі.

Європейська версія Kia Rio в минулому році в Україні прийшла на зміну однойменної моделі російської збірки. У хетчбека вельми привабливий дизайн зі злегка піднятою задньою частиною і плавними обводами кузова. Великі розкосі фари розтягнуті на крила. Вузька решітка радіатора поєднується з величезним повітрозабірником в бампері. Боковини прикрашені вигнутими штампованими лініями. У задніх стійок даху досить великий кут нахилу, а п'яті двері зверху прикрита спойлером. Великі ліхтарі високо посаджені.

Volkswagen Polo п'ятого покоління також недавно трохи освіжили. Його стиль можна охарактеризувати, як стриманий. У зовнішньому вигляді переважають строгі прямі лінії, а у передніх і задніх стійок даху малі кути нахилу. Вузька решітка радіатора з великим логотипом марки по центру і довгасті фари ріднять автомобіль зі старшим братом Volkswagen Golf VII. У бампері помітний широкий повітрозабірник. Ззаду по краях кузова встановлені чотирикутні ліхтарі, а на даху встановлений невеликий спойлер.

За мірками В-класу Kia досить великий - досягає 4050 мм в довжину при колісній базі в 2570 мм. Довжина Ford- 3969 мм, а відстань між осями - 2489 мм, а у Volkswagen ці показники становлять 3972 і 2470 мм, відповідно. Fiesta дещо легше конкурентів: його маса дорівнює 1089 кг, тоді як Rio важить 1120 кг, а Polo - 1139 кг.

У салоні Fiesta переважає спортивний дух. Пластик щедро розбавлений сріблястими вставками, а тепер до них додані і чорні лаковані поверхні. Обід трехспицевого рульового колеса обшитий шкірою, а в районі хвата рук на ньому передбачені напливи. Циферблати спідометра і тахометра знаходяться в окремих жолобах, а між ними - екран бортового комп'ютера. Центральна панель по дизайну нагадує мобільний телефон.
Вінчає її монохромний дисплей, на який виведені свідчення годинника, термометра і магнітоли. Клавіші тут раціонально впорядковані і чітко розділені. Досить оригінально виглядає круглий блок кнопок кліматичної установки. Для дрібної поклажі передбачені місткий бардачок, кишені в дверях і відділення в центральній консолі. У рульової колонки змінюються висота і глибина, можна відрегулювати висоту і у водійського сидіння. Спортивні передні крісла комфортабельні і мають кращу в трійці бічною підтримкою. Вони, а також лобове скло, оснащені підігрівом. Висока посадка і великі дзеркала заднього виду забезпечують хорошу оглядовість.

Накладки «під алюміній» присутні і в салоні Rio, є також чорні лаковані деталі. Тканина в обробці поєднується з шкірою. Компактне рульове колесо доповнено напливами в районі хвата рук. Циферблати приладів поміщені в три окремих колодязя. По центру знаходиться спідометр з екраном бортового комп'ютера всередині. Зліва встановлений тахометр, а праворуч - покажчики залишку палива і температури двигуна. Центральна панель трохи повернена до водія. Перемикачі блоків аудіосистеми і клімат-контролю великі, а тому зручні в користуванні. Їх підсвічування - яскраво-червона. Передбачена і невелика ніша для мобільного телефону. Рульова колонка регулюється в двох площинах, можна змінити висоту і у водійського крісла. Передні сидіння комфортні і непогано утримують спину, передбачений і їх підігрів. Центральний підлокітник ховає невеликий відсік для дрібної поклажі. Оглядовість вперед і по сторонах хороша.

У внутрішній обробці Polo пластик найякісніший, а розбавляють його хромовані вставки. Трьохспицеве ​​рульове колесо з плоским ободом знизу знайоме з такого самого Golf VII. Циферблати приладів відтепер поміщені в окремих колодязях, причому всередині спідометра знаходиться покажчик залишку палива в баку, а в тахометрі - датчик температури охолоджуючої рідини. По центру знаходяться екран бортового комп'ютера. Перемикачі на центральній панелі прості і зрозумілі, вони раціонально впорядковані. У рульової колонки змінюється не тільки висота, але і глибина, регулювання по висоті є і у водійського крісла. Передні сидіння непогано утримують спину, однак самі вони досить пружні. Між ними встановлений підлокітник, що ховає невеликим боксом, а під кріслом переднього пасажира встановлений висувний ящик. Оглядовість в Volkswagen найкраща в трійці.

На другому ряду простір для ніг в Ford і Kia трохи більше, ніж в Volkswagen. Зате в Polo самий солідний запас місця над головою. Ззаду комфортніше двом пасажирам, але при потребі поміститься і третій. Обсяг багажника Rio становить 288 л, у Fiesta - 295 л, а у Polo - 280 л. Зі складеними задніми сидіннями він зростає до 923, 979 і 952 л, відповідно.

Для порівняння обрані версії моделей зі схожим оснащенням -Ford Fiesta 1,0 Comfort Plus, Kia Rio 1,4 Prestige і Volkswagen Polo 1,2 TSI Life. Всі вони отримали центральний замок, електроприводи стеклопод'емников і дзеркал заднього виду, бортовий комп'ютер, систему стабілізації. У Ford і Kia встановлений клімат-контроль, а у Volkswagen - механічний кондиціонер. Fiesta і Rio також оснащені аудіосистемою, зв'язком Bluetooth, легкосплавними дисками. Корейська хетчбек укомплектований датчиками світла і дощу, парктроником, круїз-контролем, обігрівом керма. Зате Volkswagen укомплектований системою контролю тиску в шинах і технологією Multi-collision brake, автоматично застосовує гальмування після зіткнення, щоб нейтралізувати кінетичну енергію.

Під капотом Fiesta - 1,0-літровий трициліндровий турбомотор EcoBoost потужністю 100 л. с. У нього бадьорий характер, хоча він досить гучний. Мотор дуже тяговітий на низьких оборотах, адже пікові 170 Н · м крутного моменту в розпорядженні вже з 1400 об / хв. А 6-трансмісія з двома зчепленнями демонструє швидку зміну передач. Розгін до 100 км / год займає 10,8 с до 100 км / год, а максимальна швидкість складає 180 км / ч. Та й витрата палива у нього найменший - 6,6 л / 100 км у міському циклі і 3,9 л / 100 км - в заміському. Також для Fiesta можна вибрати 1,25-літровий бензиновий мотор потужністю 82 л. с.

Атмосферна 1,4-літрова «четвірка» Rio найпотужніша в трійці - 109 л. с. при 6300 об / хв. Але це високооборотистий двигун, який доводиться постійно розкручувати. Максимальний крутний момент досягається тільки при 4200 об / хв і він менше, ніж у суперників - 137 Н · м. У міру зростання оборотів мотор стає досить-таки гучним. Автоматична 4-ступінчаста коробка перемикання передач працює плавно, але не дуже швидко. Тому по динаміці Kia поступається двом іншим хетчбека - 13,2 с до 100 км / год і максимальні 170 км / ч. Та й «апетит» у нього побільше - 8,5 л / 100 км в місті і 5,3 л / 100 км - на трасі. Rio також пропонують у нас з 1,2-літровим 85-сильним двигуном.

Мотор Polo також оснащений турбонаддувом, але він чотирициліндровий, а його обсяг - 1,2 л. Він розвиває 90 л. с. при 4800 об / хв, а максимальний обертовий момент в 160 Н · м доступний вже з 1400 об / хв. Тобто, тяги на "низах" у нього цілком вистачає. Двигун працює тихо, та й вібрацій немає. Трансмісія з двома зчепленнями відмінно налаштована, тому динаміка Volkswagn хороша, навіть незважаючи на меншу потужність. Хетчбек розганяється до 100 км / год за 10,8 с і розвиває 184 км / ч. Volkswagen також досить економічний - 5,8 л / 100 км у міському циклі і 3,8 л / 100 км - на трасі. Polo також можна вибрати з 110-сильною версією цього двигуна або 1,0-літровим 75-сильним бензиновим мотором.

Перевага Ford - відмінна керованість, цей хетчбек безсумнівно створювали для активних водіїв. Його рульове управління оснащено адаптивним електропідсилювачем, а тому дуже легке при паркуванні, але приємно наповнюється вагою в міру того, як швидкість зростає. Кермо точний і гострий - робить всього 2,6 обороту від упору до упору. Повороти - стихія Fiesta, автомобіль відмінно тримає траєкторію і демонструє хороше зчеплення з дорогою. Діаметр розвороту у нього найменший - 10,1 м проти 10,5 м у Kia і 10,6 м у Volkswagen. Курсова стійкість також на висоті. Кузов мало крениться у віражах, хоча підвіска трохи жестковата. Втім, вона енергоємна - впевнено поглинає більшість вибоїн. Непогана і шумоізоляція: вітер і шини стають чутні лише після 120 км / ч. Крім того, у Fiesta кращі в цьому тесті гальма - уповільнення з 100 км / год відбувається на відрізку в 36 м.

Kia також непогано маневрує, але настройки його ходової являють собою компроміс між комфортом і керованістю. Їзда вельми м'яка і дають про себе знати тільки серйозні дорожні нерівності, навіть незважаючи на 16-дюймову гуму. На звивистих дорогах автомобіль веде себе впевнено і мало крениться у віражах. Широка колія сприяє гарній курсової стійкості. Зчеплення з дорогою також непогане, а недостатня обертальність рідко проявляється. Шумоізоляція у Rio дещо гірше, ніж у двох інших хетчбеків, тому на великих швидкостях в салоні чути шум вітру.

Volkswagen демонструє впевнену і безпечну керованість. На висоті і зчеплення з дорогою. Кермо з електрогідравлічним підсилювачем досить легкий, але точний, хоча трохи більше інформативності йому не завадило б. Підвіска досить пружна, але зате хетчбек не дуже крениться в швидкісних поворотах. Хоча по-справжньому відчутні лише глибокі вибоїни. У Polo також дуже гарна шумоізоляція (за мірками В-класу), що особливо відчутно на високих швидкостях. Гальма забезпечують непогане уповільнення.

Kia Rio 1,4 Prestige найдоступніший в трійці - 435 тис. Гривень. При цьому у нього саме багате оснащення. Ціна Volkswagen Polo 1,2 TSI Life - 490 тис. Гривень, його перевага - економічність. Ford Fiesta 1,0 Comfort Plus трохи дорожче - 491 тис. Гривень, але зате у нього місткий багажник.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов