Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-24 на платформі Toyota Aristo. Кастом з сибірської глибинки

  1. Класика в класиці
  2. успішна хірургія

Наша сеть партнеров Banwar

Зима. Чи не час року - однойменне містечко в сибірській глибинці. Корявий асфальт, похмура житлова забудова, обрамлена остовами колись працювали підприємств. Звичайна російська провінція, однакова в будь-якій точці країни і навряд чи здатна здивувати чимось екстраординарним. І тут Це! Приосадкувате чорне тіло з ідеально виведеним кузовом і рівними зазорами. 19-дюймові колеса з різновеликими спереду і ззаду шинами. Розгалужений вихлоп і плита інтеркулера за бампером. Черговий симбіоз вітчизняного кузова і рами з агрегатами від Toyota Crown дев'ятого покоління? Та ні, тут все набагато складніше і цікавіше.

Як все ж може перетворити машину низька посадка і ефектні легкосплавні колеса! Мрія дрібного радянського функціонера і простого громадянина, в дусі часу підносилася над землею подібно нинішнім кроссоверам, тепер виглядає по-сучасному стильно - ніби нова модель, створюючи яку дизайнери надихалися минулими заслугами підприємства. Серед автовиробників таке не рідкість. Але немає, з точки зору зовнішнього вигляду перед нами звичайна «баржа» 1982 року, хоча настільки образливе прізвисько їй, звичайно, вже не підходить. Образ змінився кардинально. Та й технічна начинка відмітає всякі асоціації з повільним річковим вантажівкою. Ідейний натхненник споруди і господар машини - Абдула Дібірдадаев - каже, що, «напевно, це Чорний грім».

Ідейний натхненник споруди і господар машини - Абдула Дібірдадаев - каже, що, «напевно, це Чорний грім»

Начебто «Волга», але очей затинається про низьку посадку, інтеркулер за переднім бампером і литі 19-дюймові колеса. Здавалося б, дрібниці, проте образ ними «переписаний» глобально. І ти мимоволі шукаєш якісь кузовні зміни ...

Власне, не в назві справа. Як взагалі зазвичай схрещують рідне із закордонним? Часто допомагає рама, благо, в історії автомобілебудування є така модель, як Toyota Crown. Але нерідко імпортні мотори і трансмісії просто встановлюють на вітчизняні ретромоделей. В даному випадку рамна основа відпала сама собою, не хотілося обтяжувати машину зайвим залізом. Тим більше що в якості двигуна бачився твінтурбовий 2JZ-GTE, який існує тільки на Toyota Aristo і Toyota Supra. А «одружити» трилітрову «шістку» і 4-ступінчастий "автомат" з "Волгою" ... Думки такі були, до того ж другий учасник проекту - Сергій Моїсеєв, один Абдули і автор роботи - цілком був готовий здійснити подібну трансформацію. Однак 280 сил на шасі зразка середини минулого століття ... Дуже сумнівний симбіоз.

Абдула Дібірдадаев і Сергій Моїсеєв, перший - автор ідеї, другий - творець

Абдула:
- Загорівся цією ідеєю близько п'яти років тому, але ніяк не думав, що вийде автомобіль, який буде радувати і вражати не тільки мене. Спочатку буквально всі навколишні ставилися скептично. Коли ж проект був частково втілений в металі, ось тоді вже прийшло і здивування, і повагу. Наприклад, батько, раніше ставився до цього як до якогось дивацтва, допоміг коштами. До речі, про них - я сам продав нову машину заради реалізації проекту, який вже потягнув на 800 000 руб. Ну і, зрозуміло, без Сергія нічого б не вийшло.

Сергій:
- Само собою, сумніви в тому, чи вийде те, що хоче Абдула, були. Тим більше що спершу він додатково ускладнив завдання - бажав замість чотирьохдверного седана бачити купе з двома дверима. Добре, від цієї ідеї відмовився - і в оригінальному кузові ГАЗ-24 виглядає ефектно. Ну а я, в свою чергу, заради такого глобального проекту відмовився від роботи в одному з дилерських центрів. Вважаю, це того варте!

Класика в класиці

В результаті знизу - ніяких шворнів, цільної балки, ресор. Спереду класична «двухричажка», ззаду багатоважільна конструкція, обидві зібрані на потужних підрамниках. А де hand made, як це все садити на «несе» волговский пол? В тому-то й секрет, що ніяк. Куплена «розпилом» Toyota Aristo 2001 року поділилася не окремими вузлами ходової частини - всієї «платформою». Тобто підлогою, лонжеронами, підрамниками з підвіскою. Болгаркою весь низ був відділений від верхньої частини кузова. А замість нього посадили горьковское залізо, попередньо заради полегшення операції розрізане на великі елементи (дах зі стійками, задні крила і т. Д.). До речі, ще однією причиною (не виключено, первинної) вибору тойотовской преміум-моделі в якості агрегатоносітель і основи стало те, що при попередніх промірах з'ясували - по ширині і довжині підлоги під салоном обидва седана виявилися однакових габаритів, з допусками за все в 3 мм. І колісна база у них ідентична - 2800 мм. Нарешті, Aristo має леворульний аналог - Lexus GS300 - що було важливо при суміщенні волговського і тойотовского рульового управління.

Нарешті, Aristo має леворульний аналог - Lexus GS300 - що було важливо при суміщенні волговського і тойотовского рульового управління

По днищу - Aristo. Лише пильно вивчаючи автомобіль знизу, можна побачити зварні шви і підсилювачі

Глобальна кузовна робота! І яким чином її описати? Гаразд, проварка швів під салоном. Але як поєднувалися силові елементи в моторному відсіку - лонжерони, «телевізор»? Як стикувалися панелі багажника? І особливо, як влаштовувалися верхні кріплення амортизаторів - адже Aristo, на відміну від «Волги», має стійки, а не амортизатори. Ні, дещо все-таки можна помітити. Наприклад, нижню частину передньої за радіатором рамки, взятої від Toyota, яка зрощується з газовской деталями. Або підсилювачі з труби прямокутного перетину. Або, наприклад, петлі капота, явно відрізняються від горьковских. З ними, на подив (як відзначають творці), проблем було найбільше. Чи не хотіли нормально в закритому стані розміщуватися в підкапотному просторі, чому заважали згадані чашки стійок. Думали навіть зробити капот відкривається вперед, подібно класичним «Жигулям» або старим BMW. Але несподівано на очі попалися кронштейни зі стійками від кришки багажника Nissan Teana. І, о диво - вони встали ідеально.

Кронштейни і стійки капота дісталися Зиминского «Волзі» від багажника Teana. Що характерно, капот легко закривається і має з крилами рівні зазори, величина яких не викликає питань про якість кузовних робіт

Сам газовской кузов також зажадав уваги. Дарма що не влаштовував рідної бежевий колір, так і подекуди був пом'ятий-подряпаний. Втім, попереднього (і, схоже, єдиному) господареві треба сказати спасибі. За 30 років пробіг «Волги» не вийшов за межі 12 тис. Км, вона не згнила в гаражі, навіть особливо не поржавіла. Чи не бачила великих аварій. Декор зберігся майже повністю і не попросив відновлення (до «препарування» ще каталися і отримували задоволення). Інша справа, що під час пересадки такого великого «органу» все потрібно було якісно зварити, зашпатлевать і пофарбувати. А ще якимось чином розмістити в арках великі для ГАЗу колеса - розмірності 235 / 35R19 спереду і 245 / 35R19 ззаду. В результаті арки теж довелося різати і зварювати по-новому, розширивши їх і злегка змінивши конфігурацію.

«Волга» збереглася в непоганому стані, і все ж над її зовнішністю довелося працювати. А ось хромований декор дістався майже повністю цілим. Лише молдинг на правому порозі був пом'ятий і на даний момент поки не знайдений. Ще довелося замовляти праве зовнішнє дзеркало - з Москви

Рядна "шістка" в підкапотному просторі «Волги» помістилася органічно, навіть з деяким запасом. Хоча моторний щит знову ж довелося перекроювати - заради розміщення великого дзвону автоматичної коробки. Так багато ще робіт по залізу було. Скажімо, перероблялися кріплення сидінь, навішували педалі від Aristo, від тойотовского паливного бака до горьковскому лючки проводилася магістраль. Багато часу і сил забрала прокладка проводки. Ось переклад «низу» Aristo з правого керма на лівий дався порівняно легко - всього лише заміною рейки від GS300 і переварінням шліцьовій частини на волговские рульовому валу.

Платформа Aristo стала запорукою того, що в майбутньому, завдяки наявності рейки, японське рульове управління можна буде схрестити з вітчизняним

Платформа Aristo стала запорукою того, що в майбутньому, завдяки наявності рейки, японське рульове управління можна буде схрестити з вітчизняним

2JZ шедевр не тільки з точки зору поєднання потужності і надійності - просто виглядає красиво. Тим більше в моторному відсіку ГАЗ-24. Було вирішено його ніяк не "бадьорить», тільки «нулевик» з'явився - теж почасти через «візуального ефекту»

Було вирішено його ніяк не бадьорить», тільки «нулевик» з'явився - теж почасти через «візуального ефекту»

Ще одна тюнінг-комплектуюча - фронтальний інтеркулер, який вписався в «фас» дуже органічно. Зверніть увагу на частину силового елемента Aristo, видну за «кольором» - схоже, позначилася різниця в довжині переднього свеса між Toyota і ГАЗом. Незважаючи на це, все увійшло

Незважаючи на це, все увійшло

Педалі дісталися від Toyota. Зручно ...

Зручно

Селектор перевіреного часом і одного з кращих 340-го «автомата» поки в такому вигляді. Зате працює коробка бездоганно

Так чи інакше, але заплановані на роботу півтора місяці обернулися вісьмома. Що ж, все одно термін гідний поваги. Буває, такі проекти здійснюються не один рік. Тим більше що хлопці взялися за подібне вперше. Правда, і про закінчення говорити поки рано. Салон на самому початку свого перетворення. Все, що потрібно для пересування, в ньому є, однак до візуального ідеалу ще далеко. Причому, як і з кузовом-платформою, тут поставлена ​​досить складне завдання. Наприклад, хочеться залишити оригінальної передню панель. Але так, щоб в неї органічно вписалася замовлена ​​у дизайнерів комбінація приладів. Перетягнути обшивку дверей - зі збереженням автентичної прострочки. Зрештою, залишити сидіння, проте поміняти не тільки зовнішній матеріал - всю начинку, включаючи пружини і поролоновий наповнювач.

Інтер'єр поки в такому стані. Машина вимагає чергових фінансових вливань ... Що точно, передня панель збережеться оригінальної, а ось яким буде її «наповнення», зараз невідомо

Що точно, передня панель збережеться оригінальної, а ось яким буде її «наповнення», зараз невідомо

Комбінація приладів від Aristo в газовской щитку - проміжне рішення

успішна хірургія

Зрозуміло, це не завадить нам прямо зараз оцінити весь фронт робіт. Промчати по розбитим Зімінскім вулицях, прислухаючись - не відривається чи щось внизу, що не крекче чи кузов, зшитий воєдино з японського і вітчизняного заліза. Нарешті, відчути турбоускореніе, чия інтенсивність навряд чи повинна була знизитися. Aristo на 260 кг важче 24-й, але що з її снаряженкі доводиться на агрегати, що - на силові елементи підлоги, а яку вагову лепту вносив «ампутований» кузов з салоном, сказати складно. При цьому, за словами Сергія, радянська «кузовщина» виявилася не товщі острівної.

При цьому, за словами Сергія, радянська «кузовщина» виявилася не товщі острівної

Здавалося б, «джей зет» ще залишив певний запас простору під волговские капотом. Але при цьому витіснив акумулятор в багажник

Але при цьому витіснив акумулятор в багажник

У багажнику теж з'явилися чашки для верхніх кріплень стійок, яких у «Волги» зроду не було

Проте, перше, що відчуваєш - це специфічна посадка. Потрібен, необхідний перегляд конструкції сидінь. Нехай вони збережуть оригінальний волговский профіль, тобто не матимуть рельєфу і бічної підтримки. Але хоча б жорсткість повинна бути на рівні сучасних аналогів. Що ж до решти «антуражу» made in USSR ... Все-таки суміш ретро і кастома, якою виступає ця «Волга», цілком допускає поєднання прогресивної техніки і «антикварної меблювання». Адже зовні подібний симбіоз відторгнення не викликає.

За нинішніми мірками, з точки зору задніх пасажирських місць ГАЗ-24 злегка не дотягує до бізнес-класу. Проте, тут досить просторо. І все-таки конструкцію дивана треба коригувати

Сидіти на такому неможливо. Якщо тільки повністю перейнятися духом епохи і не мати проблем з опорно-руховим апаратом ...

А вже яким є цей ГАЗ-24 в русі! Свідомість, поставлене в глухий кут «обкомівській обстановкою», страйкує від тієї динаміки і звукового супроводу, яке демонструє «джей зет». Гебісти, для яких, як ми пам'ятаємо, створювали «Волги» - «перехоплювачі» з «вісімками» під капотом, вважаю, були б в захваті. Причому наша 24-ка, на відміну від тієї, ще й «повертає». Звичайно, Aristo не можна назвати drivers car'ом, а її підвіску ідеальною з точки зору керованості. З іншого боку, і цілей робити з машини спортивний болід не стояв. Взагалі шасі тойотовского преміум якнайкраще підходить для такої ретрооболочкі. На розбитому асфальті навіть з урахуванням низкопрофильной «гуми» не колише - заколисує, не пропускаючи в салон ні шви-стики, ні великі ями. Хіба що на стисненні є ризик контакту днища з поверхнею - тойотовские представницькі моделі ніколи не відрізнялися енергоємністю підвіски. Тому творці хочуть встановити амортизатори від альтернативних виробників, вибравши деталі жорсткіше. Ну і ще один грішок за ходової водиться. Кермо люфтит, завинила чим рейка від Lexus, купувати через обмеженість фінансів бевушній.

Дурниця, звичайні експлуатаційні дрібниці! Найголовніше і цікаве в тому, що їде ГАЗ-24 так, наче не було такої складної «хірургічної операції». Ні стогонів, ні скрипів, ні якихось інших звуків, які говорили б про те, що метал кузова зварений неякісно і працює як-то не так. І сам кузов не дихає, і двері закриваються майже ідеально, і тиша на рівні сучасного преміум, хоча салон тільки в процесі проклейки шумоізоляцією.

Зима ... Не пора року - сибірська глибинка. А тепер ще й місце, де може з'явитися цілий автопарк подібних кастом-гібридів. Абдула, будучи шанувальником дітищ горьковского автогіганта, говорить про те, що хотів би в своєму гаражі бачити і «Перемогу», і ГАЗ-69, і інші газовской моделі, перекладені на зарубіжну техноначінку. А Сергій, здається, зможе виконати всі забаганки свого друга.

Фотобонус

Черговий симбіоз вітчизняного кузова і рами з агрегатами від Toyota Crown дев'ятого покоління?
Як взагалі зазвичай схрещують рідне із закордонним?
А де hand made, як це все садити на «несе» волговский пол?
І яким чином її описати?
Але як поєднувалися силові елементи в моторному відсіку - лонжерони, «телевізор»?
Як стикувалися панелі багажника?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов