Наша сеть партнеров Banwar
Ruslan - 2017-04-18 - 2018-06-11
Лінійка автомобілів середнього класу Ford Torino представляла собою подальший розвиток популярного в минулому Fairlane
У 1968 r. Ford почав міняти зовнішність, що випускалася вже тривалий час, моделі Fairlane , Роблячи її більш «цілеспрямованої». Таким чином лінійку популярних автомобілів поповнив Ford Torino, старший в сімействі, який мав різновид GT з кузовом фастбек і варіант з відкидним верхом.
Для 1971 року назви Falcon , Fairlane Fairlane 500 були скасовані, все средньорозмірні «Форди» отримали ім'я Ford Torino. На вибір надавалися шість двигунів (базовий 250-й, 302-й, 351-й, 429-й, 429-CJ і з системою Ram Air 429-CJ-R) і три види трансмісії (триступенева механіка, четирехступенчатая механіка з функцією перемикання на автоматичний режим Cruise-O-Matic та стандартна для Cobra - четирехступенчатая механіка Hurst-Shifter) і п'ять установок передавальних чисел заднього моста.
Ford Gran Torino 1972 рокуДля 1972 го року характерний рестайлінг у вигляді форми пляшки «Кока-коли». Автомобіль отримав масивний задній бампер, на якому розміщувалися прямокутні ліхтарі. Решітка радіатора стала більш опуклою і знайшла форму овалу, розмістившись між здвоєними фарами. Випуск кабріолетів зупинений, зате вперше для моделі з'являється універсал.
Модель Torino, доповнивши базовими опціями, такими як передні дискові гальма, хромованими елементами і шкіряним оздобленням сидінь, перейменовують в «Gran Torino». Базовим двигуном стає восьмициліндровий 302-й (4,9 л) блок потужністю 140 к.с. (103 кВт). Нововведенням послужила роздільна конструкція автомобілів з 2-ми і чотиридверний конструкцією: якщо раніше вони базувалися на одній колісній базі, то зараз їх дві - 2890 і 2990мм.
Дводверний Ford Torino 1973 рокуУ 1973 році Gran Torino не зазнав істотних видимих змін, переробки екстер'єру лише торкнулася решітка радіатора. З поліпшень: великі гальмівні задні барабани і замок для запасного колеса. Все Гран Торіно 1973 го року оснащувалися енергопоглинаючими передніми бамперами і більш низькою спинкою заднього дивана для кращої оглядовості. У місцях стиків кузова і рами штатно встановлювалися гумові демпфери, які поглинають залишкову вібрацію. Комфорт від водіння Gran Torino став порівняємо з більш розкішними автомобілями класом вище.
У 1974 році зміни стосуються тільки решітки радіатора - тепер вона має більш тонку сітку.
Модифікації Ford Torino 1975 рокуУ 1975 році на Torino з'являється безконтактна система запалювання, радіальні шини, гідропідсилювач керма, електропривод передніх дискових гальм і задніх барабанних гальм, що спрацьовує при помірному натисканні на педаль гальма, для більш плавною і легкою зупинки. Для самої "зарядженої" двухдверной модифікації Gran Torino Sport з'являється автоматично складаюча спинка заднього сидіння для входу / виходу пасажирів із заднього сидіння.
У 1976 році базовим двигуном стає 351-ї (5,8 л) зі здвоєним карбюратором і Cruise-O-Matic коробкою передач. Стандартне обладнання включає тканину / вініл передні сидіння з регульованими по висоті підголівниками, вінілові дверні панелі, Протизасліпні дзеркала і обігрів заднього скла. Опціонально пропонувався автоматичний електричний гальмо стоянки. Цей рік став останнім для Torino, керівництво Ford вирішило відмовитися від нього, на користь іншого среднеразмерного автомобіля Ford LTD II, не змінюючи платформи.