Наша сеть партнеров Banwar
Розроблений на зміну легендарному ГАЗ-66, новий легкий повнопривідний вантажівка ГАЗ-3308 з самого початку створювався на вимогу Збройних Сил РФ.
Замовник був зацікавлений у надійній, прохідною і невибагливою машині, здатної виконувати найрізноманітніші функції, тому новий вантажівка виявився затребуваний не тільки в армії, але в цивільній сфері, особливо в нафтогазовій і лісової промисловості.
На базі ГАЗ-3308 було розроблено безліч різних модифікацій, серед яких і ГАЗ Вепр - вантажівка спеціального призначення з укороченою базою і суцільнометалевим кузовом. Він широко використовується як військовими, так і різними службами, так як спеціально створений для експлуатації в високогірній, пустельній місцевості або умовах складного рельєфу.
Крім цього, в цивільній сфері автомобіль Вепр користується популярністю серед любителів риболовлі, полювання і екстремального відпочинку - по прохідності він не поступається позашляховику Нива Бронто , Але має більш місткий кузов.
Конструкція ГАЗ-330811 Вепр
В якості платформи для Вепра використовується укорочена на 400 мм база вантажівки ГАЗ-3308 «Садко». При цьому всі вузли і агрегати повністю уніфіковані з серійним автомобілем - це робить обслуговування і ремонт такого всюдихода набагато простіше, ніж інший спеціалізованої техніки, такий як всюдихід Ведмідь .
Автомобіль має капотную компоновку з повнопривідним двохосьовим шасі. Кузов - суцільнометалевий фургон, з трьома або п'ятьма дверима в залежності від комплектації. Для зручності водійський відсік не відділяється від пасажирського - салон зроблений єдиним простором.
Дивани для перевезення пасажирів розташовуються з боків, залишаючи центр вільним для перевезення вантажу або установки столика. У тридверної версії бічні двері розташовані у водія і пасажира, а в салон візит здійснюється через широку задні двері. Для зручності посадки поруч з дверима є поручень і відкидна сходинка, розташована на задньому бампері.
У задній частині даху може встановлюватися навісний багажник для перевезення вантажу. У військових версіях в передній частині даху, відразу за водійським відсіком, знаходиться орної люк і кріплення для установки автоматичного гранатомета або кулемета - водій може вести вогонь, висунувшись в люк. У пасажирському варіанті ГАЗ-Вепр здатний перевозити до 12 осіб, включаючи водія, у варіанті вантажопасажирського автомобіля - до 5 чоловік і близько 1500кг корисного вантажу.
У передній і задній частині встановлюються масивні бампери, посилені силовим каркасом з металевих труб, що заходить на борту. Каркас призначається для захисту кузова від пошкоджень при пересуванні в лісистій або важкодоступній місцевості.
Технічні характеристики
Під капотом Вепра знаходиться наддувний дизельний 4-циліндровий мотор ММЗ Д-245.7 Об'єм 4750 см3. Цей двигун, що встановлюється на весь модельний ряд ГАЗ-3308, розвиває потужність в 117 к.с. і вже при 1300 об / хв здатний досягти максимального крутного моменту в 431 Нм.
Головна особливість мотора - він може їздити на збідненої повітряної суміші за рахунок особливої конструкції нагнітача. Це дозволяє експлуатувати всюдихід ГАЗ-330811 Вепр в умовах високогір'я на висоті до 4500 м над рівнем моря.
У парі з двигуном працює 5-ступінчаста механічна трансмісія, оснащена двухходовой роздавальної коробкою з приводом на обидва мости. Кожен міст має кулачкові диференціали підвищеного тертя, призначені для експлуатації в суворих умовах.
Але така конструкція мостів приводить до обмеження максимальної швидкості - автомобіль не може рухатися швидше, ніж 100 км / год, так як тоді мости будуть працювати під екстремальним навантаженням і швидко вийдуть з ладу.
Як було сказано вище, Вепр є заміною ГАЗ-66, який отримав прізвисько «Шишига» в радянській і російській армії. Щоб домогтися високої прохідності, автомобіль отримав високий кліренс в 315 мм, повнопривідну компоновку і вкорочений в порівнянні з ГАЗ-3308 колісну базу - це дозволило оптимізувати геометричну прохідність кузова.
Завдяки високому розташуванню мотора, розташованого вище, ніж в ГАЗ-66, автомобіль може сміливо долати брід глибиною до 1 м. Також він оснащується системою регулювання тиску в шинах - це дозволяє збільшувати або зменшувати пляма контакту з поверхнею, долаючи тонкі і хиткі ділянки, рідку бруд і навіть підйоми з кутом до 30 град.
Ціна
На сьогоднішній день ціна ГАЗ-330811 Вепр в базовій комплектації починається від 2,4 млн рублів. В залежності від варіанту кузова, додаткового обладнання та устаткування, ціна може змінюватися.