Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні я пропоную вам поговорити на тему ГАЗ або дизель. Фактично стаття є продовженням статті ГАЗ або бензин . Але сьогодні більш цікава тема. Що робити якщо ви втомилися платити «шалені» гроші, за бензин і хочете економити на паливі, що економічніше - встановити на машину газове обладнання і їздити на газу? Або спочатку купити автомобіль з дизельним двигуном? Загалом питань багато і сумнівів також дуже багато. Сьогодні постараємося розкласти все по поличках ...
Ідея статті народилася сама собою, вже не перший раз читаю суперечки в інтернеті, хтось хвалить ГАЗ, хтось дизель. Також багато раз спостерігав, як сперечаються водії маршрутних таксі, нові автомобілі типу FORD і Peugeot (читайте статтю - чим замінити ГАЗЕЛЬ ) Мають дизельні двигуни, а ось «ГАЗЕЛІ» практично все на газу. Так що ж вигідніше ГАЗ або дизель?
ГАЗ
Для початку поговоримо про плюси заправки газом.
1) Газ не менше поширене паливо на заправках, ніж бензин або дизель. Причому зараз практично на всіх заправках з'являються газозаправні станції, тобто з заправкою проблем не буде.
2) Чи варто набагато дешевше, ніж бензин або дизель. Якщо я не помиляюся, то зараз літр газу коштує близько 16 - 17 рублів. А ось літра бензину 29 - 30 рублів, дизеля 31 рубль.
3) Сучасне газове обладнання працює практично без втрат потужності. Як правило, під газ переробляють бензинові двигуни, зі старим газобалонним обладнанням автомобіль втрачав до 10 - 15% потужності, з новим втрати становлять лише 3 - 5%.
Але мінуси у газу, також є.
1) Це газобалонне обладнання. Якщо брати газобалонне обладнання останнього покоління, 4 - 5, то вартість буде пристойною, і якщо ви в день їздите мало, до 30 кілометрів, таке обладнання буде окупатися дуже довго.
2) Балон - також потрібно десь встановити, в ГАЗЕЛІ розмістити його легше, тому як салон просторіше, а ось в легковому автомобілі, на 100% це багажник, і якщо балон великий, то він з'їсть більшу частину багажника. Звичайно, зараз є балони, які встановлюються в штатне місце запаски, але таке розміщення має на увазі, що запаску потрібно прибрати. А що якщо далеку дорогу?
3) Щоб хто не говорив, але газ знижує ресурс двигуна. Звичайно, сучасні установки знизили шкоду від заправок газом в рази, проте ресурс все одно зменшується, нехай на 5% але менше.
4) Витрата автомобіля - більше, ніж витрата у автомобіля на бензині, а тим більше на дизелі. Маршрутне таксі (звичайна ГАЗЕЛЬ, 13 місць), витрачає близько 20 - 25 літрів на 100 км шляху. Дизельний варіант (той же FORD 18 місць + стоячі пасажири), витрачає дизеля 12 - 14 літрів, різниця, практично в два рази.
5) Газове обладнання потребує нагляду, за словами людей, які їздять на газу, вони навіть після установки нового газового обладнання, кілька разів заїжджали на СТО для регулювання.
6) Завести машину на газу не вийде, для початку запускаємо машину на бензині, а потім перемикаємо на газ. Поєднання двох систем газ - бензин, дає більше вузлів, за якими потрібно стежити і регулювати - доп. витрати.
ДИЗЕЛЬ
Для початку поговоримо про плюси дизельного двигуна
1) Дизель дуже потужний і тяговітий вид двигунів, як правило, дизель володіє підвищеним крутним моментом, на відміну від бензинових двигунів. Тому навіть при однакових обсягах двигуна, дизель буде швидше і тяговитее двигуна котрий працює на ГАЗ-БЕНЗИНІ.
2) Витрата палива, практично в два рази менше ніж, у суперника.
3) Ресурс дизельного двигуна набагато вище, ніж ресурс двигуна працює на газі.
4) Не потрібно встановлювати в машину, ніяких додаткових установок ( газове обладнання + балони ), Що залишає простір автомобіля і багажника не зворушеним, і доступним для користування.
мінуси дизеля
1) Обслуговування частіше і дорожче. Кожні 10 000 кілометрів, потрібно міняти масло і фільтри, у бензину - газу, 15 - 20 000 кілометрів.
2) Податок на автомобіль дорожче, дизель вважається по-іншому ніж бензинові двигуни.
3) Чи потрібно шукати якісне паливо (в Росії нарватися на «бадягу» на заправці можна з легкістю), можуть забитися форсунки або чого гірше полетіти паливна система, а це дорогий ремонт.
Як бачите плюси, і мінуси є і в тій і в іншій систем. АЛЕ з особистого досвіду скажу. Є у мене знайомий працює, таксистом - пробіг в день великий. На початку у нього був наш автомобіль «Пріора» на газу, газове обладнання з електронним управлінням останнього покоління, ніби все влаштовувало, але часто регулював і мучився з газом. І знаєте, іноді до нього сідаєш, і пахне відверто газом в машині.
Зараз продав цю Пріору і купив дизельний Golf, не нова, Європеєць, три роки автомобілю. Задоволений як «слон», говорить ніяких танців з бубнами близько газового обладнання, багажник весь час вільний, витрата в міському циклі близько 5 літрів (він не ганяє), запевняє, що цей автомобіль набагато динамічніше і економічніше попереднього варіанту. Масло і витратні матеріали змінює сам через 10 000 кілометрів. Ось так ось.
А на цьому у мене все. Думайте самі при виборі двигуна.
(5
голосів, середній: 5,00 з 5)
Або спочатку купити автомобіль з дизельним двигуном?
Так що ж вигідніше ГАЗ або дизель?
А що якщо далеку дорогу?