Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-2217: технічні характеристики

  1. Мікроавтобус, він же мінівен В СРСР мінівенів просто не було, як і особливої ​​потреби в них. Але...
  2. Трохи про історію моделі. ГАЗ-2217 сучасної епохи
  3. Двигуни ГАЗ-2217
  4. Трансмісія, шасі і підвіска ГАЗ-2217
  5. Технічні та експлуатаційні характеристики в цифрах
  6. Кабіна і салон ГАЗ-2217
  7. Відгуки власників і водіїв ГАЗ-2217
  8. Вартість автомобіля ГАЗ-2217

Мікроавтобус, він же мінівен

Наша сеть партнеров Banwar

В СРСР мінівенів просто не було, як і особливої ​​потреби в них. Але через роки вітчизняний автопром проявив себе і в цьому, перш за незвіданому, класі машин. Першим російським мінівеном став ВАЗ-2120 «Надія», другим - ГАЗ-2217 «Соболь-Баргузин». Надії на першу з названих моделей зазнали краху, а ось ГАЗ-2217 своїх покупців знайшов. Незважаючи на те, що він веде свій родовід від вантажного фургона, і мінівеном його можна назвати лише з натяжкою: це щось середнє між повноцінним мікроавтобусом і мінівеном.

Відмінності ГАЗ-2217 від звичайного «Соболя»

Конструкторами Горьківського автозаводу ГАЗ-2217 «Соболь-Баргузин» був задуманий як формально легковий автомобіль-мінівен - з більш низькою, ніж у звичайного «Соболя», дахом, підйомної задніми дверима і незалежною передньою. Салон на сім, крім водійського, посадочних місць обладнаний більш широкими і комфортабельними, ніж в «Соболь», сидіннями, забезпеченими підлокітниками. Є в салоні і столик, який, на жаль, скоро стає вельми скрипучим під час їзди. Для управління цією машиною також досить водійського посвідчення з відкритою «легковий» категорією «В».

Які ще відмінності від вихідної моделі - мікроавтобуса «Соболь» є у «Баргузин»? Їх не багато. Псевдохромірованная облицювання, низький дах, занижене місце водія, та пластикові накладки на порогах - ось, власне і весь «парадний костюм», що перетворює вантажний фургон і мікроавтобус в «люксовий» мінівен. Проте, не можна не відзначити, що якщо звичайний «Соболь» з високим дахом зовні трохи «сундуковат», то «Баргузин» набагато більш пропорційний.

Трохи про історію моделі. ГАЗ-2217 сучасної епохи

У серійному виробництві Горьківського автомобільного заводу модель ГАЗ-2217 знаходиться з весни 1999 року. Деяка кількість автомобілів було випущено також в повноприводному варіанті - мінівен «Соболь Баргузин» з колісною формулою 4 × 4, модифікація ГАЗ-22177. Раніше існувала також модифікація «Баргузин» в «люксовому» варіанті обробки салону (з більш якісних і дорогих матеріалів). Називалася вона «Рів'єра». Разом з усім численним «газелевской-Соболевськ» сімейством, ГАЗ-2217 пережив рестайлінг 2003 і 2010 років. З 2010 року він виходить вже без приставки до назви «Баргузин» - під найменуванням «Соболь Бізнес».

Сучасних модифікацій газовской «мікроавтобуса-мінівена» з заниженою дахом випускається п'ять:

  • ГАЗ-2217-744 - з колісною формулою 4х2, бензиновим двигуном УМЗ-А274 Evotech;
  • ГАЗ-2217-344 - з колісною формулою 4х2, дизельним двигуном Cummins ISF 2.8L;
  • ГАЗ-22177-743 - з колісною формулою 4х4, бензиновим двигуном УМЗ-А274 Evotech;
  • ГАЗ-22177-343 - з колісною формулою 4х4, дизельним двигуном Cummins ISF 2.8L.

В сучасних ГАЗ-2217 присутня велика кількість комплектуючих іноземного виробництва. Зокрема, рульове управління з гідропідсилювачем «ZF», амортизатори і зчеплення «Sachs», гальма «Bosh», опори двигуна «Anvis» (Німеччина), сучасна панель приладів від компанії «EDAG», синхронізатори КПП «Hoerbiger» (всі названі виробники - Німеччина); радіатор «T-Rad» (Японія), кардан «Tirsan Kardan» (Туреччина), підшипники «SKF» (Швеція).

Двигуни ГАЗ-2217

ГАЗ-2217 першого покоління (до 2003 року) комплектувалися карбюраторними двигунами ЗМЗ-402 обсягом 2,5 літрів, 8-ми клапанний, потужність 100 л.с. і ЗМЗ-406.3 об'ємом 2,5 літрів, 16-ти клапанний, потужність 110 л.с. А також інжекторним 16-ти клапанним ЗМЗ-406 обсягом 2,3 л, 110 кінських сил.

У 2003-2009 роках на ГАЗ-2217 встановлювали інжекторні мотори ЗМЗ-40522.10 (2,5 л. 16 кл., 140 к.с.); ЗМЗ 40524.10 (2,5 л, 140 к.с.); УМЗ-42164 (2,89 л, 78,5 к.с.) і Chrysler DOHC 2.4L (2,4 л, 137 к.с.). Двигуни Крайслер призначалися тільки для люксових версій автомобіля (для «Рів'єр»).

Двигуни Крайслер призначалися тільки для люксових версій автомобіля (для «Рів'єр»)

З 2010 року мінівени-мікроавтобуси з низьким дахом ГАЗ-2217 отримали стандартні для всіх «Соболевський побратимів» 2 види силових агрегатів: чотирициліндровий інжекторний УМЗ-А274 Evotech і чотирициліндровий дизельний з турбонаддувом Cummins ISF 2.8L.

  • УМЗ-А274 Evotech: робочий об'єм - 2,69 л; номінальна потужність нетто по ГОСТ Р 41.85 - 78,5 кВт (106,8 к.с.), діаметр циліндра - 96,5 мм, хід поршня - 92 мм. Екологічний стандарт - Євро-4.
  • Cummins ISF 2.8L: робочий об'єм - 2,8 л; номінальна потужність, нетто: 88,3 кВт к.с. (120 к.с.), діаметр циліндра - 94 мм, хід поршня - 100 мм. Екологічний стандарт - Євро-4.

Трансмісія, шасі і підвіска ГАЗ-2217

Варіантів коробки перемикання передач поки немає: це загальна для всього сімейства «Соболь» п'яти-ступінчаста механічна КПП, синхронізована. З двигунів вона з'єднана також стандартним фрикційним зчепленням сухий конструкції, з гідравлічним приводом управління. Раніше зчеплення ставилося вітчизняного виробництва, а в сучасних версіях ГАЗ-2217 - від німецької компанії «Сахс».

Повнопривідні автомобілі ГАЗ-22177, ГАЗ-22177-343, ГАЗ-22177-743 додатково укомплектовані міжосьовим диференціалом і двошвидкісний роздавальної коробкою, із заниженою передачею.

Автомобілі ГАЗ-2217 побудовані на базі рамного шасі. Спереду вони укомплектовані незалежної двох важеля пружинною підвіскою з газонаповненими амортизаторами і стабілізатором поперечної стійкості. Ззаду встановлена ​​залежна ресорна підвіска; на 2-х поздовжніх підлозі еліптичних ресорах, з гідравлічними телескопічними амортизаторами двох сторонньої дії.

Технічні та експлуатаційні характеристики в цифрах

  • Довжина - 4,81 м, ширина - 2,03 м, висота - 2,1 м;
  • Колісна база - 2,76 м;
  • Колія, однакова для передніх і задніх коліс - 1,7 м;
  • Дорожній просвіт - від 150 мм (4х2) до 260 мм (у повнопривідних);
  • Споряджена маса автомобіля - 2055 кг;
  • Повна маса - від 2800 до 3000 кг, в залежності від модифікації;
  • З дизелем Cummins ISF2,8L cнаряжённая маса - 2245 кг;
  • Штатна рекомендована вантажопідйомність - від 505 до 635 кг;
  • Максимальна швидкість - 120 км / ч, розгін до 100 км / год - 23 сек;
  • Ємність паливного бака - 64 або 70 літрів, в залежності від комплектації;
  • Розмір коліс - 215 / 65R16;
  • Гарантія заводу-виготовлювача - 2 року, або 80 тисяч кілометрів. Рекомендовані ТО - через кожні 15 тисяч кілометрів.

Рекомендовані ТО - через кожні 15 тисяч кілометрів

Кабіна і салон ГАЗ-2217

За пасажиро- і вантажомісткості «Баргузин», зі зрозумілих причин, дасть фору будь-кому, самому просторому мінівену - вантажне походження позначається. Незважаючи на невелику довжину, ГАЗ-2217 цілком здатний перевезення не сімох, а й десятьох, і навіть більше пасажирів: його внутрішня ширина легко дозволяє встановити в ряд чотири крісла. Однак для більшого комфорту - це як-не-як «люксова» версія «Соболя» - салон облаштували за типом «купе»: тут встановлені більш широкі і комфортабельні «волговские» сидіння з підлокітниками, і таких крісел в ряд вміщається тільки три.

На відміну від стандартної для як для мінівенів, так і для мікроавтобусів схожого типу компонування (сидіння один за одним), в купейному салоні ГАЗ-2217 передні крісла стоять «задом наперед» «обличчям» до задніх.

Салон «Баргузин» - розміром з невелику кімнату: довжина 2,5 м, ширина 1,8 м, висота 1,33 м. Можна без проблем переходити з місця на місце, пригнувшись. Посередині відкидається столик, обладнаний штатної лампою. Велюрова оббивка на всіх версіях виглядає в салоні ГАЗ-2217 дуже гідно, а спеціальними фіранками можна відгородитися від світу, якщо захочеться відпочити.

В кабіні замість стандартного подвійного «диванчика» праворуч від водія поміщено одинарне широке крісло з відкидними підлокітниками. На будь-якому місці (як пасажирському, так і водійському) вільно і без праці розміститься людина навіть найбільш значною, «богатирської» комплекції, і більш того - водієві зростанням нижче 170-ти сантиметрів управляти ГАЗ-2217 буде не особливо зручно.

Але ось трансформація салону спочатку продумана не була. Єдино можлива компонування (сидіння «обличчям до обличчя») закладена заводом-виробником без варіантів. Змінити її, пересунувши сидіння, як в «буржуйських» мінівенах, неможливо - вони капітально прироблені до підлоги.

Заради міфічних «переговорів» уявного «бізнесмена» доводиться миритися з поїздками «задом-наперед» (в середньому ряду крісел). І, якщо протягом хвилин десяти-п'ятнадцяти внутрішньо поїздки це не доставляє ніяких незручностей, то для кількох годин по заміському шосе - вже зовсім протиприродно. До того ж, спинки сидінь третього ряду були позбавлені регулювань по куту нахилу - також корисна функція в багатогодинний міжміського поїздці.

До того ж, спинки сидінь третього ряду були позбавлені регулювань по куту нахилу - також корисна функція в багатогодинний міжміського поїздці

Кабіну відокремлює від основного салону висока перегородка. Тому перейти з передніх сидінь в салон можна тільки по вулиці. Хоча місця тут достатньо, щоб зробити прохід.

Але! У сучасних версіях ГАЗ-2217 ці недоліки були усунені. Салон отримав чималі можливості трансформації. Легко скласти подушки крісел і отримати більше 3,5 додаткових кубометрів для багажу. Є можливість не тільки відкинути спинки, але і розкласти сидіння повністю, отримавши широченную «ліжко». В салон теж стало можливим проходити, не виходячи на вулицю.

Відгуки власників і водіїв ГАЗ-2217

Дану модель одностайно хвалять за чудову оглядовість (як спереду, так в дзеркала заднього виду) і керованість. Водійське місце не тільки дуже зручне і ергономічне, але і комфортне. Машиною керувати легко, зручно і приємно, і почуття втоми навіть в багатогодинний поїздці не виникає. Піч працює чудово. Динаміка і маневреність ні в чому не поступаються набагато менш габаритним легкових автомобілів. Задні двері (вантажного відсіку), що відкривається вгору - дуже зручна, за всіма без винятку відгуками.

Деякі незадоволені наявністю у вантажному відсіку запасного колеса. Багажник хоч і просторий, по «мінівеновская» мірками, але по «мікроавтобусовскім» досить обмежений. І запаску не завадило б прибрати під його дно.

І запаску не завадило б прибрати під його дно

Бурчать власники ГАЗ-2217 і на те, що фактичні витрати палива перевищує заводські викладки. Це, втім, давно не є сенсацією ні для вітчизняних, ні для імпортних автовиробників. Реальний витрата палива в міському режимі - не менше 15-18 літрів на 100 км. Більше двох тонн спорядженої маси дають себе знати. Однак на заміській автотрасі, керуючи в економічному режимі (не "пропалюючи» на близьких до максимуму швидкостях), цілком реально укладатися в «десятку» літрів.

Якість збірки ГАЗ-2217 найчастіше залишало бажати кращого (в останні роки з цим все-таки стало набагато краще). А були й кричущі випадки: новоспечений щасливий власник «Рив'єри» (найдорожчої версії автомобіля), відразу після покупки виявив пропажу підніжки для входу в пасажирський салон. А вона просто-напросто була прикручена, а тільки «наживляючи», і відлетіла десь по дорозі з автосалону дилера додому. Або: «У салоні машини почали самі собою відпадати дрібні деталі оббивки, випадали невідомо звідки болтики-шурупікі». І т.п.

Основні проблеми, на які вказують власники 4-5 річних автомобілів ГАЗ-2217: КПП, шланг ГУР і, звичайно, підвіска. Підвіска починає «хандрити» практично у всіх після 40-50 тисяч кілометрів. Ближче до 100 тисячам кілометрів неминуче очікує заміна кульових, стійок, можуть почати просідати пружини амортизаторів. Після ста тисяч пройдених кілометрів автомашина вимагає пильної і вдумливого ставлення до всіх залишилися оригінальним деталям ходової в цілому.

До речі, з роками ГАЗ-2217 починає ламатися все частіше, при цьому запчастини від нових моделей можуть відрізнятися за габаритами від старих. У зв'язку з цим, замовляючи деталі, необхідно точно звіряти каталожні номери.

Вартість автомобіля ГАЗ-2217

Ціни на нові автомобілі моделі ГАЗ-2217 в офіційному прайс-листі Горьківського автомобільного заводу такі. Бензиновий ГАЗ-2217-744 коштує від 865 000 рублів; дизельний ГАЗ-2217-344 - від 1 127 000 рублей. Ціна нових машин повнопривідних версій: бензиновий ГАЗ-22177-743 - від 890 000 рублів, дизельний ГАЗ-22177-343 - від 1 152 000 рублей.

Пропозицій даної моделі на ринку вторинної автотехніки досить багато у всіх регіонах Росії, хоча за поширеністю вона, звичайно, поступається не тільки «Газелі», а й звичайного, «високочолих» «Соболю». Розкид цін великий. Залежно від року виготовлення і конкретного технічного стану, за старий ГАЗ-2217 просять від 100 до 450 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов