Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-66 - історія легендарного автомобіля

  1. ГАЗ-66 - історія створення або з чого все починалося
  2. ГАЗ-66 - характеристики і опис
  3. Які версії ГАЗ-66 взагалі випускалися
  4. Де застосовувався ГАЗ-66

Наша сеть партнеров Banwar

ГАЗ-66

ГАЗ-66 - легендарний радянський вантажний позашляховик. Пристойна вантажопідйомність, повноцінний повний привід, невибагливість і широкі можливості по модернізації - все це зробило його дуже популярним починаючи з 1960х років. І до цього дня шістдесят шостий залишається затребуваним в армії, науково-польових дослідженнях, туризм і подорожі.

ГАЗ-66 - історія створення або з чого все починалося

ГАЗ-66

Вперше цей важкий і багатофункціональний позашляховик постав перед публікою в 1962-му році. Грубо кажучи, це була не зроблена з нуля модель, а чергова хороша модифікація менш популярного ГАЗ-62 . Той уже зжив своє і вимагав адекватної заміни. Між 62-м і 66-м якийсь час випускали ГАЗ-63, але він теж не здобув популярності. Його остаточно припинили випускати в 1968-му. Що ж стосується конкретно ГАЗ-66, то до 1964-го року його офіційно запустили в серійне виробництво. На той час це був маленький прорив - на заміну застарілим вантажівкам прийшов новий, порівняно невеликий позашляховик з відмінними даними. І, хоча перші моделі були далекі від досконалості, він все одно став дуже поширеним.

Поступово шістдесят шостий допрацьовувався, виходили нові його різновиди, допілівать функціонал. Так, в 1968-му році він став масово комплектуватися системою регулювання повітря в шинах (яка виявилася настільки живучою, що до сих пір працює на більшості стареньких старих 66 х). Приблизно в ці ж роки ГАЗ-66 презентували на Московській виставці сучасної техніки, де він отримав найголовніший приз (що само по собі вже є хорошим показником актуальності і цікавинки моделі на той момент). Виставлявся 66й і за кордоном. Наприклад, в Лейпцігу він зміг отримати «золоту» нагороду за свої видатні вантажні і позашляхові якості.

Наприклад, в Лейпцігу він зміг отримати «золоту» нагороду за свої видатні вантажні і позашляхові якості

ГАЗ-66

У 1969-му ГАЗ-66 удостоївся національного Знаку Якості і після цього почався його інтенсивний експорт практично в усі соціалістичні країни. Серійний випуск ставав все більш масовим і вантажівка став вірним супутникам самих різних категорій суспільства. Особливо популярним його визнавали, що природно, в армії і в сільському господарстві. Повнопривідний радянський вантажівка навіть офіційно прийняли на озброєння в армію (і до цих пір в багатьох колишніх соціалістичних країнах і республіках СРСР він стоїть на балансі збройних сил).

Випускати ГАЗ-66 припинили в 1995-му році, змінивши його на менш популярну, але досить поширену машину типу ГАЗ-3308 «Садко». Випускалися поодинокі моделі і партії за спецзамовленням, але в 1999-му році зробили останній офіційний вантажівка. Згідно зі статистикою, всього на автозаводі було випущено 965 тисяч ГАЗ-66.

ГАЗ-66 - характеристики і опис

ГАЗ-66

ГАЗ-66 був зроблений для використання на бездоріжжі в тих умовах, де інша техніка працювати не могла або ж була не настільки ефективна. Вантажівка має підвищену прохідність, самоблокувалися диференціали в обох мостах, а також функцію регулювання шинного тиску. Цікавою особливістю позашляховика є і практично ідеальна збалансованість - завдяки грамотно розподіленого центру тяжкості навантаження на передню і задню частини авто майже однакова. До деяких мінусів позашляховика можна віднести те, що кабіна розташована прямо над передніми шасі і обсяг її досить малий - особливо не розвернутися. Хоча вантажівка від цього кілька виграв - став досить компактним. Але щоб отримати доступ до моторного відсіку, кабіну потрібно відкидати. Спочатку на двигун монтувався захисний не знімає кожух і потрібно було уникати загальних перевантажень по вазі через одинарних ресор.

Також, з заводу автомобілі йшли з брезентовим ліжком, яка вішалася в кабіні як гамак. Для однієї людини виходило універсальне місце для відпочинку - всяко краще, ніж спати на сидіннях.

Які версії ГАЗ-66 взагалі випускалися

ГАЗ-66

За час випуску придумали безліч модифікацій цього універсального позашляхового вантажівки. Відомо про 14-ти версіях авто з тими чи іншими модулями, а також про декілька серійно випускаються спеціальних автомобілях певного призначення:

  • ГАЗ-66-1 - найперша версія вантажівки. Випуск закінчився через кілька років після початку - в 1968-му. Примітна особливість - функції регулювання повітря в шинах не мала;

  • ГАЗ-66А - перша модель, що випускається з лебідкою з заводу;

  • ГАЗ-66Б - модифікація для десантників, зроблена для спуску з парашута. Мала відкидну раму лобового скла, а також змінюється рульову колонку і дах;

  • ГАЗ-66Д - ця версія комплектувалася коробкою відбору потужності;

ГАЗ-66-32

  • ГАЗ-66П - випускалася недовго, представляючи собою великий тягач дослідного зразка;

  • ГАЗ-66Е - цікава модель, в якій все електрообладнання було зроблено екранованим. Але її швидко перестали виробляти - в 1968-му випущений останній вантажний позашляховик такого типу;

  • ГАЗ-66-01 - основний варіант автомобіля, оснащений функцією регулювання тиску в шинах;

  • ГАЗ-66-02 - те ж саме, що попередній варіант, але вже із заводською лебідкою;

  • ГАЗ-66-03 - те ж саме, що і 01 з 02 варіантами, але ще і з екранованим електронним обладнанням;

  • ГАЗ-66-04 - ця версія включала в себе все те саме, що і попередні, але мала екрановані колеса;

ГАЗ-66 дизельним двигуном

  • ГАЗ-66-05 була моделлю з лебідкою і екрануванням електричного обладнання;

  • ГАЗ-66-11 - істотно вдосконалена оригінальна версія позашляховика, але без якихось нових модулів;

  • ГАЗ-66-12 - ще один покращений варіант базового модифікації, але з лебідкою;

  • ГАЗ-66-14 - один з найбільш повних варіантів, що включає в себе все.

Це були перераховані ті моделі, які пропонувалися для використання в СРСР. Розроблялися і спеціальні моделі ГАЗ-66 на експорт - це 66-51, 66-52, 66-81 і 66-91.

Розроблялися і спеціальні моделі ГАЗ-66 на експорт - це 66-51, 66-52, 66-81 і 66-91

ГАЗ-66

Варто згадати і спеціалізовані варіанти цього легендарного вантажівки - їх заточували під більш ефективне виконання певних завдань:

АС-66

  • АП-2 - теж санітарна модель, але вже головна в групі. Щось на зразок медштаба;

  • ДДА-2 - душовою агрегат з дезінфекцією. Цікавий варіант, призначений для робіт в зонах з радіоактивним зараженням;

  • ГЗСА-731 - спеціалізовані повнопривідні фургони для розвезення пошти, хліба і ліків. Робили для використання в містах, але широкого поширення машина не отримала;

  • Р-142 - командно-штабна модифікація з повним оснащенням всім необхідним;

  • МЗ-66 - маслозаправочний позашляховик, який використовується більше військовими в специфічних цілях.

ГАЗ-66

Що ж стосується технічних характеристик, то вони були досить непоганими. По-перше, автомобіль був компактним, що для вантажного позашляховика завжди було плюсом. По-друге, при кліренсі за замовчуванням в 315мм автомобіль показував чудеса прохідності, що і забезпечило йому таку поширеність в певних колах. А вантажопідйомність в 2 тонни лише підкреслила той факт, що позашляховик був багатоцільовим і прекрасно справлятися як з військовими, як з дослідницькими, так і з цивільними завданнями.

Заводська версія ГАЗ-66 може долати броди глибиною до 0,8 метра і розвивати максимальну швидкість до 90 км / ч. До 60 км / год автомобіль розганяється за 30 секунд. За паспортом значиться, що позашляховий вантажівка може долати підйоми до 31 градуса.

За паспортом значиться, що позашляховий вантажівка може долати підйоми до 31 градуса

ГАЗ-66

Поступово, у міру розвитку, модель ставала все більш стійкою і зручною в управлінні. Як вже було вище сказано, у вантажівки був дуже добре розташований центр ваги, що забезпечувало його можливістю долати найрізноманітніші перешкоди щодо безпечно. Кучугури під 80 сантиметрів були для позашляховика не перепоною, як і невеликі броди. Що ж стосується витрати, то з заводу авто споживало 20 літрів на 100 кілометрів. Спочатку автомобіль заправлявся 72-м, 76-м і 80-м паливом. При обсязі бака в 210 літрів це забезпечило його досить хорошим запасом для подорожей і поїздок на далекі відстані.

ГАЗ-66 устатковувався чотиритактним агрегатом типу V8 зі звичайним рідким охолодженням. Це був невеликий мотор, який від своїх сучасників відрізнявся цілим набором цікавих і навіть унікальних фішок. Двигун мав обсяг 4,25 літра і міг розвивати потужність до 117 к.с. Трохи пізніше, вже в 90-х, випустили дизельний мотор на 84 к.с. А ще пізніше почали робити не дуже поширені турбовані дизеля потужністю в 114 к.с.

с

ГАЗ-66

Що стосується коробки передач, то це механіка на 4 швидкості. У неї трохи незвичне розташування - ззаду і як би праворуч від водійського місця, тому управління вимагає деякого досвіду і з незвички здається дуже незручним. Крім звичайної КПП вантажівка оснащений провідними мостами гіподного типу і раздаткой на 2 ступені. Гальма у ГАЗ-66 барабанні по колу, для посилення використовується гідровакуумного установка.

Де застосовувався ГАЗ-66

Спочатку цей вантажний радянський позашляховик був призначений для військових, але швидко розійшовся для різних потреб по всій країні. Його активно експлуатували в дослідницьких і будівельних цілях, в гірничій справі (видобуток корисних копалин), використовували для подорожей і активного туризму. Автомобіль зарекомендував себе як вкрай витривалий і невибагливий, тому успішно експлуатувався навіть в складних та екстремальних умовах. Модифікацій було настільки багато, що кожна сфера змогла пристосувати цей позашляховик під себе. Згідно зі статистикою, між 60 і 80-ми роками ГАЗ-66 використовувався практично повсюдно і скрізь. Особливо успішним його застосування було в сільськогосподарській місцевості, так як у фермерів до нього не було нічого подібного за характеристиками.

Особливо успішним його застосування було в сільськогосподарській місцевості, так як у фермерів до нього не було нічого подібного за характеристиками

ГАЗ-66

Базова версія вантажівки була універсальною - вона комплектувалася звичайним кузовом з металу з відкидними боковими лавками. Для захисту використовувався звичайний тент. Кабіна була теж зроблена з металу і в ній було місце всього для двох крісел - пасажирського і водійського. Як уже згадувалося вище, в салоні було місце для організації гамака. Завдяки обмеженого простору, в кабіні взимку було досить тепло (чому сприяв і двигун, розташований прямо під нею).

Оскільки виробництво легендарного ГАЗ-66 завершилося в кінці минулого століття (1999й рік), зараз знайти новий автомобіль важко. Але маса модифікацій досі знаходиться на консервації в військових частинах, багато з яких періодично знімаються, списуються і продаються. Пропонуються як версії з кунг, так і звичайні бортові. Ціни різні, але старий вантажівка можна купити за цілком подібною вартості. Привести його в порядок вийде не дуже дорого, але ось зробити з нього похідний варіант для далеких подорожей з комфортом - тут бюджет потрібен практично необмежений. Хоча варто нагадати, що навіть в базовому варіанті цей автомобіль - вельми гідні і, обладнавши житлової КУНГ, можна сміливо вирушати на зустріч пригодам!

Схожі записи

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов