Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-64

Наша сеть партнеров Banwar

«ГАЗ-64» «ГАЗ-64»   Виробник   ГАЗ   роки виробництва   1941   -   1943   Збірка Горьковський автомобільний завод (   Горький   ,   СРСР   ) Інші позначення Іван-Вілліс, пігмей, ХБВ, газик, Чапаєв Тип   кузова   відкритий;  На сталевій рамі   компонування   передньомоторну, повнопривідна   Колісна формула   4 × 4 ГАЗ-ММ Виробник   ГАЗ   Тип Бензиновий   Обсяг   3 285 см3 Максимальна потужність 50   л Виробник ГАЗ роки виробництва 1941 - 1943 Збірка Горьковський автомобільний завод ( Горький , СРСР ) Інші позначення Іван-Вілліс, пігмей, ХБВ, газик, Чапаєв Тип кузова відкритий; На сталевій рамі компонування передньомоторну, повнопривідна Колісна формула 4 × 4 ГАЗ-ММ Виробник ГАЗ Тип Бензиновий Обсяг 3 285 см3 Максимальна потужність 50 л. с. , При 2800 об / хв Конфігурація рядний, 4-циліндр. циліндрів 4 Клапанів 8 Діаметр циліндра 98,43 мм Хід поршня 107,95 мм Ступінь стиснення 4,6 Система харчування карбюратор Охолодження рідинне Клапанної механізм SV Матеріал блоку циліндрів чавун Матеріал ГБЦ чавун Тактность (число тактів) 4 Порядок роботи циліндрів 1-2-4-3 Рекомендоване паливо А-66 або А-70 механічна, чотириступінчаста Довжина 3305 мм [1] Ширина 1530 мм Висота 1690 мм [1] кліренс 210 мм Колісна база 2100 мм Колія задня 1245 мм Колія передня тисячу двісті сімдесят вісім мм Маса 1200 кг (споряджена) Розгін до 100 км / год 27 с. Максимальна швидкість 100 км / ч Схожі моделі Bantam BRC40 і Willys MA , Willys MB , DGME , ГАЗ-67 , ГАЗ-67Б , ГАЗ-69 , ГАЗ-69А , УАЗ-469 , УАЗ-469Б , УАЗ-3151 , УАЗ-31512 , УАЗ-31514 , УАЗ-31519 , УАЗ-3153 , УАЗ-3159 , УАЗ Хантер Витрати палива

13,2 л / 100 км (шосе, літо) 13,7 л / 100 км (шосе, зима)

21 л / 100 км (путівець) Обсяг бака 70 л Дизайнер В. А. Грачов 21 л / 100 км (путівець) Обсяг бака 70 л Дизайнер   В Медіафайли на Вікісховища

ГАЗ-64 - радянський військовий повнопривідний автомобіль зі спрощеним відкритим кузовом, які мали вирізи замість дверей. Вважається першим радянським серійним вседорожником. ГАЗ-64 призначався для використання в якості командирського автомобіля і легкого артилерійського тягача, але в армії фактично використовувався і як транспортний засіб піхоти, здатне при короткочасної перевантаження перевезти до відділення бійців. Автомобіль отримав червоноармійське прізвисько «козлик», яке потім перейшло і на наступні моделі ГАЗ-67 і ГАЗ-67Б .

Як свідчить легенда, початковим спонукальним мотивом створення ГАЗ-64 стала стаття з американського журналу Automoutive Industries про початок серійного випуску джипа Bantam BRC40 , Прочитана начальником ГБТУ РККА, генерал-майором І. П. Тягунова [2] . Ця стаття і стала джерелом легенди про те, що перший радянський «джип» створювався за мотивами Bantam BRC40. Насправді, в замітці від 15 грудня 1940 вказувалося, що American Bantam Car Co. поставила перші 70 автомобілів, що були замовлені військовими, а також згадувався конструктор Bantam BRC, далі ж йде розмова про машину Ford Pigmy з додатком фотографії другого прототипу Ford Pigmy, а також його технічної характеристики. [3] Тягунова зацікавили також плановані обсяги закупівель - в статті йшлося про величезну на ті часи партії - 30 тисячах «пігмеїв». Вже 1 лютого від Тягунова на адресу Наркомату Середнього Машинобудування прийшов лист з проханням виготовити до 15 квітня дослідні зразки «за зразком американського автомобіля« Пігмей ». Нарком середнього машинобудування В. А. Малишев , В свою чергу, викликав до Москви провідного конструктора ГАЗу В. А. Грачова , Ознайомив його з американськими публікаціями і дав вказівку зробити автомобіль аналогічного призначення. Роботи над машиною, що пізніше отримала заводське позначення ГАЗ-64-416, почалися 3 лютого в Експериментальному цеху ГАЗ ім. Молотова.

Завдання на розробку було видано одночасно двом заводам - ​​ГАЗу і НАТІ . У завданні спочатку жорстко обмовлялася довжина і колія машини, вантажопідйомність (400 кг) і термін служби (5000 км). Остаточні тактико-технічні вимоги були оформлені тільки 22 березня, коли роботи вже підходили до фіналу: довжина автомобіля не повинна була перевищувати 3100 мм, колія - ​​1200 мм, колісна база - 2100 мм, висота по верху капота - 970 мм. Маса автомобіля оцінювалася в 1000 кг, місткість - 4 людини. Передбачалося кілька варіантів: розвідувальний, командирський і артилерійський тягач. Командирський і розвідувальний передбачався з кузовом «фаетон», а тягач планувалося оснастити кузовом «пікап». Автомобіль-розвідник передбачалося оснастити вертлюгом для кулемета ДС, а командирський - радіостанцією РБ.

Розробка ГАЗ-64 (пізніше і БА-64) відбувалася під керівництвом провідного конструктора В. А. Грачова в рекордно короткі терміни, 51 добу - з 3 лютого по 25 березня 1941 року, що багато в чому пояснювалося широкої уніфікацією джипа з серійно випускалися в той час на ГАЗі автомобілями ГАЗ-61 , ГАЗ-ММ і ГАЗ-М-1 . Деякі етапи робіт: 9 лютого 1941р. - закінчили компоновку машини в масштабі 1: 4; 12 лютого - здані перші креслення; 18 лютого - здані всі креслення трансмісії; 1 березня - виготовлена ​​рама; 4 березня - почалася збірка машини; 9 березня - випробувані основні агрегати; 17 березня - закінчені кузовні роботи; 25 березня - відбувся перший виїзд ГАЗ-64-416 відразу після фарбування. 26 березня 1941 року машину показали «замовнику» - генерал-майору І. Тягунова, вночі 29 березня - наркому В. Малишеву.

Замість зазначених у вимогах кузовів «фаетон» або «пікап» ГАЗ надав кузов, подібний досвідченому Ford Pygmy, з вирізами замість дверей і без м'якого складного верху. Позаду передніх сидінь був розташований вертлюг під кулемет ДС. Колісні диски для нової машини взяли від ГАЗ М1, на дослідному зразку стояли шини від ГАЗ-А , Запасного колеса автомобіль не мав. Частина деталей, включаючи карбюратор, взяли від автомобіля КІМ-10 . Автомобіль мав довжину 3140 мм і ширину 1400 мм, колісна база складає 2100 мм, ширина колії передніх коліс була 1240 мм, а задніх - 1200 мм.

З 15 по 27 квітня 1941 року ГАЗ-64 повинен був пройти військові випробування на полігоні НИИБТ ГБТУ РККА в селищі Кубинка під керівництвом А. М. Сича. У випробуваннях також брав участь досвідчений НАТІ-АР, ГАЗ-61 і німецький Tempo G1200. Більш вдалий за компонуванням і плавності ходу на пересіченій місцевості (плавність впливала на стрілянину з кулемета на ходу), НАТІ-АР виявився технологічно більш складним, позіціоніровалсяся тільки як арттягачей (це була фатальна помилка) і тому в серію не пішов. На додаток до ходових випробувань було вирішено перевірити, як ГАЗ-64 поведеться в якості артилерійського передка і тягача для 45-мм протитанкової гармати. Всього дослідний зразок проїхав 776 кілометрів, з них 126 кілометрів по бездоріжжю, в самий пік танення снігів. Було виявлено, що ГАЗ-64, з зачеплення за фаркоп артилерійським передком і 45-мм протитанковою гарматою, здатний проходити по снігу глибиною до 250 мм, що приблизно відповідало можливостям малих танків Т-40 і Т-60. Несподівано 22 квітня випробування були перервані, механік НАТІ Е.Н. Шувалов і механік ГАЗу Л.Ф. Соколов приїхали на досвідчених машинах в Кремль. Там новинки оглядали Сталін , Ворошилов , Будьонний і маршал Шапошников . Після проведених випробувань військові, засмучені скороченням програми випробування, склали розгромний вердикт - недоцільний для широкого використання в Червоній Армії і Народному господарстві. Серед зауважень було вказано малий запас ходу (334 км), перегрів двигуна при русі в складних умовах, мала глибина подоланого броду (600 мм), малий кут підйому на мокрому грунті (17-18 градусів). До розгромного звіту за підсумками випробувань ГАЗ-64 Грачов приклав окрему думку, в якому роз'яснив свою позицію по машині: "Автомобіль ГАЗ-64 проектувався для використання в мотоциклетних частинах армії. Тому габарити автомобіля були максимально стислі і розраховані на екіпаж в 3 людини ". У дітища Грачова з'явився несподіваний союзник - маршал Кулик . В кінці квітня 1941 року написав листа Малишеву про те, що потреба в машинах цього типу у Червоній армії велика, і не замінює, а доповнює ГАЗ-61. У листі потрібно усунути багато недоліків, виявлені в першому дослідному зразку ГАЗ і виготовити п'ять машин поліпшеної версії. Другий єдиний прототип виготовили в червні 1941 року. Кузов зазнав радикальні зміни: повністю перероблена передня частина, змінені дверні прорізи, з'явилися тент, брезентові «двері» і запасне колесо. Шасі також піддалося серйозного доопрацювання. Автомобіль знову повинен був пройти спільні випробування, але почалася війна і 24 червня 1941 вийшла постанова РНК СРСР №1742750сс, згідно з яким до 15 серпня Горьковський автозавод повинен був виготовити два примірники поліпшеного ГАЗ-64 [4] . Машина передбачалася в двох варіантах - командирський і розвідувальному. ДО 20 серпня обидві машини були доставили в Москву. Одну з них зазнали як тягач «сорокапятки», іншу в якості тягача 57-мм протитанкової гармати ЗІС-2. Після випробувань ГАЗ-64 без зайвих зволікань взяли на озброєння, серійне виробництво почалося негайно.

У серпні 1941 року вийшла перша партія ГАЗ-64 (42 машини), зібраних по обхідний технології, у вересні - 190 машин, до кінця 1941 року було випущено 601 машина [2] (З урахуванням дослідних зразків 602, в цей час ГАЗ-64 залишався фактично єдиною легковий серійною моделлю заводу). Прямували ГАЗ-64 в розвідувальні підрозділи. ГАЗ-64 також отримали начальник ГАБТУ маршал Я.М. Федоренко і армійський комісар Н. І. Бірюков. Маршал Г. І. Кулик отримав три ГАЗ-64. У листопаді 1941 обсяги випуску ГАЗ-64 різко знизилися і в грудні застопорилися остаточно (в грудні випущено всього 12 машин). причиною згортання виробництва був той момент, що ГАЗ став провідним заводом з виробництва легких танків, а ряд його цехів зайняли випуском реактивних хв і інший військовою продукцією. У 1942 року ГАЗ-64 випустили тільки в липні, серпні зібрали ще дві, а всього до кінця 1942 року виготовили 67 автомобілів. У 1943-му було випущено тільки 3 прим. модернізованої моделі ГАЗ-64В з розширеною до 1293 мм колією переднього моста. Випущені за 1942-1943 роки машини застосовувалися виключно як артилерійські тягачі, і лише мала їх частина - в якості командирських. ГАЗ-64 серійно випускався з кінця серпня 1941 року до квітня 1943 року . Всього було вироблено 672 автомобіля [2] . На шасі ГАЗ-64 з квітня 1942 року по червень 1943 року випускався бронеавтомобіль БА-64 . Його виробництво, природно, було пріоритетним, що і виразилося в кількості випущених бронеавтомобілів, який становив 3903 од. Більш того, фактично з 1942 року всі повнопривідні шасі «64» йшли тільки під комплектацію бронекорпусів. У серпні 1943 року Горьковський автозавод, ще відновлювався після руйнівних авіанальотів Люфтваффе , Все ж зміг освоїти випуск модернізованого бронеавтомобіля БА-64Б з розширеною до 1446 мм колією. Це було необхідно через головного недоліку БА-64 - схильності до перекидання через поєднання вузької колії і високого центру тяжіння. Відповідно, з кінця 1943 року замість ГАЗ-64 почали випускати перероблений ГАЗ-67 з розширеною колією, в 1944 році замінений модернізованим ГАЗ-67Б , Що вирізнялося доопрацьованій ходовою частиною і більш надійною системою запалювання.

Автомобіль ГАЗ-64 був побудований на скороченому на 755 мм по базі шасі ГАЗ-61 , Що дозволило відмовитися від проміжного карданного валу. У конструкції ГАЗ-64 застосовувалися вже освоєні у виробництві вузли і агрегати серійних автомобілів: ГАЗ-61- рульовий механізм, гальма (крім приводу), доопрацьований передній міст, роздавальна коробка, задні ресори, і ГАЗ-ММ - двигун і допрацьована 4-ступінчаста КПП. Більш щільна компонування змусила підняти двигун вище, ніж на полуторці. Через дефіцитності спеціальних всюдихідних шин розмірності 6,50-16 "з малюнком« розчленована ялинка »ще на заводі (і тим більше згодом при експлуатації) на ГАЗ-64 також встановлювали шини розмірності 7,00-16" від "емки", що знижувало реальну прохідність через дорожнього малюнка протектора і більш вузького поперечного профілю. З метою збільшення переднього кута в'їзду та полегшення подолання вертикальних стінок (до 0,5 м) в підвісці переднього моста використовувалися чотири чверть-еліптичних ресори . Такий підвісці властиві часті поломки листів через їх нераціонального навантаження, а також низька поперечна жорсткість. Для стійкості прямолінійного руху в шарнірах всіх ресор застосували добре захищені і довговічні різьбові пальці і втулки від ГАЗ-11. Щоб уникнути «галопування» при такій короткій базі були встановлені чотири (по два на вісь) гідравлічних амортизатора односторонньої дії від ГАЗ-M1, а в задній підвісці стабілізатор поперечної стійкості. Привід гальм всіх коліс - механічний, тросовий, як і на ГАЗ-11-73, але з жорстким валом без зрівнювачів, що приводиться рівноцінно ножною педаллю і ручним важелем.

Кузов - відкритий, чотиримісний (передні сидіння - роздільні). Ще двоє бійців могли сісти на полицях задніх крил. Там же розміщувалося стрілецьку зброю, боєприпаси (аж до 45-мм снарядів) та спеціальне обладнання (рація). Для безперешкодного і швидкого виходу кузов був бездверним. Брезентовий тент найпростішої форми без боковин дотримувався однієї дугою. Вітрове вертикальне скло (щоб не відображати сонячні відблиски вгору) в жорсткій трубчастої рамці відкидалося вперед і фіксувалося в горизонтальному положенні. Всі поверхні кузова мали плоскі обриси або гнуті в одній площині форми, що робило його простим у виготовленні. Торці сталевих кузовних панелей обкантовувати трубами. Всі стики з'єднувалися точковим зварюванням, зрідка дугового. В оформленні передка машини використовувалися елементи ГАЗ-АА: верхня частина кожуха радіатора з емблемою, кришки капота, основний бензобак на 43 літра перед вітровим склом, щиток приладів.

Уцілілі екземпляри ГАЗ-64, зі зрозумілих причин, надзвичайно рідкісні, так що більшість сучасних «відновлених» ГАЗ-64 являють собою переробки з масового ГАЗ-67Б (відрізнити недбалу переробку легко по післявоєнній штампованої решітці радіатора і четирёхспіцевому керма).

Шини з малюнком протектора «розчленована ялинка» марки Я-13 виробництва ЯШЗ , Яких не вистачало ще при виробництві і далі при експлуатації ГАЗ-64, вкрай важко зустріти на автомобілі сьогодні. Колекціонери, які мають таку шину, частіше ставлять її на запаску. Але на старих військових фотографіях зустрічаються машини і з шинами від Вілліс , Поставлених по ленд-лізу .

масштабна модель ГАЗ-64 в промислових масштабах в СРСР не випускалася.

У липні 2010 року фірма «Hongwell Toys Limited» на замовлення ТОВ «Феран» (торгова марка «Наш Автопром») випустила модель ГАЗ-64 зі складеним тентом в масштабі 1:43 (кольори: попелястий, пісочний, зелений, хакі).

  1. 1 2 ГАЗ-64 (Недоступна посилання) (Недоступна посилання з 14-06-2016 [тисячі двісті тридцять дві дня]) Вітчизняні легкові автомобілі. 1896-2000 рр.
  2. 1 2 3 Е. Прочко. Автомобіль війни // «Моделіст-конструктор»: журнал. - 1995. - № 6. - С. 29-34.
  3. Юрій Пашолок. Горьковський пігмей (неопр.) (15 квітня 2016). Дата обігу 30 грудня 2016.
  4. ГАЗ-64 (неопр.). Дата обігу 30 грудня 2016.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов