Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-33106 «Валдай»: технічні характеристики

  1. Успішне десятиліття на ринку середньотоннажних перевезень Середньотоннажний Низькорамний вантажівка...
  2. Про припинення провадження сімейства «Валдай»
  3. Модифікації автомобілів «Валдай»
  4. Технічні характеристики автомобіля ГАЗ-33106 «Валдай»
  5. Габаритні розміри і показники маси
  6. Трансмісія, рульове і гальмівне управління ГАЗ-33106
  7. Ходова частина, електрообладнання ГАЗ-33106
  8. Кабіна автомобіля ГАЗ-33106 «Валдай»
  9. Відгуки власників автомобілів «Валдай»
  10. Вартість автомобілів «Валдай» на вторинному ринку

Успішне десятиліття на ринку середньотоннажних перевезень

Наша сеть партнеров Banwar

Середньотоннажний Низькорамний вантажівка ГАЗ-33106 «Валдай» відноситься до числа найуспішніших виробничих проектів Горьковського автозаводу - з 2005 року, коли дана модель була запущена в серію, продано десятки тисяч таких машин. Це недосяжний показник для конкурентів в даній ніші ринку. Однак на початку 2016 року ГАЗ зняв з виробництва як і раніше користується попитом модель. Чому це сталось; що з себе представляє «Валдай» і що розповідають про досвід роботи на ньому безпосередні власники - читайте в даній публікації.

Якщо порівняти за кількістю на дорогах нашої країни вантажних «Газелей» і «Валдай», то різниця буде колосальною - майже в п'ятдесят разів «Газелей» більше. Однак і «Валдай» впевнено зайняв своє місце на ринку вантажоперевезень. Зрозуміло, на роль магістрального міжміського перевізника він не тягне. (Хоча деякі примудряються його використовувати і на «дальнобой»). Але розширені, в порівнянні з малотоннажної «Газеллю», можливості «Валдаю», при збереженні тих же компактних розмірів і маневреності, приваблюють багатьох.

Основними покупцями «Валдай» стали дрібні та середні транспортні компанії, для ресурсів яких малотоннажников стало недостатньо. Виробники не тільки «наростили мускулатуру» вантажівки і зменшили до дуже комфортною його вантажну висоту. Але і застосували нові поворотні кулаки, які збільшили кут повороту до 43-х градусів. Що благотворно позначилося на показниках маневреності автомобіля в обмежених умовах сучасного мегаполісу. Радіус розвороту вантажівки становить всього лише 6,5метров.

Історія і особливості конструкції ГАЗ-33106 «Валдай»

Маневреність не надто хвилювала предшественніов «Валдаю» - середньотонажні вантажівки сімейства ГАЗ-3307. Які, як відомо, розроблялися ще в 80-х роках ХХ століття і були розраховані на експлуатацію, головним чином, в сільській місцевості. Та й в містах тоді зовсім не було так тісно, ​​як в нашу епоху.

«Валдай», на відміну від свого попередника, має більш низьку посадку (висота завантаження автомашини в завантаженому стані становить всього 985 мм). Зменшенню вантажної висоти сприяла, в тому числі і заміна традиційних газовской 20-дюймових коліс на звичні для європейських розвізних вантажівок -размерностью в 17,5 дюймів.

Зрозуміло, по прохідності «Валдай» не може потягатися з ГАЗ-3307. Це переважно «міський житель», развозной вантажівка класу N-2, категорії MCV, для доріг з твердим покриттям. На відміну від «Газелі», прав категорії «В» для водіння «Валдаю» буде недостатньо: для нього потрібна категорія «С».

На відміну від «Газелі», прав категорії «В» для водіння «Валдаю» буде недостатньо: для нього потрібна категорія «С»

Стандартний «Валдай» з фургоном на дорогах.

Перші зразки вантажівки «Валдай» створювалися у співробітництві з Мінським автозаводом, ще в 1999 році. Однак в підсумку «МАЗ» випередив ніжегородцев, першим запустивши в масове серійне виробництво свій Низькорамний среднетоннажнік - п'ятитонний МАЗ-4370 «Зубрёнок» .

Була ідея оснастити газовской середньотоннажний вантажівка безкапотний кабіною типу МАЗ-5336 , Але конкретного втілення вона не отримала. Вирішено було використовувати масову кабіну нижегородського супербестселера - «Газелі» .

Тим більше, що під капотом моторного відсіку цієї кабіни, який, як відомо, розрахований на короткий 4-х циліндровий двигун, вийшло досить компактно розмістити рядний 6-ти циліндровий дизельний мотор ГАЗ-562 (ліцензійний «Steyr», перший движок «Валдаю» ). Це дозволило, незважаючи на висувається вперед кожух двигуна, зберегти місце для другого пасажира, посередині. Тобто, кабіну можна охарактеризувати як «умовно тримісну» - для коротких поїздок і двомісну - для тривалих і міжміських.

Зовні ГАЗ-33106 «Валдай» дуже схожий на «Газель», але, разом з тим, помітно відрізняється від неї своїм масивними бампером і гратами радіатора, а також більш значними розмірами. При аналогічній кабіні і зовнішньої схожості, «Валдай» виглядає набагато серйозніше: його ширина і висота більше, ніж у «Газелі» на 284 і 125 мм відповідно.

Подробиці про двигуни «Валдаю» - нижче. Хоча спочатку вибір був зроблений, з економічних міркувань, на користь «тракторного» ММЗ Д-245.7, найкращим з усіх варіантів для «Валдаю» став турбодизель Камминз (ISF).

«Валдай» на автодромі.

Конструкція кузова даного вантажівки - рамна. Сама рама збирається з лонжеронів, взятих у моделі ГАЗ-3307, з оригінальними траверсами і кронштейнами. Побудований на платформі пятитонними, «Валдай» володіє значним запасом міцності, що дозволяє перевозити вантажі масою і більше чотирьох тонн.

В результаті еволюції моделі вийшов ГАЗ-33106 - сучасний бізнес-развознік зі зручною вантажною висотою, досить-таки комфортабельною підвіскою, безпечної гальмівною системою і економічним дизельним двигуном. Машина, на якій виходить заробляти непогані гроші!

Про припинення провадження сімейства «Валдай»

На сьомий Міжнародній спеціалізованій виставці «Комерційний автотранспорт», що проводилася в 2006 році в Москві, нова, на той момент, модель горьковского автозаводу - автомобіль «Валдай» - була визнана переможцем в номінації «Кращий вітчизняний вантажівка».

Проведений у 2010 році перехід з мінських дизелів на сучасні мотори Камминз китайської зборки зробив «Валдай» значно комфортнішим і тихим, пішли зайві вібрації на холостих і знизився витрата палива. Прихильників цієї моделі значно додалося. У зв'язку з цим, припинення її виробництва був багатьма прийнято різко негативно.

Історичне фото: останній ГАЗ-33106 «Валдай» і його наступник - «ГАЗон Некст».

Останній автомобіль «Валдай» зійшов з конвеєра Горьківського автозаводу в останніх числах грудня 2015 року. На зміну «Валдай» компанія вивела на ринок п'ятитонний вантажівка «ГАЗон Некст» , Модифікація «Сіті» - також володіє низькою навантажувальною висотою, на низькопрофільних колесах, міський развознік.

Однак до сих пір висловлюються думки про неравнозначности даної заміни. У порівнянні з володіє малими габаритами і маневреністю «Газелі» «Валдаєм», «ГАЗон Некст» називають неповоротким, «слоноподобний» і, до того ж, що стоять на порядок дорожче автомобілем. Відзначається також, що «ГАЗон Некст» - модель ще «сира», недопрацьована. Подібні настрої позначаються на попиті: ринок прийняв «ГАЗон Некст насторожено, і його продажу в перші роки виробництва не блищать.

Модифікації автомобілів «Валдай»

Базові модифікації «Валдаю» - під індексами ГАЗ-3310 і ГАЗ-33101, з турбованим дизельним двигуном ГАЗ-562 (3,13 л, 150 к.с., 420 Н • м), до серійного виробництва не були доведені. У серію пішла модифікація ГАЗ-33104 , Оснащена силовим агрегетом Д-245.7 мінського моторного заводу.

ГАЗ-33106, оснащений турбодизелем Cummins ISF, що випускався з 2010 по кінець 2015 року, став, як уже зазначалося, найбільш вдалим варіантом «Валдаю». Експортні версії вантажівки ГАЗ-33106 комплектувалися також дизельним двигуном «Cummins CIV».

Дліннобазний шестиметровий напівпричіп ГАЗ-33106 «Валдай».

Варіанти модифікації:

  • З мотором Д-245.7: ГАЗ-331041 і ГАЗ-331 042 - з подовженою базою; ГАЗ-331043 - з подовженою базою і дубль-кабіною.
  • З мотором Камминз: ГАЗ-331061 - з подовженою базою; ГАЗ-331 063 - з подовженою базою, дубль-кабіною і двома спальними місцями.

Пожежний автомобіль ГАЗ-33106 «Валдай» «Ластівка» в Румунії.

Колісна база в серійних подовжених версіях збільшена з 3,31 до 4-х і 4,75 метрів; борт - до 5 і 6 метрів відповідно. Є й інші, набагато менш поширені, види автомобілів сімейства «Валдай»:

  • ГАЗ-33104В - тягач сідельний (виробництва фірми «Чайка-Сервіс», під замовлення) - для роботи з бортовим напівпричепом;
  • ГАЗ-43483 - досвідчена модифікація, з посиленою підвіскою шасі, повною масою 8,5 т і подвійною кабіною;
  • САЗ-2505 - самоскид, що володіє заднім розвантаженням, об'ємом кузова 3,78 кубометра і вантажопідйомністю в 3 тонни;
  • САЗ-2505-10 - самоскид з трьох-сторонньої розвантаженням, об'ємом кузова 5 кубометрів і вантажопідйомністю в 3,18 тонн;
  • САЗ-3414 - сідельний тягач для роботи з бортовим напівпричепом САЗ-9414 (виробництво на замовлення).
  • КАВЗ-32081, ПАЗ-3202, ГАЛАЗ-3207 - компактні автобуси.
  • Ластівка - пожежний спецавтомобіль.

Технічні характеристики автомобіля ГАЗ-33106 «Валдай»

ГАЗ-33106 «Валдай» з фургоном-рефрижератором.

Габаритні розміри і показники маси

  • Габаритна довжина: 6,050 м (стандартний борт); 7,565 м (подовжений до 5-ти метрів); 8,315 м (подовжений до 6-ти метрів).
  • Габаритна ширина: по дзеркалах 2,643 м; по кабіні 2,164 м; по бортовий платформі 2,350 м.
  • Габаритна висота, по кабіні: 2,245 м.
  • Передній звис: 1030 мм.
  • Задній звис: 1710 мм (стандарт); 2535 мм (в подовжених версіях).
  • Колісна база: 3,31 м (стандарт); 4 і 4,75 м (подовжені версії).
  • Ширина колії передніх коліс: 1,740 м.
  • Ширина колії задніх коліс: 1,702 м.
  • Дорожній просвіт: 177 мм.
  • Внутрішня довжина вантажної платформи: 3,660 м (стандарт); від 4,9 до 6,2 м (в подовжених версіях).
  • Внутрішня ширина вантажної платформи: 2,176 м.
  • Внутрішня висота вантажної платформи по борту: 515 мм.
  • Внутрішня висота вантажної платформи по тенту: 1,480 м.
  • Габаритна висота по тенту: 2,980 м.
  • Навантажувальна висота вантажної платформи: 1070 мм - порожній, 985 мм - навантажений.
  • Найбільший кут подоланого автомобілем підйому з повним навантаженням: 25 відсотків (14 градусів).
  • Маса автомобіля (бортового, без дуг і тенту) в спорядженому стані: 3,325 тонн (стандарт), 3,610 і 3,545 тонн (подовжені версії).
  • Певна виробником вантажопідйомність автомобіля: 3,925 тонн (стандарт); 3,640 і 3,480 тонн (для подовжених версій).
  • Повна маса автомобіля ГАЗ-33106 «Валдай»: 7,4 тонни.

Двигун вантажівки ГАЗ-33106 «Валдай»

В якості силового агрегату для автомобіля «Валдай» були протестовані дизелі ГАЗ-562 Steyr; три види моторів Iveco; в якості базового вибрали спочатку мінський «Д-245.7» (з 2006 по 2010 рік). З початку 2011 року всі вантажівки «Валдай» комплектуються двигуном Cummins ISF-3.8s3154 китайської зборки.

Це рядний, 4-х циліндровий, 4-х тактний дизельний двигун з рідинним охолодженням, з системою турбонаддува і охолоджувачем, з безпосереднім уприскуванням палива. Робочий об'єм даного мотора - 3,76 літра. Номінальна потужність становить 111 кВт, або 152 к.с. (При 2600 об / хв).

  • Порядок роботи циліндрів: 1-3-4-2.
  • Напрямок обертання колінчастого вала - праве.
  • Діаметр циліндра становить 102 мм, хід поршня - 115 мм.
  • Ступінь стиснення: 17,2.
  • Максимальний крутний момент нетто: 491 Н-м (50.1 кгс-м), при частоті обертання колінчастого вала 1200-1900 хв.
  • Мінімальна стійка частота обертання на холостому ходу: 800 хв -1.
  • Максимальна частота холостого ходу, яку обмежує регулятором: не більше 2950 хв -1.

Система вентиляції двигуна Камминз - відкрита. В моторі використаний радіальний, 3-х плунжерний ТНВД (паливний насос високого тиску), з електромагнітним регулятором тиску, з механічним насосом, що підкачує. Встановлено паливна апаратура подачі системи «Коммон Рейлі», виробництва компанії Бош, марки CR / CP 3S3L110-30-789S.

Встановлено паливна апаратура подачі системи «Коммон Рейлі», виробництва компанії Бош, марки CR / CP 3S3L110-30-789S

«Валдай». Вид під капотом.

Працює механічний топливоподкачивающий насос в складі ТНВД і ручний - в корпусі фільтра грубої очистки палива. Акумулятор палива високого тиску - циліндричний, із зливним клапаном обмеження тиску. Встановлено форсунки марки Бош-0445, забезпечені електромагнітним клапаном управління.

Паливні фільтри:

  • попереднього очищення, з ручним топливоподкачивающим насосом і з водороздільники, зі змінним фільтруючим елементом, датчиком наявності води в паливі та електричним підігрівачем палива;
  • тонкого очищення - зі змінним фільтруючим елементом.

Система змащення застосовується комбінована: під тиском і розбризкуванням. Масляний радіатор - повно-потоковий, включений постійно. Масляний фільтр - повно-потоковий, зі змінним фільтруючим елементом. У двигуні Камминз застосована рідинна система охолодження закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини, і з розширювальним бачком.

Система турбонаддува - газотурбінна, з одним турбо-компресором типу «HE-211W», з радіальної доцентровою турбіною, з відцентровим компресором і повітряним охолоджувачем трубчасто-пластинчастого типу.

Двигун Cummins ISF-3.8s3154 відповідає вимогам екологічного стандарту Євро-4. Його заявлений виробником робочий ресурс становить 500 тисяч кілометрів. Максимальна швидкість, яку він може забезпечити, становить, за даними заводу, 105 км / год. Середня витрата палива складає від 12 до 15 літрів на 100 кілометрів шляху.

Трансмісія, рульове і гальмівне управління ГАЗ-33106

На автомобілі ГАЗ-33106 «Валдай» працює 5-ступінчаста коробка передач з синхронізаторами на всіх передачах, крім першої. Передавальні числа: передача - 6,555 передача - 3,933 передача - 2,376 передача - 1,442 передача - 1,000 Задній хід -5,735.

Головна передача - конічна, гіпоїдного типу. Карданна передача - двухвальная з проміжною опорою, з трьома карданними шарнірами на голчастих підшипниках. Диференціал конічний, шестеренний. Зчеплення однодискове, сухе, з гідравлічним приводом.

Модернізація, пов'язана з переходом на імпортний двигун Камминз, торкнулася і трансмісії машини. Була проведена глибока доопрацювання коробки передач, з підвищенням її надійності. (Двоконусну синхронізатори, первинний вал, муфта з вилкою). Введено в експлуатацію імпортні деталі диафрагменного зчеплення, компанії ZF Sachs.

Тип рульового механізму ГАЗ-33106 - гвинт-кулькова гайка, передавальне число - 19,8 (в середньому положенні). Застосовується гідравлічний інтегральний підсилювач керма, вбудований в рульовий механізм. Насос гідропідсилювача керма (фірми «ZF LS» - пластинчастий, дворазового дії. У базову комплектацію автомобіля входять круїз-контроль, а для модифікації з дворядною кабіною - підігрівач охолоджуючої рідини.

У базову комплектацію автомобіля входять круїз-контроль, а для модифікації з дворядною кабіною - підігрівач охолоджуючої рідини

На «Валдаї» застосована двоконтурна гальмівна система з пневматичним приводом. Гальма дискового типу, по колу, з АБС і датчиками зносу колодок. Ресурс роботи колодок солідний: він становить 200 тисяч кілометрів. Запасна гальмівна система - кожен контур робочої гальмівної системи. Гальмівна система - з пневматичним приводом гальмових камер, з пружинними енерго-акумуляторами, встановленими на дискових гальмах задніх коліс.

Ходова частина, електрообладнання ГАЗ-33106

На «Валдаї» використані чотири поздовжні, напівеліптичні ресори з додатковими ресорами в задній підвісці. Амортизатори гідравлічні, телескопічні, двосторонньої дії. Встановлено на передній осі, і в задній підвісці автомобіля. Колеса дискові, з ободом 6,00 × 17,5. Шини - пневматичні, радіальні, розміром 215 / 75R17,5.

Система проводки - однопроводная, негативні висновки з'єднані з корпусом автомобіля. Номінальна напруга в мережі становить 12V. Встановлено генератор змінного струму марки «5263796», дві акумуляторні батареї, стартер «5261035». Система управління двигуном - мікропроцесорна, з системою управління топливоподачей «Коммон Рейлі».

Кабіна автомобіля ГАЗ-33106 «Валдай»

Тримісна кабіна «Валдаю» була запозичена у «Газелі». Відповідно, в салоні все практично точно повторює «Газель». Комбінація приладів та ж, що і в «Газелі», за винятком того, що до них додані два електричних манометра для кожного контуру гальмівної системи. Рульове колесо таке ж, як на автомобілях сімейства «Соболь» .

Сидіння водія регулюється по висоті. Рульова колонка регулюється по висоті і по куту нахилу. Це дозволяє підібрати більш комфортне положення водіям різного зросту та комплекції. Завдяки збільшенню загальної висоти кабіни, а також використання великих вантажних дзеркал, винесених на металевих кріпленнях, оглядовість з місця водія поліпшена, в порівнянні з «Газеллю».

Відгуки власників автомобілів «Валдай»

Відгуків про автомобілі «Валдай» дуже багато. Багато хто не приховують, що при покупці машини поставилися до неї з неабиякою часткою настороженості і скептицизму. Але в цілому машина проявила себе з хорошого боку, продемонструвавши головне - рентабельність, тобто здатність заробляти гроші, приносити прибуток.

Ті, хто має до того ж досвід роботи на ЗІЛе- «бичка» і МАЗе- «Зубрёнке», свідчать: з усіх вітчизняних «однокласників» «Валдай» ближче всіх до повноцінного сучасного вантажівці. Звичайно, «рідний» силовий агрегат «Валдаю» - Д-245.7 був надмірно гучним і вібронагруженностью. «У кабіні шумновато - їдеш, як на тракторі»; «Вібрація в салоні люта, якщо покладете телефон або ноутбук на крісло, то будете ловити потім по салону».

Маніпулятор на базі «Валдаю».

После переходу на двигун Камминз ЦІ очевідні Недоліки були Якщо не Повністю усунені, то в значній мірі згладжені. Перестала буті галаслівою и коробка передач (много хто скаржівся и на таку проблему), и працювати вона стала точніше. З плюсів відзначається чудова маневреність ГАЗ-33106, і відмінна керованість, кермо вантажівки, кермо крутиться, в буквальному сенсі, «одним пальцем».

Відзначається, що ГАЗ-33106 з двигуном Камминз показує кращі тягово-динамічні характеристики, а за рахунок своєї економічності і зниження міжсервісний інтервалу до 15 тисяч кілометрів знижує загальну вартість володіння машиною.

Великій швидкості на «Валдаї" не розвинеш, але тяга відмінна, що проявляється при русі на підйом. Витрата палива невеликий, до якості солярки двигун невибагливий. Особливих похвал заслуговує гальмівна система з дисковими гальмами і антиблокувальною системою. Вона неодноразово була перевірена, в тому числі і в умовах ожеледиці, - на пристойній швидкості при гальмуванні машину не веде в бік, а тримає прямо.

Незважаючи на заявлену вантажопідйомність в 3,9 тонни, більшість власників мають успішний досвід перевезення на «Валдаї» вантажів загальною масою 4,5-5 тонн. Автомобіль в умовах такого перевантаження показав себе впевнено, особливо в підвісці, - у нього дійсно дуже надійні і міцні ресори, в порівнянні з азіатськими «однокласниками».

Тепер ще про мінуси. Залишає бажати кращого якість металу, з якого зроблені кабіна і борти. Чи не в таких розмірах, як, наприклад, на ЗІЛе- «бичка», але теж відчутно і вже через пару років експлуатації на кабіні і бортах «Валдаю» утворюються осередки корозії. Деякими відзначається слабкість проводки машини ( «як на китайській гірлянді»); більш часте, ніж повинно бути в нормі, перегорання ламп у фарах.

Автобус на базі «Валдаю».

Рівень комфорту в кабіні недостатній для далеких і тривалих поїздок. При використанні «Валдаю» на дальнобой йому дуже не завадило б підресорене сидіння водія. Не дуже зручна посадка, не вистачає хорошого поперекового підпору. В умовах внутрішньоміських перевезень, з періодичними виходами з машини і «розминки» подібного рівня комфорту досить для нормальної роботи.

Чимало нарікань викликає якість газовской збірки, велика кількість дрібних недоробок і недоліків, які проявляються потім в процесі експлуатації. В цілому відзначається, що машина вимагає уважного до себе ставлення, нагляду і, час від часу, - дрібного ремонту.

Вартість автомобілів «Валдай» на вторинному ринку

Вартість автомобілів «Валдай» на вторинному ринку

У більшості регіонів Росії знайдеться з десяток і більше пропозицій про продаж уживаного автомобіля «Валдай». На вторинному ринку представлені не тільки тентовані вантажівки, але і ізотермічні фургони, машини з саморобними спальниками над кабіною, спецтехніка на базі «Валдаю» - евакуатори, асенізаторські машини, крани-маніпулятори, самоскиди. Діапазон цін, в залежності від року випуску, технічного стану і оснащення - від 180 тисяч від 1 мільйона рублів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов