- ГАЗ 3110 - глибокий рестайлінг 31029 або нова модель?
- ГАЗ 3110 Волга технічні характеристики
- ГАЗ 3110 Волга двигун 406 інжектор
- Слабкі та сильні сторони Волги ГАЗ 3110
- Відгуки автовласників
- Статті по темі:
Наша сеть партнеров Banwar
Автомобіль ГАЗ 3110 спочатку з'явився на російському ринку в 1996 році, в серійне виробництво він пішов з початку 1997 року. Оновлена модель прийшла на зміну вже кілька морально застарілої машині ГАЗ 31029, і хоча зовні авто 3110 і 31029 мають схожість, змін в оновленому варіанті відбулося досить багато.
ГАЗ 3110 - глибокий рестайлінг 31029 або нова модель?
Якщо подивитися збоку на «Волгу» 3110, вона практично не відрізняється від моделі 31029. Такими ж залишилися двері, практично не змінилися передні крила, не зазнала змін і передня оптика. Обриси капота 3110 хоча і інші, проте, без будь-яких переробок кузовна деталь встановлюється на "двадцять дев'яту». Зате на «десятці» стала зовсім іншою задня частина кузова:
- кришка багажника;
- задні ліхтарі;
- задній бампер.
У ходової частини і силових агрегатах відбулися більш значні зміни:
- передні гальма тепер стали дисковими, вони змінили давно застарілі на передній осі барабани;
- замість «чотирнадцятий» колісних дисків встановили штамповані диски R15;
- двигун ЗМЗ 406 тепер пішов в серію, на 31029 ці мотори ставилися як дослідні зразки.
Найбільше змін відбулося у внутрішньосалонове просторі автомобіля:
- повністю змінилася панель приладів;
- між сидіннями з'явився м'який зручний підлокітник з баром;
- більш зручними та комфортними стали все сидіння в салоні;
- змінився сам кермо з рульовою колонкою.
«Модним» став навіть плафон освітлення салону - він уже виглядав цілком сучасно, і в нього вмонтували лампи денного світла.
ГАЗ 3110 Волга технічні характеристики
Машина ГАЗ 3110 - середньорозмірний легковий седан C класу, з досить містким салоном і містким багажником. Але «Десятка» комплектується металевою полицею під запасне колесо, і кронштейн має чималі розміри. Полку під запаску влаштовує не всіх автовласників, так як вона займає мало не третину багажника.
У порівнянні з 31029, на «десятці» гальма стали значно м'якше і ефективніше за рахунок:
- застосування на передній осі дисків;
- установки задніх гальмівних барабанів іншого зразка.
На моделі ГАЗ 3110 вже майже перестали встановлювати 4-ступечатой коробки передач, а з мотором ЗМЗ 406 йшли тільки «пятіступка». У автомобіля ГАЗ 3110 Волга технічні характеристики наступні:
- габарити авто (довжина / висота / ширина) - 4,87 / 1,42 / 1,8 м;
- тип кузова - 4-дв. седан;
- кількість пасажирських місць - 5 осіб, включаючи водія;
- що розвивається швидкість (максимально) - 147 км / ч;
- обсяг багажного відсіку - 500 л;
- повна маса, з урахуванням пасажирів і багажного вантажу - 1,8 т;
- споряджена маса (вага автомашини з заправленими ємностями, без вантажу) - 1,4 т;
- колісна база - 2,8 м;
- дорожній просвіт - 156 мм;
- тип трансмісії - 4-ст. або 5-ст. МКПП;
- колія задніх / передніх коліс - 1,42 / 1,51 м;
- радіус колісних дисків - R15;
- стандартний розмір шин - 205/65.
Якщо на перших автомобілях 3110 досить часто зустрічалися двигуни ЗМЗ-402 і 4021, то в подальшому ці мотори встановлювалися на «Волгах» все рідше. 4-ст. МКПП йшли на машинах до 2000 року, і в подальшому вони повністю зникли на ГАЗ 3110. На «волговские десятці» обмеженою серією ставилося дизельний мотор ГАЗ-560 (5601), розроблений за ліцензією австрійської компанії «Штайер». Не дивлячись на чудові технічні характеристики дизеля, великим успіхом цей ДВС у автовласників не користувався:
«Десяту» Волгу назвати швидкісним автомобілем складно, особливо, якщо на машині встановлено 402 двигун. За технічними характеристиками ГАЗ-3110 з двигуном ЗМЗ-402 набирає швидкість до 100 км / год за 19 секунд, і цей показник, м'яко кажучи, ніякої. За паспортом витрата палива в міському режимі з 402-м дорівнює 14 л / 100 км, на трасі він зменшується до 8,8 л. Насправді взимку «десятка» могла «з'їдати» і 17-18 л - карбюратор К151, яким комплектується 3110, досить «ненажерливий», до того ж він примхливий і вимагає точного регулювання.
Заправні ємності на автомобілі ГАЗ 3110:
- масло в двигуні - 5,5 л (для моторів ЗМЗ-402 і 4021), 5,8 л (для ДВС ЗМЗ-4062). Дані вказані для сухого движка, при заміні масла потрібно приблизно на 0,5 л менше;
- паливного бак - 55 л (в деяких комплектаціях 75 л);
- охолоджуюча рідина в радіаторі - 9,8 л;
- масло в коробці передач - 0,85 л (4-ст. КПП), 1,2 л (5-ст. КПП);
- масло в задньому мосту - 1,6 л;
- наявність мастила в рульовому редукторі - 0,4 л (без ГУР), 1,6 л (з гідропідсилювачем керма).
ГАЗ 3110 Волга двигун 406 інжектор
«Волзі» вже давно був потрібний інжекторний двигун, важкої і досить габаритної машині явно не вистачало динамічного мотора. ЗМЗ-406 - саме той движок, який потрібен моделі ГАЗ 3110. Не можна сказати, щоб з 406-м машина стала набагато економічніше, але розганяється «Волга» з ці ДВС набагато швидше, в двигуні відчувається запас потужності. Згідно з паспортними даними, «Десята Волга» з ЗМЗ-4062 має наступні характеристики:
ГАЗ 3110 «Волга» з двигуном 406 (інжектор) комплектується тільки п'ятиступінчастою механічною КПП, паливною системою управляє електронний блок. На відміну від ЗМЗ-402, який має нижнє розташування распредвала і шестерний привід ГРМ, 406-й мотор оснащений ланцюговою передачею (два ланцюги) і двома розподільними валами, розташованими зверху, в голівці блоку циліндрів.
Слід зазначити, що ланцюга ГРМ на 406-му ДВС - хворе місце, вони розтягуються і рвуться досить часто. Міняти деталі газорозподільного механізму слід на пробігу 70-80 тис. Км, перша ознака несправності ГРМ - звук «дизеля» на холостих обертах. Велика перевага мотора в тому, що при обриві ланцюга або перескакуванні її на зубах шестерень клапана в голівці блоку не гнуться, тому ремонт виходить не дуже дорогий.
Є ще один недолік моторів сімейства 4062 (і він вже серйозніший) - навіть при незначному перегрів на двигуні пробиває прокладку ГБЦ, деформується поверхню самої головки. У разі сильного прогара прокладки площину ГБ вже не піддається фрезеруванні (головку сильно коробить), і тоді деталь підлягає заміні, а ГБЦ ЗМЗ 406, на відміну від інших запчастин на ГАЗ, коштує недешево.
Технічні характеристики двигуна ЗМЗ-4062 такі:
- обсяг - 2280 см³;
- потужність - 131 л. с .;
- паливна система - інжекторного типу;
- використовуване паливо - Аі-92 (Аі-95);
- діаметр гільз - 92 мм;
- компресія - 9,1;
- хід поршня - 86 мм.
ЗМЗ 406 став базовим двигуном для силових агрегатів моделей 405 і 409, нові моделі моторів встановлюються на автомобілях «Газель» і УАЗ. Перед ДВС ЗМЗ 402 у 406-го є істотні переваги по потужності і динаміці - при меншому обсязі (2,3 л проти 2,445 л) і ході поршня (86 мм проти 92 мм) движок 406 (131 л. С.) Відчутно могутніше 402 (90 л. с.) і 4021 (100 л. с.).
Слабкі та сильні сторони Волги ГАЗ 3110
Як і інший будь-якої моделі авто, у «Волги» є свої характерні хвороби. Серед недоліків машини слід відзначити:
- схильність до корозії - особливо швидко іржавіють низи дверей, задні арки, пороги;
- часті поломки головного гальмівного циліндра, вакуумного підсилювача гальм, датчиків інжектора;
- гул головної пари заднього моста;
- текти радіатора охолодження;
- стук гідрокомпенсаторів.
Інших болячок в машині ГАЗ-3110 також чимало - якість російських запчастин не дуже хороше. Але багато автовласників прощають машині всі її недоліки, так як у неї є дуже важливі переваги:
Відгуки автовласників
Про машину ГАЗ-3110 відгуки різні, автовласники як би розділилися на два табори - є клуб любителів «Волги», є і її затяті противники. Незважаючи на деякі болячки, все-таки «Десятка» - машина міцна, досить довго служить, багато везе вантажу. Але при ремонті слід враховувати, що неоригінальні запчастини ставити на авто вкрай не рекомендується - ці деталі неякісні, і ремонтувати машину з ними можна мало не щодня.
«Волговоди» скаржаться на частий вихід з ладу генераторів, особливо вони слабкі на 406-х моторах. Стартер служить довше, але час від часу доводиться міняти Бендикс. Майже всі господарі машин відзначають:
- місткість салону;
- хорошу прохідність;
- низьку ціну на автомобіль;
- надійну підвіску.
До 2003 року на передній підвісці авто встановлювалися шкворни, які необхідно постійно шприцевать. Якщо на «Волзі» різьбові і шкворни не змащувати, в рульовому управлінні з'являється люфт, машина стає погано керованою. Ще з мінусів ГАЗ 3110 зазначається:
- слабка шумоізоляція;
- підвищена витрата палива.
«Волга» вимагає постійної уваги, але у автомашини є дуже гарна якість - вона ніколи не підводить в дорозі, і навіть з розбитими шкворнями можна їздити досить довго, тільки потім важче буде проводити ремонт. Незважаючи на всі недоліки, машину 3110 автовласники поважають і цінують. На жаль, роки беруть своє, і «газовскіх» автомобілів на дорогах стає все менше рік від року. Але ті водії, у яких була «Волга», запевняють - якби ГАЗ випустив нову подібну модель, вони, не замислюючись, купили б таку машину.
Статті по темі:
- Практична і надійна Волга ГАЗ 31029 Легкові автомобілі «Волга» міцно увійшли в історію російського автомобілебудування, перша модель ГАЗ- 21 була запущена у виробництво в 1956 році, і ця машина мала великий попит [...]
- Особливості генераторів Газель На будь-якому автомобілі генератор виконує дві важливі функції - забезпечує всі споживачі необхідною електроенергією, заряджає акумуляторну батарею. Генератор «Газель» виробляє [...]
- Комп'ютерна діагностика двигунів автомобілів ГАЗ 3110 і ГАЗ 31105 За допомогою діагностичного комп'ютерного обладнання при діагностиці двигуна ГАЗ виявляються різні помилки, що виникають в ЕСУД. Кожній помилці присвоюється свій [...]
ГАЗ 3110 - глибокий рестайлінг 31029 або нова модель?