Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ 69: технічні характеристики автомобіля, максимальна комплектація, історія створення, витрата палива

  1. Історія створення
  2. конструкція
  3. двигун
  4. Кузов ГАЗ-69 модель 76
  5. Кузов ГАЗ-69А модель 77
  6. Шасі ГАЗ-69А
  7. прилади
  8. Гальмівна система
  9. Рульове управління
  10. модернізації
  11. Технічні характеристики ГАЗ-69 і 69А
  12. застосування

Наша сеть партнеров Banwar

Позашляховик ГАЗ-69, створений в післявоєнні роки, на довгий час став основним автомобілем для армії і міліції. Конструкція «козлика» дозволяла вести експлуатацію на дорогах будь-якого типу і працювати на бензині низької якості. Машина не втратила актуальності і сьогодні. Одні ентузіасти відновлюють позашляховики до заводського стану, а інші - будують на базі ГАЗ-69 експедиційні джипи, здатні рухатися по важкому бездоріжжю.

Незважаючи на те, що даний автомобіль випускався досить давно, і тільки 19 років (1953 ... 1972), він і зараз подекуди в строю. Його можна зустріти і в тайзі і в гірських схилах Кавказу, нехай пошарпані, але не втратили бойового духу машини виконують свою роботу.

Історія створення

Розробка нового легкового позашляховика для армії і цивільної служби почалася на ГАЗ в 1946 році під керівництвом Г.М. Вассермана. Для прискорення робіт і здешевлення виробництва в конструкції автомобіля застосовувалися уніфіковані вузли. Спочатку всюдихід мав позначення «Трудівник». Технічне завдання передбачало роботу автомобіля спільно з причепом вагою до 800 кг.

Перші прототипи з'явилися в 1948 році, а серійне виробництво почалося через п'ять років. Машина випускалася в Горькому до 1956 року, потім все оснащення поступово передали до Ульяновська - на завод УльЗІС.

Протягом двох років випуск позашляховиків вівся одночасно на двох виробничих майданчиках. Після остаточного освоєння виробництва завод в Ульяновську перейменували в УАЗ, а машини в УАЗ-69 і УАЗ-69А відповідно.

Випуск позашляховиків тривав до 1972 року і був припинений після складання більш ніж 634 тис. Машин.

конструкція

Основою позашляховика є рама складної форми з лонжеронами замкнутого профілю. Для збільшення жорсткості рама оснащена додатковими поперечками. Підвіски мостів ресорні, оснащені важільними амортизаторами.

Картери мостів роз'ємні по вертикальному фланця. Панчохи запресовані в половини і додатково зафіксовані заклепками.

двигун

Позашляховик ГАЗ-69 перших випусків комплектувався 4-циліндровим бензиновим двигуном потужністю 52 к.с. Двигун уніфікований з агрегатом від ГАЗ-М20 «Перемога». Як паливо використовувався бензин з октановим числом не нижче А66.

Кузов ГАЗ-69 модель 76

Кузов відкритого типу, розрахований на 8 осіб. Водій і передній пасажир розташовуються на окремих сидіннях переднього ряду. Місця обладнані індивідуальними дверима не симетричні форми.

Водійські двері має форму трапеції через установки запасного колеса на боковині кузова.

Шестеро людей розміщуються в задній частині кузова на двох відкидних крамницях. Під лавками є металеві ящики, призначені для зберігання інструменту і запасних частин.

Кузов всюдихода дозволяє перевозити одного пораненого на ношах, що закріплюються на поручні приладової панелі і задньому борту. Спинка пасажирського сидіння складається вперед і не заважає встановленню носилок. Супроводжуючу особу розміщується на лавці лівого борту.

Всюдиходи ГАЗ-69А оснащені двома паливними баками.

Основний бак вміщує 47 л бензину і розташований між лонжеронів рами, під підлогою кузова. Додатковий бак на 28 л встановлений під сидінням переднього пасажира. Баки з'єднані між собою топливопроводами.

Кузов ГАЗ-69А модель 77

Всюдихід ГАЗ-69А оснащений металевим відкритим кузовом з 4 дверима. У салоні розташовані два ряди сидінь - для водія і пасажира спереду і для 3 пасажирів ззаду. Задній ряд сидінь міг складатися.

Задній борт уніфікований, внутрішній обсяг використовується для зберігання буксирувального тросу та інших предметів інвентарю. Машина оснащена паливним баком ємністю 60 л, встановленим в кормовій частині кузова.

Шасі ГАЗ-69А

Основою всюдихода є рама складної геометричної форми. Бічні лонжерони виконані штампуванням з листової сталі. Для збільшення жорсткості на кручення рама оснащена додатковими поперечками.

До рами кріпляться листові ресори підвісок переднього і заднього мостів. Кожен міст додатково укомплектований двома важелями амортизаторами. Картери мостів складаються з двох половин, розмикати по вертикальному фланця. Панчохи піввісь запресовані в половини картера і додатково зафіксовані заклепками.

прилади

Всюдиходи ГАЗ-69 і 69А оснащені однаковою панеллю приладів, на якій встановлені покажчик швидкості, амперметр, індикатор кількості палива в баку, покажчик температури двигуна і манометр системи змащування.

Комбінація приладів оснащена двома лампами підсвічування, закритими металевими розсіювачами світла.

Крім приладів є дві контрольні лампи - дальнього світла фар (червона) і перегріву двигуна (зелена).

Гальмівна система

Всюдихід ГАЗ-69 оснащений гальмівною системою з гідравлічним приводом колодок. Механізми барабанного типу, розташовані на маточинах коліс. Барабани відлили з чавуну, робоча частина складається з сталевого кільця, залитого в тіло деталі.

На стоянках автомобіль утримується додатковим барабанним механізмом з тросовим приводом від місця водія. Він встановлений на вихідному валу роздаткового редуктора.

Рульове управління

Рульова колонка всюдиходів ГАЗ-69 і 69А розташована на лівій стороні. Колонка жорстко встановлена ​​на кузові, всередині на підшипниках розташований вал, з'єднаний редуктором. Вал обертає глобоідальний черв'як, по якому рухається подвійний ролик, пов'язаний з сошкою.

Поворот коліс виконується тягами трубчастої конструкції, розташованими попереду моста. Рульове колесо 3-спиці, виготовлено із пластику чорного кольору.

модернізації

Основним замовником позашляховиків виступало Міністерство оборони СРСР, тому машини практично не змінювалися в процесі виробництва. Єдину модернізацію провели на початку 1970 року. Зміни торкнулися скління тенту, впровадили два циліндра в передніх гальмівних механізмах.

Мости оснастили посиленими диференціалами, в електричній системі ввели вимикач «маси».

Найпомітнішою зміною стала можливість відключення приводу передніх коліс. Модернізовані позашляховики отримали позначення УАЗ-69-68 і 69А-68 (або 69М і 69АМ).

Технічні характеристики ГАЗ-69 і 69А

М151 ГАЗ-69 ГАЗ-69А Країна США СРСР Довжина, мм 3380 3850 Ширина зі знятим / встановленим запасним колесом, мм 1630 1750/1850 Висота (з тентом), мм 1800 2030 1920 Максимальна швидкість, км / год 112 90 Витрата бензину (середній ), л / 100 км 12 + 14 Місткість, чол + вантажопідйомність, кг 4 + 360 або
2+ 544
8 + 0
або 2 + 500
5 + 50 Потужність двигуна, к.с. 72 55

застосування

Автомобілі ГАЗ-69 і 69А протягом 20 років були основними легкими позашляховиками в Радянській Армії і військах країн Варшавського договору. Автомобілі застосовувалися для перевезення особового складу і в якості тягачів для легких артилерійських систем вагою до 800 кг.

На базі армійських позашляховиків створювалися спеціальні установки, наприклад, пересувні радіостанції або автомобілі хімічної розвідки. На машинах встановлювалися пускові установки протитанкових ракет. Однією з відомих модифікацій ГАЗ-69 є бойова машина 2П26 ПТРК «Джміль».

Для десантних частин поставлялися позашляховики зі знятою рамою вітрового скла і з демонтованими виступаючими зовнішніми елементами. Позашляховик ГАЗ-69 став основою для плаваючою машини ГАЗ-46 .

На аеродромах ГАЗ-69 використовувалися в якості перевізника стартерного комплексу АПА-12, призначеного для запуску турбореактивних двигунів.

Цивільні позашляховики ГАЗ-69 були популярні в якості патрульних автомобілів міліції та ДАІ.

Машини часто позбавлялися тенту, замість якого встановлювався металевий верх. Роботи виконувалися на провінційних авторемонтних заводах. В приватне володіння автомобілі потрапляли тільки після списання з державних установ.

Потрібно відзначити, що велику популярність автомашини ГАЗ-69 отримали на Кавказі і в Сибіру, ​​де вони повсюдно використовувалися як всюдиходи. Елементи шасі ГАЗ-69 використовувалися в конструкції ГАЗ-М72 - оригінального повноприводного автомобіля на базі кузова «Перемога». Позашляховик випускався в Румунії на заводі ARO до 1975 року.

Відео

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов