Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ-31029 «Волга»: Русский размер

  1. Витоки і притоки
  2. Немодно, але міцно
  3. Легенди часто брешуть
  4. Гей, на баржі!
  5. Штурвал - і нічого зайвого
  6. Зважуйся - і в «плавання»!
  7. Opel Omega A 1986 - 93 р в.
  8. Ford Scorpio 1985 - 95 р в.
  9. Renault 25 1984 - 93 р в.

Наша сеть партнеров Banwar

У 1980 році стало ясно, що «державний» автомобіль ГАЗ-24, вже розміняв другий десяток, почав застарівати - державним мужам було потрібно щось більш сучасне і представницьке У 1980 році стало ясно, що «державний» автомобіль ГАЗ-24, вже розміняв другий десяток, почав застарівати - державним мужам було потрібно щось більш сучасне і представницьке. З того часу сімейство «Волг» розділилося: випускалися як машини підвищеної комфортності для номенклатури середньої ланки, так і авто для пересічних громадян. Перші були представлені новою моделлю ГАЗ-3102, другі - «усучасненій» в 1985 році «двадцатьчетверкой» ГАЗ-2410. Через сім років «народна» «Волга» пережила серйозну модернізацію і стала називатися ГАЗ-31029.

Витоки і притоки

Прагнучи «освіжити» спроектовану в кінці 1960-х конструкцію, горьковчане постійно вдосконалювали її наступників. Тому вузли ГАЗ-31029 різних років випуску можуть відрізнятися.

Базовим для цієї моделі (втім, як і для попередньої 24-10) був карбюраторний 2,5-літровий двигун ЗМЗ-402, що випускався в двох модифікаціях - під бензин АІ-93 або А-76 (ЗМЗ-402110). Мотори відрізнялися між собою висотою головки блоку і потужністю (100 і 90 л. С.). Дефорсировать модифікації часто «служили» в таксі, тому при покупці такої версії потрібно з'ясувати її «таємницю». Крім моторів, таксі відрізнялися вініловим салоном і наявністю плафона на даху. Випускалася і модифікація з газобалонним обладнанням. Її можна дізнатися за двома заправних Лючки на задньому крилі. В середині 90-х продавалися «двадцять дев'ятого» з силовим агрегатом Rover або Toyota - їх складанням займалися невеликі фірми.

Більш цікаві люксові версії - ГАЗ-31029-50 і -31029-51. Вони оснащувалися шестнадцатиклапанного моторами ЗМЗ-4063.10 (карб.) Або ЗМЗ-4062.10 (інжектор), причому останній агрегатувався виключно з 5-ступінчастою КПП. Ці машини часто комплектували передньою підвіскою, запозиченої у найбільш «просунутої» «Волги» ГАЗ-3102. Завдяки зміненої кінематики підвіски і дисковим гальмах цей автомобіль краще пристосований для швидкісної їзди. Такі машини часто купували директори підприємств, які бажають виглядати скромно.

Деякі машини оснащувалися нерозрізним заднім мостом, званим «Чайковський» (вперше його використовували на «Чайці»). Передавальне число його редуктора - 3,9 замість 4,1. Машина з таким швидкісним мостом добре підходить для дальніх поїздок. Зрідка зустрічаються ГАЗ-31029 з гідропідсилювачем керма - як вітчизняним, так і імпортним, але найнадійнішим вважається агрегат ZF.

Немодно, але міцно

Одне з головних достоїнств «Волги» - кузов (особливо його розмір). У машині абсолютно вільно поміщаються п'ять чоловік. Однак через невдалі передніх сидінь високі люди можуть упиратися головою в стелю. Торпедо і карти дверей по природі своїй не скрипучий. Якщо через дефекти збірки під оббивкою щось гримить, це легко усунути за допомогою фетрових або пружинних шайб. Багажник автомобіля досить місткий, але використовувати його по «повній програмі» заважає повнорозмірна запаска.

Заводська захист від корозії була недостатньою, але якщо власники регулярно обробляли кузов антикором, він легко доживає без ремонту до наших днів. При покупці авто осередки корозії потрібно шукати на арках коліс, порогах, задньому «фартуху». Втомні руйнування на кузові «Волги» виявити не вдасться: міцність - його незаперечне достоїнство.

Легенди часто брешуть

За сучасними мірками, «Волга» зовсім не «вічний» автомобіль, як свідчить шоферську чутка. Якщо говорити про моторах, то восьмиклапанні ЗМЗ-402 дійсно надійні, але навіть при правильному догляді їх ресурс невеликий - в середньому до 150 тис. Км, а нерідко і менше - багато що залежить від якості комплектуючих. Більш сучасні «406-е» довговічніше.

ЗМЗ-402 охоче "їсть" не тільки бензин, а й масло. І не стільки на угар, скільки на витік через нещільності в з'єднаннях системи змащення, особливо через кран маслорадиатора, від якого нерідко позбавляються; герметичність системи охолодження з великою кількістю патрубків також необхідно регулярно перевіряти.

Найбільш поширений карбюратор К-126 відрізняється простотою настройки, більш пізній К-151 знижує «апетит», але часто вимагає регулювання, «жігульовській» «Солекс», що встановлюється автовласниками, боїться сміття. Нерідке явище - запах бензину в салоні - свідчить про погано встановленої на бак кришці топливоприемника або про розтріскування гумових шлангів бензопроводу. Запалювання «Волги» - безконтактне та, можна сказати, безвідмовне. Комутатор старого зразка не викликає нарікань, трамблер працює навіть з великим люфтом вала, а свічки за умови регулярного обслуговування можуть пропрацювати до 50 тис. Км (!).

Гей, на баржі!

Довговічність зчеплення порівнянна з ресурсом мотора, чого не можна сказати про його гідро приводі: головний циліндр докучає течами, а придбання нового вузла нагадує лотерею. Коробки передач в цілому не менше життєздатні, ніж двигун, але іноді підводять вилки перемикання (особливо це характерно для «пятіступок»). Далеко не завжди виходжує визначений термін задній міст - багато власників вважають досягненням пробіг без ремонту 100 тис. Км. Зазор в головній парі редуктора доводиться регулювати. До недовговічним деталей відносять підшипники півосей. Кардан машини живучий завдяки простоті конструкції, проте саме через неї він провокує вібрації.

За плавність ходу і сповільненість реакцій «Волгу» не даремно називають «баржею». Підвіска, яка обумовить такі характеристики, має репутацію вічної, що, втім, теж не зовсім вірно. Залежно від умов експлуатації, а головне - від періодичності шприцевания шворнів і т. Д. (Бажано - 2-3 рази на місяць) «передок» може виходити без ремонту від 60 до 100 тис. Км. Амортизатори служать близько 50 тис. Км, втулки стабілізатора не вимагають особливої ​​уваги, а ресори просідали вже в перший рік експлуатації. Їх посилювали або замінювали аналогічними від «універсала» (це менш бажано через надмірну жорсткості).

Штурвал - і нічого зайвого

Передбачені регулювання продовжують життя рульового механізму до 250 тис. Км, однак полегшити зусилля на кермі не можуть ніякі настройки. Шість наконечників рульових тяг можна підтягувати у міру зносу, тому вони служать до 100 тис. Км.

Гальмівна система в цілому відповідає динаміці машини, (навіть з барабанними передніми механізмами). Докучають хіба що періодичні витоки рідини, в основному - з головного циліндра. «Ручник» не любить бездіяльності - його трос «закисає» в місцях входу в оболонку близько коліс.

Зважуйся - і в «плавання»!

Третє покоління «двадцатьчетверкі» можна порекомендувати людині, яка хоче купити великий автомобіль за невеликі гроші - і при цьому отримати комфортабельну машину для повсякденної експлуатації. Що набуває ГАЗ-31029 не слід звертати увагу на розповіді «бувалих» про дефекти сучасних «Волг», оскільки всі огріхи збірки на старих машинах давно усунені ще їх першими власниками. Однак водієві ГАЗу потрібно завжди бути готовим взяти в руки гайковий ключ. При цьому «Волга» - «чесний» автомобіль, не підводить того, хто знаходить час на його обслуговування.

Особистий досвідОсобистий досвід

Василь, 50 років   Експлуатує машину 4 роки Василь, 50 років
Експлуатує машину 4 роки. ГАЗ-31029 2,3 л (150 л. С.), Пробіг - 120 тис. Км, вік - 8 років

«Волга» мені подобається своєю міцністю, грунтовністю. Шестнадцатіклапанний мотор набагато краще «402-го», легко «тягає» навантажену машину по місту і по трасі. Але іноді виникають проблеми з покупкою запчастин - часто трапляються відверто браковані. Відразу після покупки машини додав в ресори по одному листу і тепер завантажую багажник просто безжально - на «поставі» автомобіля це не позначається.

Особистий досвід

Сергій, 42 роки   Експлуатує машину 10 років Сергій, 42 роки
Експлуатує машину 10 років. ГАЗ-31029 2,5 л (100 к.с.), пробіг - 180 тис. Км, вік - 10 років

«Волга» підходить для щоденної експлуатації. Правда, і обслуговувати її доводиться постійно. Наприклад, шарніри «передка» я шприц раз в тиждень, намагаюся це робити і після кожного дощу. Хоча і звик до важкої керма, недавно поставив гідропідсилювач - хоч і простенький, але все ж краще, ніж було. Кузов регулярно задуває антикором (за раз йде два відра), так що корозії досі немає. Двигун міг би служити і довше: не дивлячись на всі мої старання, він ледве дотягнув до 100 тис. Км. Майже відразу після цього ремонтував редуктор заднього моста. В цілому «двадцять дев'ятий» мене влаштовує, хіба що витрата бензину завеликий.

Історія

Одна тисяча дев'ятсот дев'яносто дві Розгорнуто серійне виробництво ГАЗ-31029 «Волга»
+1993 Розпочато випуск модифікації «таксі» з газобалонним обладнанням (пропан)
1995 році на частину автомобілів почали встановлювати модернізовані агрегати - передній міст, ГУР, дискові гальма, 5-ступінчасту КПП
1996 Машини в люксової комплектації отримують шестнадцатіклапанним мотори: карбюраторний і інжекторний ЗМЗ-406
1997 року на зміну ГАЗ-31029 приходить ГАЗ-3110 з оновленою зовнішністю і модернізованими агрегатами

Загальні даніЗагальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4885/1800/1475 Колісна база, мм 2800 Маса споряджена, кг 1400 Об'єм багажника, л 500 Обсяг бака, л 55, 75 Двигуни Бензинові 4 циліндр .: 2,5 л (100 л. с.), 2,5 л (90 л. с.), 2,3 л 16V карб. (110 л. С.), 2,3 л 16V упорскування. (150 л. С.) Трансмісія Тип приводу задній КПП 4-ст. або 5-ст. механ. Ходова частина Гальма передні / задні бараб. / Барабанний., Диск. / Барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Завис. Шини 205/70 R14 Стоїмо. в Україні, $ від 1,9 тис. до 4,0 тис. Торм. колодка передня / задня 12 - 16/12 - 16 Повітряний фільтр 14 - 21 Паливний фільтр 4 - 5 Масляний фільтр 3 - 5 Підшипник передн. маточини / задньої півосі 15 - 27/15 - 17 Амортизатор передній / задній 58 - 69/68 - 81 Зчеплення, комплект 196 - 209 Помпа 140 - 225 Радіатор 374 - 665 Важіль верхній / нижній 26/43 Шкворни (комплект) 80 Генератор 254 - 276 Стартер 281 Шестерня ГРМ 50 - 71

Opel Omega A 1986 - 93 р в.

Комфорт, надійність і доступне зміст - козирі цього авто Комфорт, надійність і доступне зміст - козирі цього авто. Однак машині потрібні хороший бензин і грамотне обслуговування, та й розбиті провінційні дороги не для нього. Всі машини досить старі, а капремонт (в тому числі іржавіючого кузова) недешевий.

Тип кузова 4-дв. седан, 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 4768/1760/1480 Колісна база, мм 2730 Двигуни бензин: 4 цил .: від 1,8 л (82 л. с.) до 2,3 (125 л. с.) 6 цил .: від 2,6 л (150 л. с.) до 3,0 л (204 л. с.) дизельні .: 4 цил .: 2,3 л від 73 л. с. до 100 л. с. (Турбо) Вартість в Україні, $ від 2,0 тис. До 6,3 тис.

Ford Scorpio 1985 - 95 р в.

Ходова частина Ford забезпечить комфорт на будь-якій дорозі, але задня підвіска не любить ям і перевантаження Ходова частина Ford забезпечить комфорт на будь-якій дорозі, але задня підвіска не любить ям і перевантаження. Зміст недорого, проте заміна нетривких навісних деталей може обернутися серйозними витратами. Мешканці віддалених селищ і міських околиць зможуть вибрати собі повнопривідний Scorpio.

Тип кузова 4-дв. седан, 5-дв. хетчбек, 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 4669/1760/1440 База, м 2760 Двигуни бензин .: 4-цил .: від 1,8 л (90 л. с.) до 2,0 л (120 к. с .) 6-цил .: від 2,4 л (130 л. с.) до 2,9 (195 л. с.) дизельні .: від 2,5 (69 л. с.) до 2,5 (115 л. с., турбо) Вартість в Україні, $ від 1,8 тис. до 6,5 тис.

Renault 25 1984 - 93 р в.

Стильна зовнішність поєднується з багато оснащеним просторим салоном, кузов відрізняється корозійну стійкість Стильна зовнішність поєднується з багато оснащеним просторим салоном, кузов відрізняється корозійну стійкість. Двигуни довговічні, але грамотно їх обслужити зможуть далеко не в кожному населеному пункті. Задня підвіска не прощає перевантажень, зате добре справляється з дефектами доріг.

Тип кузова 5-дв. хетчбек Габарити, Д / Ш / В, мм 4713/1806/1415 Колісна база, мм 2718 Двигуни бензин .: 4-цил. від 2,0 л (114 л. с.) до 2,2 л (126 л. с.) 6-цил. від 2,5 л (180 л. с., турбо) до 2,9 л (150 л. с.) дизельні .: від 2,1 л (69 л. с.) до 2,1 л (85 л. с., турбо) Вартість в Україні, $ від 2,6 тис. до 3,5 тис.

Ігор Шірокун
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує фахівцям СТО «РосАвто», компанію «Агро-Союз Київ» і корпорацію АІС за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов