Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Газ залишили на узбіччі

  1. Матеріали по темі

Наша сеть партнеров Banwar

Що гальмує перехід автотранспорту на газове паливо в Приамур'ї, з'ясовувала АП

Що гальмує перехід автотранспорту на газове паливо в Приамур'ї, з'ясовувала АП

піонери газомоторкі

Благовещенец Олексій Шевченко за кермом переобладнаної під газ іномарки Toyota Cresta провів більше двох років. За цей час до газового автомобілю нарікань не було. «Залізний кінь» на блакитному паливі не підводив свого господаря ні в літню спеку, ні в зимовий холод. Зовсім недавно він розлучився з гібридом. Однак переводити на газ своє нове авто городянин не поспішає. Каже, ціна на газ піднялася.

- Зараз у мене на новому автомобілі немає газового обладнання, але з приводу його переробки ще подумаю, - говорить Олексій Шевченко. - Коли в 2011 році я перекладав «Хресту» на газ, пальне коштувало 16 рублів, зараз його ціна - 22 рубля. Зрозуміло, що на тлі зростання вартості бензину, це вигідніше, але ж установка обладнання теж коштує певних грошей. Можна, звичайно, і в 15 тисяч вкластися, а можна і в 30, якщо поставити новітнє обладнання.

За словами Олексія Шевченка, першим в сім'ї на газомоторне паливо свій автомобіль перевів його батько. З блакитним паливом він пов'язаний безпосередньо, так як працює на профільному підприємстві. Його робочий автомобіль - вітчизняний ЗІЛ - їздив на газі. Логіка переходу на вуглеводні сімейного транспорту була проста: якщо газовий вантажівка витримує і зимову і літню експлуатацію, то чому б не спробувати встановити газобалонне обладнання (ГБО) на японському автомобілі. Під модернізацію пішов «ненажерливий» мікроавтобус Nissan Elgrand з об'ємом двигуна 3,3 літра. Відчувши економію і переваги їзди на зріджених вуглеводнях, наприклад батька були інші члени сім'ї.

Високий рівень октан

Власники переобладнаних під газ автомобілів відзначають, що в експлуатації такий транспортний засіб нічим не відрізняється від бензинового. А ось переваг у гібридних авто хоч відбавляй. По-перше, при нинішніх цінах на бензин газові конячки дозволяють економити на паливі до 50 тисяч рублів на рік. По-друге, маючи два повних бака (бензиновий і газовий), практично вдвічі збільшується пробіг автомобіля від заправки до заправки. Якщо в автомобілі закінчується газ, система автоматично переводить двигун на бензин. Відбувається це без втрати потужності і будь-яких поштовхів, а тому зміна може здійснюватися навіть на високій швидкості.

2

мобільних і одна стаціонарна АЗС заправляють машини газом в Благовєщенську

Є і ще плюси у газу, хай не такі явні. Наприклад, економія в сумі буде не тільки на паливі, але і на ПММ. Адже при їзді на газі масло в двигуні потрібно буде міняти рідше. Газ, на відміну від бензину, не змиває зі стінок циліндра і поршня двигуна масляну плівку і не розріджує масло, а високе октанове число газу - 105 - істотно знижує детонацію при будь-якому навантаженні. В результаті моторесурс двигуна збільшується.

Однак є ряд контраргументів, які висувають прихильники бензинових двигунів. Перш за все - дорожнеча газового обладнання і вибухонебезпечність.

побратим бензобака

Від 15 до 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - і зробити «газоспособним» можна практично будь-який автомобіль, від «Лади» до джипа і вантажівки, кажуть фахівці. В обласному центрі послуги з установки газового обладнання на машини надають кілька майстерень. Ще одна діє в Білогірську.

- Переобладнати автомобіль коштує від 25 тисяч рублів залежно від моделі, кількості циліндрів і потужності, - говорить головний інженер «Амургаза» Григорій Турбанов. - Ціна може доходити до 50 тисяч рублів на такі автомобілі, як Toyota Tundra. В середньому ж установка ГБО і настройка автомобіля з чотирициліндровим двигуном обійдеться в 30 тисяч рублів. На сучасних моделях авто, напханих електронікою, встановлюється італійське обладнання з газовою системою впорскування, яка передбачає подачу необхідної кількості газу до кожного циліндра через окрему форсунку.

30

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - середня ціна установки газового обладнання на автомобіль

Встановити газопостачальне обладнання можна протягом двох діб. На іномарку фахівцям іноді доводиться витрачати до 4 днів. Основний час потрібно на налагодження налаштувань, щоб забезпечити максимально вигідний режим роботи автомобіля. Вважається, що витрата газу перевищує бензиновий на 15%, проте в «Амургазе» стверджують, що їх майстри навчилися налаштовувати витрата блакитного палива «один в один».

З переходом на газ можна добитися значної економії (див. інфографіку ). Все залежить від того, як часто автомобіль використовується, наскільки він потужний. Тобто вигода буде відчутніше, якщо автомобіль в середньому пробігає близько 200 кілометрів. Літр ходового бензину АІ-92 на Благовіщенських заправках сьогодні стоїть 34,8 рубля. Літр зрідженого газу - 22 карбованців. Економія виростає в рази, якщо мова йде про робочі «кониках» підприємств і в цілому корпоративному транспорті - паливні витрати в структурі витрат будь-якого підприємства стоять на першому місці.

Мода на газ пройшла

Сьогодні свій транспорт газом заправляють кілька великих підприємств міста, серед яких є МУПи, таксі, транспортні компанії. У свій час газомоторне паливо було популярно у приватних автобусних перевізників. Однак сьогодні маршрутка з газовим балоном під днищем стала рідкістю. Всього ж на альтернативному паливі по дорогах обласного центру, за підрахунками фахівців «Амургаза», їздять більше 200 різних авто.

2

доби потрібно, щоб перевести машину на газ

За словами Григорія Турбанова, в останні роки попит на газ почав падати, незважаючи на бензиновий зростання цін. Інтерес до газомоторне паливо впав як у нових клієнтів, так і у тих, хто їздить на вуглеводні. Щотижня до газовиків на переобладнання привозять один-два автомобілі. Через низький попит приватні фірми по установці ГБО змушені згортати діяльність. На їх місці з'являються нові, але ненадовго. Причина - подорожчання зрідженого газу. Як наслідок - термін окупності газобалонного обладнання збільшується, а економія від різниці в ціні палива тане.

- Перспектива, що газ буде дешевше, є, - каже Григорій Турбанов. - Якщо плани «Газпрому» з будівництва газопереробного заводу в Приамур'ї збудуться, то вартість газу буде менше.

перспектива метану

Сьогодні всі автомобілі в Амурській області, працюючі на бензині, використовують пропан-бутановую суміш. В недалекому майбутньому в Приамур'ї з'явиться можливість заправляти автомобілі компримованим природним газом - метаном - це найдешевший з застосовуваних видів автомобільного палива в Росії. Заправок, де можна купити таке паливо, в Амурській області поки немає, але ситуація може змінитися вже в найближчі три-чотири роки.

Автоексперти, опитані АП, відзначають, що в найближчому майбутньому ринок газомоторного палива Приамур'я пожвавиться. В першу чергу поштовх цьому дадуть реалізована в країні державна програма по переходу на екологічні види транспорту, а також прихід в регіон «Газпрому», який має намір побудувати в Амурській області магістральний газопровід «Сила Сибіру» і газопереробний кластер.

22

рубля - вартість 1 літра зрідженого газу

Уряд Росії в травні 2013 року видало розпорядження про переведення на природний газ (метан) до 2020 року половини громадського транспорту в містах-мільйонниках. У містах з населенням понад 100 тисяч осіб на газомоторне паливо буде переведено 10% громадського та комунального транспорту. Для виконання цього плану сьогодні по всій країні створюється розвинена мережа автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС) - станцій для заправки автомобілів природним газом. Цю масштабну задачу взяв на себе «Газпром», точніше, його дочка - «Газпром газомоторне паливо». За планом до 2020 року в усіх регіонах Росії буде побудовано понад 2 тисяч АГНКС.

У Приамур'ї газові АЗС можуть з'явитися набагато раніше. Як зазначив гендиректор компанії «Газпром Трансгаз Томськ» Анатолій Титов, що відповідає за реалізацію планів газового концерну в Амурській області, перевага метану в тому, що ціни на нього регулює уряд. Існує постанова, за яким гранична вартість на стиснений природний газ, вироблений на АГНКС, не повинна перевищувати 50% від вартості бензину марки АІ-80, що реалізується в регіоні, включаючи податок на додану вартість. Відповідно, якби зараз на території Амурської області існували подібні АГНКС, то вартість палива на них не перевищувала б 16 рублів.

У Томську автобуси перевели на газ

Що дає автогазіфікація, журналіст АП зміг побачити на вулицях Томська. Тут практично всі маршрутні автобуси вже переобладнані. На їхніх дахах встановлені в ряд газові балони по 5-6 штук. Чому саме громадський транспорт став головними споживачами газу? Справа в тому, що він тут приватний, а приватники вміють рахувати свої гроші і порівнювати. На бензинової АЗС Томська цінник виходить за позначку 30 рублів / літр, а на газовій АЗС всього один рядок: «Метан - 11 рублів / кубометр». За словами водіїв, по витраті в перерахунку на кілометри кубометр дає навіть більше, ніж літр. У тому, що це правда, амурські водії зможуть переконатися вже зовсім скоро.

- Газ може використовуватися на будь-якому транспорті. Переобладнати, наприклад, легковий автомобіль для роботи на компримованому природному газі (метані) обійдеться в середньому в 60 тисяч рублів, - розповів АП головний інженер філії «Томськ Автогаз» Олександр Железнов. - Для порівняння: установка обладнання для пропан-бутанової суміші обходиться в 20 тисяч рублів, але на відміну від метану у пропан-бутану вартість вище, порядку 18-20 рублів. Як правило, компримированні газ вибирають приватні підприємства, які звикли рахувати гроші. Серед звичайних автомобілістів попит невисокий, оскільки пробіг у рядового автомобіля невеликий. В основному на газ переводять робочі «конячки», які приносять гроші, - спецтехніку комунальних підприємств, громадський транспорт, таксі та подібні.

Одна газова АЗС може обслуговувати до 250 автомобілів на добу. В середньому на заправку одного автомобіля 50-60 кубометрами газу йде близько 5 хвилин.

ДУМКА

вигідніше бензобака

Автоексперти, опитані АП, сходяться на думці, що газова модернізація автомобіля окупається при річному пробігу від 15-20 тисяч кілометрів і витраті бензину в 15-20 літрів на 100 кілометрів шляху. Переобладнання машини під стиснений природний газ (метан) обходиться приблизно в три-чотири рази дорожче, проте вартість цього виду палива в півтора-два рази дешевше поширеною пропан-бутанової суміші. Вартість пропан-бутану, як продукту нафтопереробки, прив'язана до ціни чорного золота на світових ринках. Вартість природного газу не залежить від кон'юнктури нафтових ринків. Ціну на метан встановлює держава - вона не повинна перевищувати половини вартості бензину марки АІ-80, що продається в регіоні. Який вид газомоторного палива вибрати, кожен водій буде вирішувати для себе сам. Чи вигідно сьогодні переводити автомобіль на газ - в інфографіку АП.


Матеріали по темі

показати ще

Чому саме громадський транспорт став головними споживачами газу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов