- Дощ не страшний: новий матеріал сезону 2016
- Все за місяць: від проекту до готової майданчики
- Питання ціни та якості
Наша сеть партнеров Banwar
Сезон літніх майданчиків в самому розпалі, і якщо ви заздалегідь не подбали про обладнання «льотки», зараз - саме час зайнятися цим питанням. Про те, як краще облаштувати літній майданчик, скільки часу на це знадобиться і яку користь принесе закладу, ми поговорили з засновником білоруської компанії Aupi Андрусем Палевічем.
Довідка. Більше 15 років Aupi займається виробництвом м'яких меблів для кафе і ресторанів. За цей період в Білорусі і за її межами було обладнано понад 1000 об'єктів громадського харчування. У їх числі - News Cafe, Falcone, мережа Tempo, мережа Sun Café, Robinson Club, PrimeHall, Лідо, мережа Terra pizza.
Дощ не страшний: новий матеріал сезону 2016
Через опади та зовнішніх впливів відкриті майданчики звужують спектр меблів, яку можна на них поставити. Тому часто ресторатори обмежуються ротангів або пластиковими стільцями. Aupi в цьому році пропонує компромісне рішення - дивани з тканини, з якої шиють водонепроникний одяг. За словами Андруся Палевіча, такі дивани стійко перенесуть навіть тропічна злива.
«Ми домовилися з індусами, і вони для нас роблять цю тканину. Якщо починається дощ, то адміністраторам не потрібно метушитися, терміново закривати меблі - вона швидко сохне. Всередині - м'який елемент, все як у звичайних диванах ».
Варіантів забарвлень багато, під клієнта можуть зробити індивідуальний малюнок. Мінімальний термін експлу
атацію подібних меблів - п'ять років.
Все за місяць: від проекту до готової майданчики
З огляду на, що вже червень, гостро стоїть питання термінів. Андрусь запевняє, що в Aupi літній майданчик повністю обладнають за місяць.
«Проект майданчика ми робимо за два дні, це безкоштовна послуга. Зазвичай для одного майданчика розробляється 6-8 варіантів. Перш за все, пропонуємо грамотне зонування і оптимальне використання простору. Скажімо, у клієнта уявлення, що на майданчику може сидіти 20 чоловік, а ми йому робимо таку розстановку, що кількість посадочних місць збільшується до 30 ».
Безпосередньо меблі зазвичай виготовляється тижні три, в залежності від обсягу замовлення.
Питання ціни та якості
За словами Андруся, за кілька років в ресторанному бізнесі все змінилося кардинально, в тому числі і вид літніх майданчиків: «Колись я ходив до рестораторам і розповідав - подивіться кіно, навіть розбирання бандитів відбуваються в кафе, де є дивани. Зараз в цьому плані великий прогрес ».
Рестораторів зазвичай цікавить мінімум вкладень і максимум прибутку, стверджує Андрусь, - і це нормально. «Я готовий працювати з людиною, яка рахує гроші. Якщо до мене прийдуть з невеликим бюджетом, я буду спілкуватися і працювати ».
Важко повірити, але факт: білоруську меблі нерідко воліють італійської. Наприклад, власники ресторану Falcone спочатку замовили італійські меблі, а коли отримали пробний дизайн Aupi, зупинили вибір на білоруських диванах. Андрусь пояснює, що вся справа в розумної економії: всі тканини і витратні матеріали компанія закуповує у великих обсягах, меблі виготовляються на власній фабриці недалеко від Мінська - все це дозволяє пропонувати розумну ціну.
Андрусь переконаний, що дивани швидко "відпрацьовують" свою вартість. "На мій погляд, м'які меблі на літньому майданчику в рази збільшує кількість клієнтів. Коли вам комфортно і затишно, вам просто не захочеться йти, і ви зайвий раз замовите пиво або каву ".