Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-33106 «Валдай». Подружився з Cummins

Наша сеть партнеров Banwar

Восени стартував продаж вантажівок ГАЗ-33106 «Валдай» з новим дизельним двигуном компанії Cummins

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

  • ГАЗ-33106 «Валдай»
  • ПОВНА МАСА: 7400 кг
  • ПОЧАТОК ПРОДАЖІВ: осінь 2010 р
  • ЦІНА: 776 000 руб.

Восени поточного року стартував продаж середньотоннажних вантажівок ГАЗ-33106 «Валдай» з новим дизельним двигуном виробництва американської компанії Cummins Inc. Цей факт говорить про те, що Горьковський автомобільний завод продовжує модернізувати свою продукцію з використанням компонентів провідних світових брендів.

У сучасному світі автовиробникам не доводиться сидіти склавши руки. Щоб залишатися конкурентоспроможними і бути привабливим для клієнтів, необхідно постійно виводити на ринок нові моделі або модернізувати існуючі. Провідний вітчизняний виробник комерційної техніки - Горьковський автозавод - вибрав другий шлях. Ми вже не раз розповідали про модернізованої «Газелі» з приставкою «Бізнес». Машина зазнала ряд конструктивних змін, отримавши оновлений інтер'єр, новий двигун, в системах, вузлах і агрегатах знайшли застосування комплектуючі зарубіжних виробників. Тепер черга дійшла до більш потужної моделі - ГАЗ-3310 «Валдай». Правда, тут нововведень значно менше, ніж на «Газелі-Бізнес», проте перші кроки зроблені.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Нагадаємо, що ГАЗ-3310 «Валдай» - це середньотоннажний вантажівка з полукапотной компонуванням, який проводиться з кінця 2004 року. Автомобіль пропонується з двома варіантами колісної бази - стандартної 3310 мм і подовженою 4000 мм. Це дозволяє випускати численні модифікації вантажопідйомністю від 3,5 до 5 тонн. Кабіна тримісна. Для ремонтних бригад і спеціальних служб випускається варіант з дворядної 6-місцевою кабіною. Необхідно відзначити, що на базі «Валдаю» випускаються різноманітні варіанти спеціальної техніки: евакуатори, самоскиди, автоцистерни, техніка для комунального господарства, будівництва і т. Д.

Як показує практика, розійшлися багатотисячним тиражем середньотонажні вантажівки «Валдай» непогано зарекомендували себе у експлуатаційників. Ці автомобілі можна вважати цілком універсальними. Вони володіють відмінною маневреністю і низькою навантажувальною висотою (від 1 м) і ідеально підходять як для роботи в обмежених міських умовах, так і для міжміських перевезень на короткому плечі.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

На всі автомобілі сімейства «Валдай» до недавнього часу встановлювався дизельний двигун ММЗ Д-245.7 об'ємом 4,75 л потужністю 119 л. с. Однак восени поточного року група ГАЗ почала виробництво і продаж модернізованого «Валдаю» з новим дизельним двигуном - Cummins ISF. Попутно вантажівка отримав і новий індекс - ГАЗ-33106. Як тільки автомобіль надійшов у продаж, ми вирушили до одного з представників ГАЗу в московському регіоні для більш детального знайомства з машиною.

Отже, перед нами ГАЗ-33106. Це так звана базова модель модернізованого сімейства «Валдай», що представляє собою бортовий вантажівка вантажопідйомністю 3,5 т з колісною базою 3310 мм і тримісній кабіною.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Зовні оновлений «Валдай» нічим не відрізняється від випускався раніше, хіба що з'явилася додаткова табличка на кабіні з логотипом Cummins. Передній бампер вантажівки для кращої ремонтопридатності і раніше виконаний з трьох частин: середня - металева, бічні - пластмасові. Щоб не обмежувати оглядовість назад, кронштейни дзеркал завбачливо розведені по сторонам, адже замість бортової платформи тут запросто може бути встановлений об'ємний фургон. З боків вантажівки встановлена ​​бічний захист, а ззаду, під вантажною платформою машини, встановлений протівоподкатное металевий брус. Запасне колесо розміщене під рамою, за заднім мостом. Для полегшення його монтажу передбачений тросовий підйомник.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Тримісний полукапотной кабіна на «Валдаї», як відомо, запозичена у «Газелі», але відрізняється від неї поруч деталей. І якщо інтер'єр останньої недавно повністю оновили, то в «Валдаї» все залишилося по-старому: та ж комбінація приладів, дешеві матеріали обробки, довгий, що стирчить з підлоги важіль КП. Моторний відсік двигуна займає значну частину місця в салоні, в результаті чого середньому пасажирові ноги дівати нікуди. Будемо сподіватися, що найближчим часом конструктори ГАЗу серйозно попрацюють над ергономікою і інтер'єром кабіни «Валдаю».

Безумовно, головне нововведення вантажівки ГАЗ-33106 «Валдай» - це дизельний силовий агрегат виробництва американської компанії Cummins Inc. Двигун Cummins ISF об'ємом 3760 см3 розвиває максимальну потужність 152 л. с. при 2600 хв-1.
Максимальний крутний момент становить 491 Нм при 1200-1900 хв-1.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Виробництво двигуна ISF організовано на заводі Cummins в Китаї. Мотор являє собою новітню розробку конструкторів компанії і оснащений сучасною системою харчування Common Rail з турбокомпресором. Серед дизелів аналогічного робочого об'єму інших виробників Cummins ISF має найкращі характеристики потужності і найменшу власну масу.

Крім установки сучасного дизеля, була проведена модернізація низки систем і вузлів «Валдаю». В автомобілі застосовані комплектуючі провідних іноземних виробників і власні напрацювання. Наприклад, рульове управління виконано з використанням гідропідсилювача ZF LS, зчеплення - ZF Sachs, а подушки підвіски двигуна - виробництва компанії Anvis. Крім того, інженери ГАЗу внесли зміни в конструкцію коробки передач (вона отримала двоконусну синхронізатори і посилений первинний вал) і оснастили автомобіль більш сучасним електрообладнанням.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Що стосується підвіски, то на ГАЗ-33106 вона повністю залежна, ресорна, зі стабілізаторами поперечної стійкості на обох мостах. Гальмівна система з пневматичним приводом і дисковими механізмами на всіх колесах. У базову комплектацію включена ABS.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Зручно влаштувавшись на водійському кріслі і підігнавши під себе рульову колонку, вирушаємо в дорогу. З перших відчуттів можна відзначити непогану звукоізоляцію кабіни. Вібрації на органах управління, звичайно, є, але вони незначні. Американський дизель впевнено розганяє автомобіль, роботу мотора можна назвати м'якою і приємною. А ось підвіска на незавантаженої машині здалася жестковатой, хоча чому тут дивуватися, адже вона повністю ресорна, а сам вантажівка розрахований на перевезення 3,5 тонни вантажу. До роботи коробки передач особливих претензій не виникло. Невеликі ходи і чіткі включення дозволяють легко маніпулювати важелем. Завдяки невеликій радіусу розвороту маневрувати на модернізованому «Валдаї» як і раніше зручно і просто, та й з оглядовістю повний порядок. Необхідно відзначити, що в базову комплектацію оновленого «Валдаю» входить круїз-контроль, який включається за допомогою подрулевого перемикача і працює при швидкості понад 50 км / год.

© Сергій Моїссі
© Сергій Моїссі

Залишається додати, що ціна модернізованого ГАЗ-33106 «Валдай» в базовій комплектації з бортовою платформою становить 764 000 руб. Для порівняння зазначимо, що «Валдай» з двигуном ММЗ Д-245.7 варто 776 000 руб. Різниця невелика, але треба враховувати, що оновлена ​​версія має ряд конструктивних доробок і новий сучасний дизель Cummins, який, за словами представників ГАЗу, споживає в середньому на 15% менше палива і, відповідно, має меншу вартість володіння. А це в свою чергу говорить про те, що ціна є цілком привабливою, особливо серед вантажівок даного сегмента.

Зверніть увагу

Зручно. Паливний фільтр розташований відразу за кабіною, при необхідності поміняти його можна дуже швидко.

Практично. Бампер виконаний трикомпонентним, що полегшує заміну пошкоджених частин при ремонті.

Автомобіль наданий офіційним представником ГАЗ - автосалоном «Автомаш».

Технічні характеристики ГАЗ-33106 «Валдай»

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов