Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-66: технічні характеристики, історія створення, опис модифікацій

  1. Опис базової моделі
  2. КУНГ різної комплектації
  3. Варіанти двигуна для автомобіля
  4. Конструктивні особливості раздатки
  5. Що являє собою лебідка
  6. ціни

Наша сеть партнеров Banwar

У другій половині XX століття, протягом тридцяти п'яти років, в Горькому на ГАЗі випускався один з найуспішніших автомобілів радянського часу - вантажівка з двома осями і повним приводом марки ГАЗ-66.

У період з 1964 по 1999 рік було вироблено трохи менше одного мільйона цих транспортних засобів в різних модифікаціях.

Опис базової моделі

Платформою всюдихода ГАЗ-66 послужив збирався в п'ятдесяті роки на заводі в Горькому ГАЗ-62.

Ця машина мала характерною для того часу конструкцією кабіни з матер'яної згортається дахом і знімними надставками дверей Ця машина мала характерною для того часу конструкцією кабіни з матер'яної згортається дахом і знімними надставками дверей.

Творці нового повнопривідного автомобіля зберегли загальне компонування кабіни, що знаходиться над двигуном. Тільки тепер вона стала суцільнометалевої.

Запаску розмістили вертикально за кабіною, перед кузовом. В результаті при укорочених загальних розмірах всього автомобіля вдалося збільшити розмір вантажної платформи і знизити її посадку, тим самим полегшивши завантаження / розвантаження.

Кузовна платформа вантажівки була металевою з дерев'яними гратчастими і відкидним бортами з заднього боку. У кузові були складні лавки для перевезення людей.

Перший базовий ГАЗ-66-1 володів вантажопідйомністю в дві тонни. Різні модифікації на цьому шасі випускалися до середини вісімдесятих років.

Основні переваги вантажного автомобіля «Урал-6464» представлені в нашому огляді.

А тут описані технічні характеристики напівпричепів «Кегель».

За цей час для потреб Збройних Сил, сільського господарства і районів з труднопроходимими дорогами були створені такі модифікації, як:

  • «66А» з лебідкою;
  • «66Е» або «66-03» - машина, у якій обладнання було екрановано;
  • модифікація, призначена для десантування з військово-транспортного літака, під маркуванням «66Б». Вона мала дах, що відкидається передню рамку з триплексом і РУ з колонкою складається конструкції;
  • поодинокі випробувальні зразки - ГАЗ-4 з колісною формулою 6х6 і «66П» в якості сідельного тягача.

Відмінною особливістю перших автомобілів ГАЗ-66-1 була відсутність автоматичної підкачки повітря в колеса.

В середині вісімдесятих з конвеєра зійшов модернізований варіант цього всюдихода під маркуванням ГАЗ-66-11 В середині вісімдесятих з конвеєра зійшов модернізований варіант цього всюдихода під маркуванням ГАЗ-66-11.

На ньому встановили компресор з живленням від двигуна для автоматичної підтримки потрібного тиску в колесах, що, згідно з відгуками власників, досить зручно.

Завдяки технічній характеристики автомобіля, такий як вантажопідйомність в чотири тонни, на базі ГАЗ-66 можна було встановлювати кунг та спецобладнання в різних комплектаціях. У книгах можна знайти такі параметри автомобіля:

  1. Геометричні розміри машини - 5 655 (без спецобладнання у вигляді лебідки) х2 322х2 490 (по кабіні) в міліметрах.
  2. Дорожній просвіт становить 315 мм.
  3. Найбільший можливий вага машини - 5 940 кг.
  4. Колісна база у цього автомобіля - 3 300 мм, колія - 1 800 мм.
  5. Радіус при розвороті забезпечує хорошу маневреність і становить 9,5 метрів, що менше, ніж у багатьох легкових автомобілів, більш компактних за розміром.
  6. Восемнадцатідюймовий шини і герметичні агрегати машини і двигуна забезпечують можливість подолання броду глибиною в 80 см.
  7. В якості трансмісії - синхронізована КПП з чотирма передачами і раздатка з прямою і понижувальної передачами, яка також має здатність відключати передній міст.

