Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Форум клубу Subaru Legacy і Outback> Вентилятор охолодження

Наша сеть партнеров Banwar

Повна версія цієї сторінки: Вентилятор охолодження

pashevich

5.2.2009, 20:39

При їзді постійно крутить вентилятор охолодження, не вимикається, це взимку то.Где дивитися? Аут 2000г.2.5. амеріканец.Help !!!

tc_pleyada

5.2.2009, 23:17

При їзді постійно крутить вентилятор охолодження, не вимикається, це взимку то.Где дивитися? Аут 2000г.2.5. амеріканец.Help !!!


А якщо просто включити зажігаеніе крутиться? Якщо так і з'явилося недавно - дивитися роз'єми на вентиляторах. Якщо давно так - про всяк випадок подивитися діагностичні роз'єми (замкнуті).
Якщо не крутиться і стрілка в нормі - на сканер і дивитися реальну температуру по датчику температури двигуна (не плутати з датчиком температури на стрілку). Не виключено, що заклинений термостат і ОЖ "ходить" по малому колу (або повністю або частково). Цей же варіант перевірити можна поторкавши радіатор. Якщо по внутрішньому, то радіатор буде або холодний або просто теплий.

pashevich

7.2.2009, 13:09

А якщо просто включити зажігаеніе крутиться? Якщо так і з'явилося недавно - дивитися роз'єми на вентиляторах. Якщо давно так - про всяк випадок подивитися діагностичні роз'єми (замкнуті).
Якщо не крутиться і стрілка в нормі - на сканер і дивитися реальну температуру по датчику температури двигуна (не плутати з датчиком температури на стрілку). Не виключено, що заклинений термостат і ОЖ "ходить" по малому колу (або повністю або частково). Цей же варіант перевірити можна поторкавши радіатор. Якщо по внутрішньому, то радіатор буде або холодний або просто теплий.


Якщо останній варіант, значить і грубка повинна не гріти?, Але з цим то все нормально.

tc_pleyada

8.2.2009, 18:14

Якщо останній варіант, значить і грубка повинна не гріти?, Але з цим то все нормально.


Ні ви не праві. Грітиме чудово.

pashevich

8.2.2009, 21:09

Ні ви не праві. Грітиме чудово.


Хорошо.Что тоді маємо? Температуру двигуна стрілка при русі показує на половину вище середньої отметкі.Допустім що движок гарячий і вентилятор крутить на постоянку.Но коли я зупиняюся і вимикаю запалення, а потім відразу включаю не заводиться, по ідеї він повинен обертатися що б охолодити двигун? А він не обертається і стрілка стоїть на середньої отметкі.Верхній шланг помацав-он гарячий, нижній ледве тёплий.У кого є думки ??????? Може дійсно термостат? і ще питання по кондішеном-Вмикаєш-починає працювати секунд 20, потім вимикається .Включаеться через 30 секунд, потім вимикається і так по колу ............ Може це пов'язано як то з першим косяком? Хорошо

tc_pleyada

8.2.2009, 22:16


Виділене вище - ненормально.
Режим роботи кондішен не показник (він може відключатися і через температури всередині / за бортом і з низький рівень фреону і через термореле і так далі ....)
Робіть діагностику термостата.

pashevich

10.2.2009, 15:26

Виділене вище - ненормально.
Режим роботи кондішен не показник (він може відключатися і через температури всередині / за бортом і з низький рівень фреону і через термореле і так далі ....)
Робіть діагностику термостата.


Був сьогодні на СТО сказали що помер другий вентилятор який праворуч по ходу.І забиті стільники радіатора.Із це все що написано вище може відбуватися? Стрілка завжди в цьому діапазоні, це нормальний сектор?

У мене балу подібна ситуація, при пуску двигуна на холодну, відразу ж включався вентилятор і не заводилася, доводилося скидати клеми, після відвідин сервісу, сказали що термодатчик міняти треба тому після 20 хвилинної їзди до сервісу температура двигуна була близько 24 градусів по комп'ютеру.

tc_pleyada

10.2.2009, 17:22

Був сьогодні на СТО сказали що помер другий вентилятор який праворуч по ходу.І забиті стільники радіатора.Із це все що написано вище може відбуватися? Стрілка завжди в цьому діапазоні, це нормальний сектор?


Ну це зовсім не "половина вище середньої позначки". Це нормальне положення!
По суті - так, може. Але "верхній шланг помацав-он гарячий, нижній ледве теплий" - цього точно не може бути на добре прогрітому двигуні

pashevich

14.2.2009, 18:21

Ну це зовсім не "половина вище середньої позначки". Це нормальне положення!
По суті - так, може. Але "верхній шланг помацав-он гарячий, нижній ледве теплий" - цього точно не може бути на добре прогрітому двигуні


Промив два радіатора, замінив моторчик вентилятора охлажд.Теперь обидва крутять не вимикаючи але тільки на ходу.Останавліваешься -ждёшь -не виключаються.Виключаешь зажіганіе.Радіатор холодний !!! Може від того що охолодження йде постійно? Але стрілка стоїть як укопана по центру! Тільки верхній шланг горячій.Потом заводиш машину вентилятори молчат.Потом двигун нагреваеться включаються обидва, охолоджують і виключаются.Стоішь ждёшь.Ідёт нормальний цикл-включення і виключеніе.Подождал 5 6 ціклов.Всё нармуль.Но варто поїхати, як через деякий час чую що знову молотяті НЕ виключаются.Ні Фуя не зрозумію .... У чому косяк? Якщо термостат то на холосту він би так само поводився ?!

tc_pleyada

15.2.2009, 16:01

Промив два радіатора, замінив моторчик вентилятора охлажд.Теперь обидва крутять не вимикаючи але тільки на ходу.Останавліваешься -ждёшь -не виключаються.Виключаешь зажіганіе.Радіатор холодний !!! Може від того що охолодження йде постійно? Але стрілка стоїть як укопана по центру! Тільки верхній шланг горячій.Потом заводиш машину вентилятори молчат.Потом двигун нагреваеться включаються обидва, охолоджують і виключаются.Стоішь ждёшь.Ідёт нормальний цикл-включення і виключеніе.Подождал 5 6 ціклов.Всё нармуль.Но варто поїхати, як через деякий час чую що знову молотяті НЕ виключаются.Ні Фуя не зрозумію .... У чому косяк? Якщо термостат то на холосту він би так само поводився ?!


Знову повторюємо: перевірте термостат і перевірте температуру включення по комп'ютеру

pashevich

16.2.2009, 13:52

Знову повторюємо: перевірте термостат і перевірте температуру включення по комп'ютеру


Сьогодні помацав радіатор і нижній патрубок до включення вентиляторів охлажденія.Горячіе !!! Мабуть раніше чіпав коли машину заглушу, а вент. то обидва молотили і охолоджували на постоянку, тому і були їли тёплие.Температуру включення по комп. перевіряли сказали все в нормі .Коли машина стоїть все виключаеться вчасно. Все відбувається на ходу.Значіт термостат працює ?!

Сьогодні помацав радіатор і нижній патрубок до включення вентиляторів охлажденія.Горячіе !!! Мабуть раніше чіпав коли машину заглушу, а вент. то обидва молотили і охолоджували на постоянку, тому і були їли тёплие.Температуру включення по комп. перевіряли сказали все в нормі .Коли машина стоїть все виключаеться вчасно. Все відбувається на ходу.Значіт термостат працює ?!


Цікаво, чим же все закінчилося? У мене зараз схожа ситуація

HELP! симптоми точно такі ж: чи варто на місці - двигун прогрівається, термостат відкривається (нижній патрубок гарячий), вентилятор спрацьовує, відпрацьовує і виключается.І все начебто працює ... після поїздки молотить вентилятор (основний) НИЖНІЙ ПАТРУБОК ХОЛОДНИЙ !!! викл.зажіганіе- потім включаю - вентилятор не работает.і знову цикл повторюється на хол.ходу - прогрівається-відкривається-включається-відпрацьовує -отключается ...
двигун 2.5 SOHC, АКПП, клімат, 02г, по вину 03г
PSпробовал в режимі на клімат AUTO і в ручному - нічого не змінюється
чекаю добрі поради

сьогодні з'їздив на діагностику, підключили прібор.всё відмінно по датчику ОЖ - вентилятор включається на правильній температурі і на правильній відключається в режимі ХХ, нижній патрубок -Гаряча (тобто. термостат працює) вирішили прокотитися з діагностом і з включеним приладом-проїхали ~ 5 км, все в ідеалі !!! Припустили може бути пробка радіатора або на край термостат.Поехал назад в сторону будинку десь 15км, картина повторилася !!! Нижній патрубок холодний, а вентилятор молотить !!! На приладовій панелі -все в нормі. Увечері грунтовно подраскіс, знову почав ганяти на ХХ, і з'ясовується, що патрубок, який йде в розширювальний бачок - холодний !!!, і тут згадую, що після поїздки, та й на ХХ в прогрітому стані рівень ОЖ в расшір.бачке НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ ! і остається завжди на одному рівні і рідина холодна! Тут начебто зрозуміло-не відкривається клапан в пробці радіатора і не перепускає рідину, виходить, що в системі охолодження -создаетя надлишковий тиск при високих оборотах (тобто в русі) яке перешкоджає відкриттю термостата (думка автора не обов'язково має збігатися з думкою і т. д.). І чого вирішив я упевнитися, що справа саме в пробці (кришці) радіатора - почав дути в патрубок расшіріт.бачка (адже саме через нього скидається надлишок тиску в расшіріт.бачок) - а він не продувається! ЗОВСІМ! знімаю його цілком і віжу- що мален ький алюмінієвий патрубок, на який одягається той самий гумовий в расшір.бачок- глухий! не те що він забитий, а він просто не просвердлений!-типу як заглушка! Радіатор варто цельноалюмініевий (не оригінал) купувався (на що залишилися доки від попереднього господаря), припускаю і встановлювався в дуже відомому сервісі по СУБАРУ в Москве.Снял, просвердлив, поставив на місце і успокоілся- аж ні! Все одно це не дає пропав, вентилятор все одно крутиться не по справі, патрубок в расшіріт.бачок НЕ теплий-ОСТАЕТCЯ - Кришка (пробка) радіатора? завтра буду тестувати нову кришку

винен термостат ...

винен термостат ...


Аналогічна машина, аналогічна ситуація, діагностика помилок не показує, температура спрацьовування вентилятора і відкриття термостата - в нормі. Вентилятори молотять тільки після їзди. Замінений датчик ОЖ. Ситуація з вентилятором не змінилася. Завтра заміню ОЖ і термостат. Видно він просто клинить або не відкривається вчасно.
Як у тебе з'ясували і в чому була проблема термостата?
До речі у мене останнім часом жахливо виріс витрата палива - близько 20 літрів на сто км. Довго крутить стартером вранці навіть при + 5'C ...

Винен термостат, закинувши старий в окріп, чють відкрився і відразу закривається. Замінивши на новий, робота вентиляторів нормалізувалася. Знайшли іншу проблему, текти ОЖ з під голови.

схожа ситуація сьогодні трапилася. став постійно крутиться вентилятор. виявилося згорів запобіжник прикурювача.

А підкажіть яка температура включення і виключення вентилятора повинна бути виставлена?
Машина Outback 2002 р.в., двигун EJ251 SOHC, АКПП, клімат-контроль. Не знаю, проблема це чи ні, але довго крутить вентилятор після поїздок, особливо коли близько 30 градусів за бортом і при постійно працюючому кондиціонері. Їжджу, звичайно бадьоро, але все ж, часом хвилин по 7 молотить. Коли відкриваю капот, то там начебто пекло.) В іншому начебто нарікань немає, стрілка на приборке варто мертво в "правильному положенні", тиск гарне (дивлюся по верхньому патрубку, до того моменту, як спрацює термостат), патрубки обидва гарячі, радіатор теж (коли вентилятор молотить). Охолоджуюча рідина змінена тисяч 10 тому, на вигляд як нова, нікуди не йде. Плеядовци, просветите ...)

Форумчани, хто знає, не проходьте повз теж. Проблема позначена в попередньому пості. Дякуємо.)

Всім доброго здоров'я!
Підняв тему тому почали глючити вентилятори. При працюючому двигуні і кліматі, вентилятори включаються / вимикаються з періодичністю 1-2сек.
І так постійно при працюючому кліматі. Причому в досить комфортних умовах ... +27 за бортом. П'ятий рік їжджу ніколи такого не було навіть в сильну спеку.
Вентилятори або працювали чи ні в міру необхідності. Температура двигуна при цьому в нормі. Якщо хто стикався підкажіть де копати.

Всім доброго здоров'я!
Підняв тему тому почали глючити вентилятори. При працюючому двигуні і кліматі, вентилятори включаються / вимикаються з періодичністю 1-2сек.
І так постійно при працюючому кліматі. Причому в досить комфортних умовах ... +27 за бортом. П'ятий рік їжджу ніколи такого не було навіть в сильну спеку.
Вентилятори або працювали чи ні в міру необхідності. Температура двигуна при цьому в нормі. Якщо хто стикався підкажіть де копати.


чек моргає?

чек моргає?


Перевір фреон в кондиціонері. Сигнал на вентилятори і на муфту компресора один. Швидше за все мало фреону і мізки дають команду на прискорене включення. За вказаною вище проблеми засудили блок управління вентиляторами.
На ньому написано DENSO 499300-3200. Підкажіть будь ласка каталожний номер ... не можу знайти.
Натисніть для перегляду прикріпленого файлу
Натисніть для перегляду прикріпленого файлу

Где дивитися?
Где дивитися?
А якщо просто включити зажігаеніе крутиться?
А якщо просто включити зажігаеніе крутиться?
Якщо останній варіант, значить і грубка повинна не гріти?
Якщо останній варіант, значить і грубка повинна не гріти?
Что тоді маємо?
Но коли я зупиняюся і вимикаю запалення, а потім відразу включаю не заводиться, по ідеї він повинен обертатися що б охолодити двигун?
У кого є думки ?
Може дійсно термостат?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов