Наша сеть партнеров Banwar
Американський турист з Флориди Пол Коул приїхав в Лондон разом зі своєю дружиною. 8 серпня 1969 року вийшов з готелю, щоб подихати повітрям. Йому до чортиків набридло тягатися по музеях і він хотів просто постояти і подивитися, що відбувається. Пол розговорився з полісменом, який сидів в автомобілі, припаркованому поліцейському вене. Поки вони розмовляли, Пол помітив як у пішохідного переходу зібралися кілька людей і четверо з них почали ходити по зебрі туди-сюди, а ще один фотографував їх.
- Якісь диваки, - засміявся Пол, - хто ж ходить в Лондоні босоніж.
Спочатку дванадцятий альбом Бітлз повинен був називатися Everest, за назвою сигарет, які курив один з інженерів студії EMI Джеф Емерік:
На пачці було зображення гори, яка дуже подобалося групі. Але від назви вирішили відмовитися, тому що ніхто не захотів їхати в Непал для фотосесії. Вирішили вийти з положення найпростішим чином - сфотографуватися прямо поруч зі студією.
Перед цим Пол намалював і показав фотографу як він собі уявляє кадр для обкладинки нового альбому:
У призначений день близько половини дванадцятого до будівлі звукозаписної студії EMI на 3 Abbey Road приїхав фотограф Йан Макміллан. Він дружив з Йоко Оно і та запросила його для зйомки. Бітлз чекали його на сходах біля входу в студію.
Хлопці встали у переходу і, дочекавшись, поки проїдуть машини, пройшлися через нього кілька разів. Все, крім Джорджа, були одягнені в костюми від Томмі Наттера .
Спочатку Пол був в пляжних капцях, потім роззувся і залишився босоніж.
Макміллан зробив шість знімків протягом десяти хвилин:
Для справи був обраний п'ятий знімок. На ньому виявилися Алан Фланаган, Стів Міллвуд і Дерек Сігріт - вони займалися оформленням студії EMI і поверталися з ланчу. Вони в кадрі стоять далеко зліва.
Знімок, зроблений на пішохідному переході поруч зі студією на Abbey Road, став черговим приводом для любителів конспірологічної теорії про загибель Пола в автомобільній катастрофі знайти нові «свідоцтва» на підтвердження цієї теорії. Номер на Фольксвагені LMW281F, який стояв на знімку, прочитали як «Полу було б 28 років, якби він був живий». А сам перехід через вулицю порахували похоронною процесією - попереду Джон в білому як священик, в кінці Джордж в джинсі як трунар, а сам Пол з закритими очима, босоніж, сигаретою в руці, та ще й що йде не в ногу з іншими. Справжній небіжчик, так.
Той «Жук», який у 2001 році продали на аукціоні за 2,530 фунтів, варто тепер в музеї Volkswagen у Вольфсбурзі.
У конспірологічну теорію про загибель Пола і заміні його двійником вписалася і ця дівчина в блакитному на звороті конверта пластинки. Порахували, що це та сама Рита, яка була за кермом автомобіля. Насправді, після закінчення зйомки на переході, Макміллан став шукати відповідне місце для фото з назвою вулиці. І знайшов його на перетині з Alexandra Road. Знімок із випадково потрапила в кадр жінкою, здався йому кращим.
Abbey Road був єдиним британським альбомом Бітлз, на обкладинці якого не було ні назви групи, ні назви самого альбому. Джон Кош , Який займався оформленням пластинки, сказав тоді: "... we did not need to write the band 's name on the cover ... They were the most famous band in the world ." І це було правдою.
Американський турист Пол Коул, який стояв 8 серпня 1969 на Abbey Road і разговарівашій з поліцейським, через рік, побачив у своєї дружини, яка була органісткою, конверт з платівкою.
-Дивись-ка, - сказав Пол, - ось же ті самі диваки, яких я бачив у Лондоні!
- Ох, а це ж я ...