Наша сеть партнеров Banwar
«Соболь» - російський фургон, що випускається з 1998 року на Горьківському автозаводі. Має безліч модифікацій. Крім вантажного фургона, на ринку представлений у вигляді мікроавтобуса. Машина є похідною класичної моделі «Газель». «Соболь» доступний з заднім приводом, а також повним приводом і роздавальної коробкою. У 2006 році вступив в виробництво вантажівка «Соболь» ГАЗ-2310, який раніше випускався тільки під замовлення. Останній рестайлінг «Соболя» був проведений в 2010 році, коли вийшло оновлене сімейство «Соболь-Бізнес» на основі «Газелі Бізнес».
зміст сторінки
ГАЗ-2752 Соболь характеристики і мотори
- ГАЗ-2310 - бортовий фургон, задній привід, вантажопідйомність 900 кг
- ГАЗ-23107 - бортовий фургон, повний привід
- ГАЗ-2752 - суцільнометалевий фургон, навантаження 800 кг, зсувні бічні двері / семимісний комбі з окремим вантажним відсіком
- ГАЗ-27527, суцільнометалевий фургон, повний привід,
- ГАЗ-27527, пасажирський комбі, повний привід, сім місць
- ГАЗ-2217, мінівен «Баргузин», повний привід
- ГАЗ-22171, мікроавтобус, 7-11 місць, стандартна дах, двостулкові орні задні двері
- ГАЗ-221717, мікроавтобус, повний привід
двигуни
- дизельний, 2,8 літра, 128 сил, рік виробництва - 2010- н.в.
- бензиновий, 2,9 літра, 107 сил, рік виробництва - 2010- н. в.
Середня витрата палива для всіх двигунів, місто / траса / змішаний: 12/11 / 11,5 літра на 100 км
- Юрій, Таганрог. У мене комбі + фургон. Використовую для перевезення фруктів і овочів по торговим точкам. Машина з дизельним мотором, який на мою є одним з головних достоїнств машини. Тяговітий і економічний, в місті їсть не більш 12-13 літрів. І по відчуттях набагато швидше, ніж старий бензиновий двигун. Не розумію, чому останній досі не зняли з виробництва. Адже його мінуси все очевидніше навіть не з кожним роком, а вже з кожним днем. Був у мене бензиновий Соболь, так що знаю, про що говорю.
- Андрій, Новосибірськ. Машина рестайлінговая рік випуску 2011. Зараз пробіг 80 тисяч км. Кузов на подив стійкий до корозії, а зими-то у нас солоні. І все одно витримує, навіть не дивлячись на наші постійні морози. Машина з дизелем, витрата палива в середньому 12 літрів / 100 км. За паспортними даними на кшталт сходиться. Мені машина подобається, з простою і надійною конструкцією. Що ще потрібно від справжнього вітчизняного авто. У мене версія вантажний комбі, в салоні повноцінні сім місць. Для салону є додатковий обігрівач, так що з комфортом проблем немає.
- Олексій, Краснодарський край. ГАЗ-2752 комбі - компактна вантажний візок ще й здатна вмістити купу пасажирів будь-якої комплекції. Моя версія вміщує сім осіб, і при цьому вони відчувають себе привільно. Поставив додаткову шумку, тепер вулицю в салоні не так чутно. Вантажівка з дизелем, витрата в місті 12-14 літрів / 100 км.
- Ігор, Челябінськ. У мене пасажирський комбі, з вантажним відсіком. Це універсальний автомобіль для всіх потреб. Відмінно пристосований для негоди, наприклад для раскисшей бездоріжжя, яке утворилося десь в глушині після різкого потепління. Запасу тяги вистачає, можна рушити на другий, а то й третій передачі. Це добре допомагає, якщо застряг, і колеса безпомічно буксують. Взагалі коробка передач працює не дуже чітко, розхлябана якась трансмісія. Поки намагаєшся потрапити в потрібну передачу, тебе вже обігнали. Ну і нехай обганяй, що не спорткар ж у мене. Але все одно якось образливо-дизель потужний і тяговітий, а короба не може реалізувати його потенціал. Витрата палива 12-13 літрів.
- Ілля, Миколаїв. Цей вантажівка мені припав до душі, відразу як тільки мені його надали. До нього катався на вантажному Форді Транзит, нарешті його списали за пробіг півмільйона км. Нова Соболь бензинова, не така потужна звичайно. Але зате запаху бензину в салоні немає. Все чисто і доглянуто. Видно, що пластики більш якісні, є аудіосистема з електронним управлінням. Витрата палива 15-18 літрів на сотню.
- Олег, Томськ. Купував вантажну версію комбі, з бензиновим мотором. Видає близько 100 коней, і це при обсязі 2,9 літра. Движок старий, але глибоко модернізований - це мені так пояснили самі консультанти в автосалоні. Зізналися називається, хоча тут і так все зрозуміло, чого таїти. Машина створена для роботи, для перевезення будівельних матеріалів наприклад. З цим завданням справляється на ура, мене завжди виручає. ГАЗ-2752 в місті споживає 15 літрів в середньому. Планую поставити газове обладнання. Але встановлювати буду тільки у дилера. Кажуть, що у приватників погано виходить, так як потім в салоні смердить газом.
- Віктор, Воркута.ГАЗ-2752 - недорогий автомобіль, на якому вигідно кататися, не дивлячись на набридливі дрібні поломки. Зручна посадка, в моїй версії положення керма можна настроювати по вильоту. Витрата палива з дизелем 11-15 літрів в залежності від умов. Коли в сильному снігу, то виходить близько 15-16.
- Олександр, Іркутськ. Моя ГАЗ-2752 Соболь проведена в 2013 році. Вибрав бензинову версію, так як вона менш вимоглива в обслуговуванні. У цьому переконався на власному досвіді, і через чотири роки користування дізнався про всі плюси і мінуси даного авто. Переваги бензину в порівнянні з дизелем очевидні - дешевше запчастини, більш пристосований сервіс, немає сенсу заливати самий якісний і дорогий бензин. Коротше, на бензині реально можна заощадити. Ну і що що він більш ненажерливий - десь 15 літрів в середньому. Можна поставити ГБО, і політ нормальний. А з дизелем можна намучився так, що потім захочеться продати і купити іномарку, як ніби з нею проблем менше буде. Так що бензинова Соболь - гідний російський вантажівка.
- Борис, Архангельськ. Машина коштує своїх грошей. Скільки колотнеч ми з нею подолали, це по пальцях не злічити. Дизель потужністю 120 сил має відмінний потенціал, його витрата палива близько 12-13 літрів. В Архангельську прийнято не стояти довго біля машини або бути довго на вулиці. Якраз для таких випадків я топлю піч в салоні. Гріє приголомшливо. Правда, витрата разом з нею близько 16-17 літрів.
- Сергій, Ростов. Компактний середньотоннажний вантажівка. Мені його надала сільгоспкомпанія для перевезення птахів - курей, гусей і т. Д. Сам кузов стандартний, але в ньому умільці встановили клітку з усім необхідним обладнанням. Нагадує клітку для домашніх тварин, але тільки в кілька разів більше. Всередині є все опції для підтримки життя птахів. Так що в закритому просторі ці курки зможуть витримати навіть далеку дорогу. Витрата палива у мого Птаховози становить 15-16 літрів в розрахунку на сотню кіло. Кабіна водія повністю відгороджена від кузова, і це не дуже зручно.