Наша сеть партнеров Banwar
Позиції китайських виробників на світовому ринку не можна назвати лідируючими. Автомобілі з Піднебесної погано продаються в Росії, а в Європі попит зовсім мінімальний. Однак, виробники не втрачають надій поборотися за таку велику аудиторію, пропонуючи нові варіанти в регіоні.
на Паризькому автосалоні 2018 року компанія GAC показала свою модель GS5, покликану завоювати європейську аудиторію. Поки що преміальний кросовер буде мати тільки один бензиновий двигун в двох варіантах потужності.
У Китаї придбати автомобіль можна буде вже з кінця жовтня 2018 року по ціні від 120 000 юанів (приблизно 1 150 000 рублів в перерахунку). Точні терміни появи в Росії і Західній Європі поки що зберігаються в таємниці.
Читайте також: Peugeot 3008 2019 оснастили повним приводом
Варто відзначити, що в Парижі публіці показали вже друге покоління моделі. Перша генерація випускалася в Піднебесній під назвою GAC Trumpchi GS5 протягом шести років. Навіть в Китаї автомобіль не користувався високим попитом.
За весь час існування моделі було реалізовано близько 200 000 примірників кросовера, що зовсім небагато з урахуванням аудиторії ринку. До того ж, молодша модель лінійки GS4 була реалізована в кількості 325 000 тільки за 2016 рік, а в наступному році ще на 50 000 примірників більше.
При розробці GAC GS5 2018-2019 модельних років виробник постарався усунути всі недоліки попередньої версії, зробивши зовнішній бачив сучасним, а технічне оснащення більш надійним.
Екстер'єр
Зовнішність кросовера кардинально змінилася в новій генерації моделі. Ми бачимо гармонійний і стильний дизайн з елементами фірмової стилістики компанії. Спереду розмістили безліч хромованих вставок, найбільше виділяється радіаторна решітка з іншим дизайном.
Передні фари мають світлодіодне наповнення. Великий бампер має виділяються лінії і великий повітрозабірник. Закінчують образ передка світлодіодні протитуманні фари.
У бічній частині автомобіль отримав динамічний дизайн з нотками спортивності. Увагу привертає довгий капот, колісні арки дозволяють встановлювати колісні диски розміром до 19 дюймів при стандартній гумі. Дах похилий і завалюється на задні стійки.
Читайте також: Новий Мерседес Б-клас 2019 - чергове покоління великого хетчбека
Корми нового покоління китайського кросовера отримала великі двері багажника. Продовженням даху став компактний спойлер. Потужний бампер відмінно поєднується з невеликими світлодіодними фарами.
Китайці встановили два фальшпатрубка вихлопної системи, які виконують виключно декоративну функцію. Реальна вихлопна трубка замаскована і тільки одна.
За своїми розмірами друга генерація паркетника отримала такі показники (мм):
- Довжина - 4696;
- Ширина - один тисяча вісімсот вісімдесят шість;
- Висота - 1700;
- База коліс - 2711.
Загальна концепція дизайну кузова стала набагато ясніше для споживача. Тепер модель не буде відлякувати не найбільш популярними рішеннями. Незважаючи на значні габарити, машина виглядає гармонійно і зібрано.
інтер'єр
Салон ДАК ГС5 2019 року також ще створювався практично з нуля. Всередині ми бачимо абсолютно нову конструкцію передньої панелі, іншу центральну консоль і перероблені сидіння.
При обробці інтер'єру використовувалися якісні матеріали, пластик приємний на дотик, шкіра виглядає довговічне. Проблем зі складанням також виявлено не було, всі стики зроблені відповідно до сучасних вимог.
Читайте також: Volvo V60 Cross Country 2019 - крос-універсал зі Швеції для європейського ринку
У дорогих комплектаціях моделі ми побачимо преміальне оснащення, що включає в себе:
- Мультируль з обробкою з шкіри;
- Цифрова приладова панель;
- Великий сенсорний екран системи мультимедіа;
- Роздільний клімат-контроль;
- Доступ без ключа;
- Запуск мотора з кнопки;
- Оздоблення сидінь, дверних карт і передньої панелі еко-шкірою;
- Електричне регулювання та підігрів переднього ряду сидінь, опціонально - вентиляція;
- Цифровий «ручник»;
- Скляний дах;
- Панорамний огляд;
- Сервопривод кришки багажника і багато іншого.
В цілому салон автомобіля вийшов багатим, незважаючи на досить бюджетний цінник. Європейські аналоги з подібним оснащенням обійдуться набагато дорожче, так що кросовер цілком може завоювати аудиторію споживачів, які бажають отримати максимум за свої гроші.
Технічні дані
В якості основи для нового покоління моделі взяли фірмову платформу, яка передбачає стійки McPherson спереду і мультіричажную конструкцію ззаду. У всіх комплектаціях представлений електропідсилювач керма. У базовій версії виробник пропонує передньопривідне компонування, а за додаткову плату на заводі встановлять повний привід.
У моторній гамі великої різноманітності китайці не пропонують. Машину можна оснастити лише одним бензиновим двигуном, але в двох варіантах потужності. Стандартна версія передбачає наявність 1,5-літрового турбомотора на 152 кінські сили, в парі з яким можуть працювати шестиступінчасті « механіка »І« автомат ».
Читайте також: Brabus 700 Widestar 2019 - розкішний позашляховик преміум-сегмента
Трохи дорожче обійдеться 169-сильна модифікація того ж силового агрегату, яка працює виключно з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Варто відзначити, що АКПП китайці закуповують у японської компанії Aisin, що є офіційним постачальником коробок для «Тойоти». У план надійності цей вузол не повинен викликати проблем дуже довго.
Говорити про перспективи нового GAC GS5 на світовому ринку досить складно. Компанія не просто так показала друге покоління саме на виставці в Парижі, явно видно бажання виробника поборотися за європейських споживачів. Однак, дійсно великий попит в регіоні ще не вдалося домогтися жодної моделі з Китаю. Очікувати прориву від GS5 навряд чи варто.
Незважаючи на вигідний цінник, покупці віддадуть перевагу більш перевіреним маркам. До того ж, китайцям доведеться докласти чимало зусиль для відповідності європейським екологічним стандартам, які постійно стають більш жорсткими і змушують виробників інвестувати чимало коштів в двигуни і вихлопну систему.
Фото нового GAC GS5: