Наша сеть партнеров Banwar
Плани автозаводу ГАЗ на найближчі роки відкрили президент «Групи ГАЗ» і директор дивізіону «Легкі комерційні та легкові автомобілі». Серед новинок 2017 року - нова модифікація «Соболя» підвищеної прохідності.
Плани марки ГАЗ на найближчі роки вражають масштабністю. Вони стосуються і лінійки комерційних автомобілів, і вантажівок, і навіть пасажирських автобусів. Злегка привідкрили завісу таємниці і тим самим заінтригували ще більше президент «Групи ГАЗ» Вадим Сорокін і директор дивізіону «Легкі комерційні та легкові автомобілі» Павло Середа.
Повним ходом йде створення машин для жаркого клімату і високогірних територій, а також впровадження важливих опцій - гірського гальма (гальмування вихлопом), подушок безпеки і ESP. Інші напрямок - власна коробка-автомат і силові агрегати «Євро-6». У числі завдань значаться впровадження «електронних помічників водія» і навіть споруда безпілотника.
Нас же в першу чергу цікавлять автомобілі підвищеної прохідності, що випускаються «Групою ГАЗ». Повнопривідний «Соболь» - один з найбільш затребуваних продуктів марки. У минулому році з'явилася версія з дворядною кабіною і бортовою платформою, а також новими мотором і інтер'єром - на «Соболь» тепер ставиться бензиновий двигун серії Evotech і передня панель, дуже схожа на «некстовскую». У 2017-му вийде поки секретна модифікація «підвищеної прохідності» - газовци запевняють, що створили вкрай цікавий всюдихід.
«Урал-Next» в цьому році обзаведеться дворядної кабіною, газодизельного двигуном і праворульной версією. Але значно цікавіше новина про те, що для всюдихода готують нову платформу! Якщо зараз випускаються вантажівки повною масою 17-21 тонна, то новинка, дебют якої запланований на 2018-2019 роки, - це потужний 27-тонник. Крім того, в Міассі не втрачають надії повернутися на ринок універсальної техніки - «Група ГАЗ» щосили трудиться над 26-тонними шасі і тягачами 6х4, які можна експлуатувати і на трасах, і на бездоріжжі.
джерело: auto.mail.ru