    Зчеплення однодискове. Зусилля передаються за допомогою трьох валів і шести карданів.

    Диференціали мають здатність до підвищеного тертя, кулачкового типу. Оскільки передні колеса є ведучими, то в їх приводі використовуються ШРУСи.

  8. Підвіска попереду і ззаду залежна, ресорна. Кінці ресор знаходяться на гумових опорах. На обох мостах є амортизатори.
  9. Рульове управління - черв'ячне з роликом. На РУ встановлений гідропідсилювач.
  10. Привід у гальмівної системи зроблений з гідровакуумним підсилювачем. Гальма на колесах колодкового типу.
  11. Стартер СТ-130Б, акумулятор 6-СТ66-ЕМ. Напруга бортової мережі 12В.
  12. В паливні баки можна залити 210 літрів.

КУНГ різної комплектації

Надійна рама з високоміцної сталі, яка є основою ГАЗ «66-11», дозволяє кріпити на неї два ведучих моста з ресорної підвіскою, двигун з елементами трансмісії, кабіну, що піднімається на шарнірах і відкриває можливість працювати з двигуном, а також різні варіанти кузовів.

Дані автомобілі мали наступними особливостями і технічними характеристиками:

  1. «66-12» - це модель модернізованого вантажівки зі встановленою лебідкою і КОМ.
  2. «66-14» - з таким маркуванням протягом одинадцяти років випускалося шасі з екранованими електричними проводами і агрегатами, а також КОМ.
  3. «66-15» - машина з екранованим обладнанням і механічною лебідкою.
  4. «66-21» - варіант автомобіля для потреб народного господарства зі здвоєними задніми колесами і дерев'яною вантажною платформою.
  5. «66-21» - варіант автомобіля для потреб народного господарства зі здвоєними задніми колесами і дерев'яною вантажною платформою

  6. «66-31» - під таким маркуванням випускалося шасі, на яке ставилися самосвальні платформи на Саранском заводі.

    Такі самоскиди з повним приводом для потреб сільського господарства мали найменування ГАЗ-САЗ-3531 і володіли хорошими технічними характеристиками.

  7. «66-92» - це варіант машини для північних широт зі складним кліматом.
  8. «66-96» - шасі для установки Кунг вахтового автобуса.

Шасі «66-11», на які монтувалися спеціалізовані кунг або кузова, отримували окрему маркування. Наприклад, для народного господарства проводилися:

  • пересувні майстерні на ремонт сільськогосподарської техніки;
  • для медичних потреб - клініки на колесах;
  • господарські фургони для перевезення хлібобулочних виробів, поштових відправлень або медикаментів;
  • пересувна бурова установка;
  • вахтові автобуси з теплим кузовом - Нзас-3964 і Волгарь-39461;
  • випускався також повнопривідний варіант автобуса ПАЗ-672 - ПАЗ-3201.

Найбільша кількість таких спеціальних автомобілів проводилося для армійських потреб:

  • командирська і штабна машина-всюдихід Р-142;
  • маслозаправщики МЗ-66 і спіртозаправщік такого ж типу;
  • медичний автомобіль для транспортування хворих та поранених - АС-66;
  • пересувний санітарний пункт - мобільна перев'язна АП-2;
  • пересувний санітарний пункт - мобільна перев'язна АП-2;

  • ДДА-2 - дезінфекційна установка з душовою кабіною;
  • на шасі ГАЗ-66 була змонтована реактивна пускова установка - БМ-21В.

Висновку цього автомобіля з штатного армійського розкладу сприяли бойові дії в Афганістані.

Виявилося, що при реальному підриві на міні екіпаж машини, що знаходиться в кабіні, отримував значні пошкодження. Це відбувалося через те, що кабіна знаходиться над колесами, тобто в зоні підриву.

У дев'яностих роках на базі цього всюдихода був сконструйований ГАЗ-3308 «Садко», на якому силова установка розташовувалася попереду.

Проте в десантних і прикордонних військах ГАЗ-66 використовується до сих пір завдяки своїм унікальним якостям.

Варіанти двигуна для автомобіля

Важливо! Вперше в СРСР на цьому автомобілі був встановлений V-подібний двигун, який мав вісім циліндрів з об'ємом 4254 куб. см і потужністю в 120 л. с.

Маркування ДВС - ЗМЗ 66-06 виробництва Заволзького моторного заводу.

Протягом двох років, з 1991 по 1993 рік, випускався варіант «66-16» з ДВС ЗМЗ-513.10 для експлуатації в особливо складних умовах. Потужність цього двигуна 125 л. с. при моменті, що крутить 294Нм на оборотах 2 000.

На початку дев'яностих років XX століття на «66-й» ставили дизельний ДВС ГАЗ-544, ці машини мали маркування «66-41». Цей дизель володів потужністю 85 л. с. Крутний момент при цьому 235 Нм на оборотах 1 600.

Надалі стали монтувати дизель з турбонаддувом марки ГАЗ-5441. Такий варіант автомобіля має маркування ГАЗ «66-40» та володіє поліпшеними технічними характеристиками.

Цей дизель з турбонаддувом на оборотах 1 600 має потужність 116 л. с. і видає витрата палива 17 л при 25 л на карбюраторних ДВС.

Конструктивні особливості раздатки

Роздавальна коробка на машині призначена для того, щоб підсилювати крутний момент і розподіляти, а також передавати його на передній і задній мости.

Крім того, в РК «66-11» є конструкція для відключення і включення переднього ведучого моста.
Конструктивно вона включає в себе:

  • провідний вал, на якому є рухоме зубчасте колесо для підключення прямої і понижувальної передачі;
  • вал проміжний. Він теж має зубчасті колеса. Одне колесо включає знижувальну передачу, друге, рухливе, служить для включення мостів;
  • є вал приводу для заднього моста;
  • вал приводу переднього моста;
  • керуючий механізм, який має важелі перемикання і тяги.

Для автомобілів, що працюють в особливо складних умовах, на раздатке ставлять додаткову КПП з двома знижувальними передачами, щоб ще більше підвищити тягові зусилля ведучих коліс.

Роздавальні коробки на ГАЗ-66 сьогодні продаються за ціною від 12 тис. Рублів.

Що являє собою лебідка

На «ГАЗ-66» модифікацій 02, 05, 12, 15, 52 (експортний варіант) встановлювалася механічна лебідка, яка приводилася в рух за допомогою коробки відбору потужності через два кардана і проміжну сполучає опору.

Така лебідка за всіма параметрами перевершує електричну конструкцію, особливо з огляду на складні умови експлуатації машини.

Довжина троса на лебідці 50 метрів, товщина - 16 мм. Тягове навантаження на прямому тросі становить близько три з половиною тонни. Лебідка обладнана гальмом.

Механічна лебідка на «66» досить проста і мало схильна до поломок. Її можна використовувати у вологому і брудному середовищі, не боячись цю лебідку зламати.

ціни

З 1999 року цей повнопривідний автомобіль не випускався, і нові можна знайти тільки при продажу конверсійних машин. Такі ГАЗи-66, особливо з кунг, продаються за ціною від 400 тис. Рублів.

Бортові автомобілі мають ціну значно нижче - від 250 тис. Рублів. Машини, які були у вжитку, на ринку оцінюються по-іншому і коштують від 70 до 200 тис. Рублів.

У наступному відео більш докладно розказано історію створення та експлуатації автомобіля ГАЗ-66, а також розглянуті його загальні технічні характеристики:

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов