Наша сеть партнеров Banwar
огляд Характеристики фото Відео
Перші прототипи среднетоннажного вантажівки «Валдай» були зроблені на Горьківському автозаводі в 1999 році, але серійне виробництво моделі стартувало тільки в грудні 2004 року. Для автомобіля вирішено було використовувати кабіну від « Газелі », Але вона не дозволяла розмістити під капотом більший двигун, однак після рестайлінгу« Газелі »ця проблема була вирішена і« Валдай »встав на конвеєр.
Багато елементів ходової частини, несуча рама були запозичені у вантажних автомобілів сімейства ГАЗ-3307 , Але завдяки застосуванню коліс меншого діаметру і модернізації ресорних підвісок, «Валдай» мав меншою вантажною висотою, кращої плавністю ходу і був більш маневреним. На цій моделі вперше на автомобілях ГАЗ використовувався пневматичний привід гальм (спереду і ззаду були дискові механізми), а в оснащення машини входила АБС.
Інтер'єр автомобіля ГАЗ-3310 «Валдай»
Спочатку планувалося оснащувати «Валдай» дизельними моторами ГАЗ-562 (ліцензійний Steyr) або Iveco 8040, але в підсумку автомобіль отримав дизель ММЗ-245 об'ємом 4,8 літра і потужністю 117-119 л. с. в поєднанні з п'ятиступінчастою коробкою передач (така модифікація називалася ГАЗ-33104).
У 2008 році цей дизельний двигун був модернізований, отримав систему уприскування common rail і став відповідати нормам «Євро-3» замість «Євро-2».
У 2010 році стартувало виробництво вантажівки ГАЗ-33106, оснащеного турбодизелем Cummins ISF 3.8 (152-154 л. С.) Китайського виробництва. Одночасно з цим автомобіль отримав модернізовані коробку передач, зчеплення, рульове управління, паливну систему і підвіску. У 2013 році цей дизель привели до екологічних норм «Євро-4».
Вантажний автомобіль ГАЗ-3310 «Валдай», 2004-2015
Вантажівка «Валдай» мав повну масу 7,4 тонни, а паспортна вантажопідйомність становила 3,5 тонни, але після впровадження мотора Cummins вантажопідйомність зросла до 4 тонн. Завод випускав машини зі стандартною і подовженою базою з довжиною кузова 3,5 і 5 метрів відповідно, а також дліннобазний варіант з подвійною кабіною. Деякі сторонні компанії займалися доопрацюванням і переробкою вантажівок, наприклад, одна з фірм робила тривісний сідельний тягач на базі «Валдаю».
У другій половині 2000-х років Горьковський автозавод вирішив вивести «Валдай» на ринки Західної Європи, але не під власною маркою, а під брендом LDV - ця британська компанія в той час належала «Групі ГАЗ». злегка облагороджений вантажівка показали в 2007 році на автосалоні в Амстердамі, але подальшого розвитку проект не отримав.
Спочатку ціни на «Валдай» починалися з 360 тисяч рублів, але до 2015 року початкова вартість моделі становила вже 1,3 мільйона рублів.
Виробництво автомобіля ГАЗ-3310 «Валдай» завершилося в грудні 2015 року. На зміну цій моделі прийшов вантажівка « газон Некст ».
Відгуки
фото
Цю сторінку шукають за запитами: ціна ГАЗ Валдай, характеристики автомобіля, детальна інформація про моделі ГАЗ Валдай.