Наша сеть партнеров Banwar
Магістральний тягач Freightliner eCascadia (за американською класифікацією - класу 8, повною масою понад 15 т) приводить в рух 730-сильний електромотор. Його живлять акумулятори ємністю 530 кВт.год, яких вистачає на пробіг до 400 км. Для підзарядки до 80% ємності знадобиться всього 90 хвилин і цього повинно вистачити, щоб проїхати до 320 км.
Що ж до іншої новинки - Freightliner eM2, то це вже середньотонажні модель (повної маса 9 - 12 т). Вона має в своєму арсеналі 480-сильний електромотор і акумуляторні батареї ємністю 325 кВт.год Запас ходу тут досягає 370 км. Зарядка до 80% ємності АКБ необхідно 80 хвилин. З такими батареями машина зможе проїхати відстань до 300 км.
Електричні вантажівки Freightliner eCascadia і eM2
Електричні вантажівки eCascadia і eM2 представлені Freightliner в рамках створення нового об'єднання E-Mobility Group (EMG). У його завдання входить розвиток глобальної концепції і проектування машин на електротязі всіх брендів Daimler Trucks - з філіями в Портленді (США), Штуттгарті (Німеччина) і Кавасакі (Японія).
новинка
Дебютував електричний вантажівка Mercedes-Benz eActros (відео)
Нагадаємо, що в липні 2017 року на португальському заводі в містечку Трамалгар був запущений в серійне виробництво електричний середньотоннажний вантажівка Fuso eCanter .
А в лютому 2018 го був офіційно презентований електричний вантажівка важкого класу Mercedes-Benz eActros повною масою 18 - 25. Це передсерійна модель, а повномасштабне виробництво має розгорнутися в 2021 році.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.