Наша сеть партнеров Banwar
Пристрій заднього моста і редукторною частини переднього моста автомобіля типу 4х4
На автомобіль «ГАЗель» встановлюється задній міст з штампованно-звареним картером і окремо монтується редуктором (рис. 4.38).
Малюнок 4.38:
Задній міст (середня частина):
- гайка;
- фланець провідної шестерні;
- манжета;
- підшипники;
- розпірна втулка;
- провідна шестерня;
- підшипники;
- регулювальне кільце;
- картер редуктора;
- пробка оливозаливно∂ горловини;
- диференціал;
- підшипники;
- прокладка;
- піввісь;
- стопорная пластина;
- гайка підшипників диференціала;
- Кришка підшипника диференціала;
- ведена шестерня;
- сапун;
- картер заднього моста
Картер заднього моста типу «банджо» коробчатого перетину зварений із сталевих штампованих кожухів, до яких приварені задня кришка, підсилювач для кріплення редуктора, підкладки ресор, кронштейни амортизаторів, кронштейн кріплення стійки регулятора гальм і цапфи з фланцями для установки маточин і гальмівних механізмів. Головна передача і диференціал 11 заднього моста встановлюються в картер 9 редуктора, який кріпиться болтами до картера 20 моста.
Пристрій редуктора частини переднього ведучого моста автомобіля типу 4х4 наведено на рис. 4.39. Головна передача і диференціал встановлюються в порожнину картера моста і після регулювання закриваються кришкою 20.
Малюнок 4.39:
Передній ведучий міст автомобіля типу 4х4 (середня частина):
- гайка;
- фланець провідної шестерні;
- манжета;
- підшипники;
- розпірна втулка;
- провідна шестерня;
- підшипники;
- регулювальне кільце;
- картер;
- пробка оливозаливно∂ горловини;
- диференціал;
- підшипники;
- прокладка;
- вилка внутрішня;
- стопорная пластина;
- гайка підшипників диференціала;
- Кришка підшипника диференціала;
- ведена шестерня;
- сапун;
- кришка картера
Провідна 6 і ведена 18 шестерні головної передачі спарені по контакту і шуму, промарковані одним порядковим номером, і при пошкодженні однієї з них замінюються комплектом.
Між внутрішніми кільцями підшипників 4 і 7 провідної шестерні розташована втулка розпору 5, яка деформуючись при затягуванні гайки 1 провідною шестерні, забезпечує попередній натяг в її підшипниках.
Між торцем провідної шестерні і внутрішнім підшипником встановлено регулювальне кільце 8, підбором його по товщині визначається правильне положення провідної шестерні щодо веденої.
Диференціал в зборі з конічними підшипниками 12 встановлений в гніздах картера, закритих кришками 17, закріпленими болтами.
Бічний зазор в зачепленні шестерень головної передачі, а також попередній натяг підшипників диференціала регулюються гайками 16. Стопоріння гайок проводиться стопорною пластиною 15. Сателіти і напівосьові шестерні розміщені в корпусі диференціала, що складається з лівої і правої коробок, скріплених болтами. Під сателітами і шестерні піввісь встановлені опорні шайби. Хрестовина, на якій встановлені сателіти, складова з двох осей.
Для запобігання підвищенню тиску всередині моста на кожусі картера встановлений сапун 19.