Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГАЗ 31105: Із зіркою на серце - Автоцентр.ua

  1. ГАЗ 31105: Із зіркою на серце C моменту появи 21-й «Волги» в 1970 році змінилося лише два радикально...
  2. Прорив! Якою ціною?
  3. ГАЗ 31105: Із зіркою на серце
  4. відмінні знаки
  5. Прорив! Якою ціною?
  6. ГАЗ 31105: Із зіркою на серце
  7. відмінні знаки
  8. Прорив! Якою ціною?

ГАЗ 31105: Із зіркою на серце

Наша сеть партнеров Banwar

ГАЗ 31105: Із зіркою на серце

C моменту появи 21-й «Волги» в 1970 році змінилося лише два радикально нових покоління: 24-я і її модифікація 24-10, а також 31-я, вдосконаленою версією якої і став ГАЗ-3110 C моменту появи 21-й «Волги» в 1970 році змінилося лише два радикально нових покоління: 24-я і її модифікація 24-10, а також 31-я, вдосконаленою версією якої і став ГАЗ-3110. Але, до честі заводу, в останні роки зміни в конструкції «Волги» сиплються як з рогу достатку. Справжньою революцією стало недавнє поява ГАЗ-31105. «Волга» отримала безшкворневу передню підвіску, інжекторний мотор ЗМЗ-406 і гідропідсилювач керма.

А сьогодні перед нами ГАЗ-31105-501М. Останні чотири символи, як шифровка досвідченому розвіднику, підказують, що це - модифікація з мотором з Америки! Вона була розроблена після придбання «ГАЗом» лінії по виробництву Chrysler Sebring минулого покоління. Правда, поки що цей чотирициліндровий 16-клапанний мотор об'ємом 2,4 л поставляється зібраним з заводу DaimlerChrysler в мексиканському місті Салтілло, та й видаткові матеріали для ТО на перших порах будуть звідти.

відмінні знаки

Шкода, не передбачений загальний ключ від дверей і замка запалювання, але ця проблема, в общем-то, вирішується установкою сигналізації - і двері будуть відкриватися просто кнопкою на брелоку.

Відмінно видно зміни в салоні. В першу чергу це нова комбінація приладів, на якій залишилися тільки стандартні для іномарок чотири датчика: рівень палива, спідометр, тахометр, покажчик температури охолоджуючої рідини. Від вольтметра і датчика тиску масла відмовилися, замінивши їх контрольними лампами. Очевидно, з новим, більш надійним мотором водієві немає необхідності стежити за його «здоров'ям» по шести приладів. Крім того, нові електронні прилади, за заявами росіян, більш надійні і точні.

Мотор завівся, але це більше видно по стрілці тахометра, ніж чути. «Крайслеровскій» двигун, завдяки уравновешивающим валів противовращения і двомасових маховика, працює рівно і не передає вібрації на кузов. Ну, дочекалися! Тепер великий російський седан наблизився до стандартів бізнес-класу не тільки за габаритами, але і харизмі роботи мотора. Однак перше ж рух «Волги» пробуджує ностальгію. Якщо раніше пісня її механізмів звучала як тріо мотора, КП і редуктора, то тепер перший голос випав. Решта ж два не збираються відступати. Трансмісія вельми голосно завиває, хоча коробку і прикрили додатковим шумоизолирующим екраном.

Може виникнути питання, чому разом із заміною мотора не поміняли і коробку передач? Тим більше що у «крайслеровского» силового агрегату, крім «механіки», передбачена і версія з «автоматом». Відповідь проста: різниця компонування і подорожчання конструкції. Адже американська машина має передній привід, тоді як «Волга» - задній. А повна переробка трансмісії - заняття трудомістке і дороге. Так що доведеться задовольнятися лише хорошим двигуном. Хоча сказати, що «рідна» трансмісія зовсім не змінилася, несправедливо. Передавальне число головної передачі замість 3,90 становить 3,58, тобто редуктор тепер більш «швидкісний». Це стало можливим завдяки кращій еластичності нового мотора, який відрізняється і великим на 38 Нм крутний момент (224 Нм при 4000 об / хв).

Зміни відчуваються і в поведінці машини. З двигуном Chrysler наша «Волга» охочіше набирає обертів, що робить величезний седан моторнішим. 12,8 секунди розгону до "сотні" для майже п'ятиметрового седана з мотором 2,4 л - не так вже й багато. Втім, версії з 406-м мотором на це потрібно лише на 0,7 секунди більше.

Поведінка машини на полігоні теж інше. Звичайно, рульове з гідропідсилювачем і раніше позбавлене інформативності, а длинноходная підвіска і високі шини змащують реакції автомобіля. Але на натиснення педалі газу він став відгукуватися набагато охочіше.

Прорив! Якою ціною?

Безперечно, новий двигун зробив «Волгу» краще. Тепер вона на 12 км / год швидше в «максималка», економічніше на літр при русі по трасі і півлітра - в місті. А великий дорожній просвіт і енергоємна підвіска дозволяють без проблем пересуватися по путівцем. До того ж машина як і раніше може працювати на бензині А-92 і відповідає, як і російський мотор від «ЗМЗ», нормам Євро 2.

Гарантія на «Волгу» з новим двигуном зросла до двох років і 100 тис. Км. Всупереч очікуванням вартість ТО збільшилася не набагато і становить 497,2 грн. проти 479,2 грн. на машини з російським мотором.

Спроби оснастити «Волгу» зарубіжними двигунами (Toyota, Rover) робилися і раніше. Але їх установка збільшувала вартість автомобіля мало не вдвічі! Нова версія «Волги» дорожче аналога з мотором ЗМЗ-406 на 8590 грн., Тобто всього на 15%. Але якщо комусь вона здасться високою, то він може як і раніше купити цю машину з заволзьких мотором. Адже американські двигуни будуть встановлювати тільки на третину нових «Волг».

Загальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4921/1812/1422 Колісна база, мм 2800 Кліренс, мм 160 Маса спорядж. / Повн., Кг 1400/1890 Об'єм багажника, л 500 Обсяг бака, л 70 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 2429 Мощн., КВт (к.с.) / Об / хв 112 (152) / 5200 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 224/4000 Трансмісія Тип приводу задній КП 5-ст. хутро. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Зав. Підсилювач керма гідро 195/65 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 185 Розгін 0-100 км / ч, з 12,8 Расх. траса-місто, л / 100 км 7,8-13,0 Гарантія, років / км 2/100000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 497,2 Вартість тестованого автомобіля 57700 грн. Ціна баз. версії з мот. ЗМЗ 49110 грн.

Андрій Волощенко
Фото Андрія Яцуляк

На годину тесту автомобіль БУВ застрахований страховою компанією «АІС Поліс»

Редакція дякує корпорацію «Автоінвестстрой» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

ГАЗ 31105: Із зіркою на серце

ГАЗ 31105: Із зіркою на серце

C моменту появи 21-й «Волги» в 1970 році змінилося лише два радикально нових покоління: 24-я і її модифікація 24-10, а також 31-я, вдосконаленою версією якої і став ГАЗ-3110 C моменту появи 21-й «Волги» в 1970 році змінилося лише два радикально нових покоління: 24-я і її модифікація 24-10, а також 31-я, вдосконаленою версією якої і став ГАЗ-3110. Але, до честі заводу, в останні роки зміни в конструкції «Волги» сиплються як з рогу достатку. Справжньою революцією стало недавнє поява ГАЗ-31105. «Волга» отримала безшкворневу передню підвіску, інжекторний мотор ЗМЗ-406 і гідропідсилювач керма.

А сьогодні перед нами ГАЗ-31105-501М. Останні чотири символи, як шифровка досвідченому розвіднику, підказують, що це - модифікація з мотором з Америки! Вона була розроблена після придбання «ГАЗом» лінії по виробництву Chrysler Sebring минулого покоління. Правда, поки що цей чотирициліндровий 16-клапанний мотор об'ємом 2,4 л поставляється зібраним з заводу DaimlerChrysler в мексиканському місті Салтілло, та й видаткові матеріали для ТО на перших порах будуть звідти.

відмінні знаки

Шкода, не передбачений загальний ключ від дверей і замка запалювання, але ця проблема, в общем-то, вирішується установкою сигналізації - і двері будуть відкриватися просто кнопкою на брелоку.

Відмінно видно зміни в салоні. В першу чергу це нова комбінація приладів, на якій залишилися тільки стандартні для іномарок чотири датчика: рівень палива, спідометр, тахометр, покажчик температури охолоджуючої рідини. Від вольтметра і датчика тиску масла відмовилися, замінивши їх контрольними лампами. Очевидно, з новим, більш надійним мотором водієві немає необхідності стежити за його «здоров'ям» по шести приладів. Крім того, нові електронні прилади, за заявами росіян, більш надійні і точні.

Мотор завівся, але це більше видно по стрілці тахометра, ніж чути. «Крайслеровскій» двигун, завдяки уравновешивающим валів противовращения і двомасових маховика, працює рівно і не передає вібрації на кузов. Ну, дочекалися! Тепер великий російський седан наблизився до стандартів бізнес-класу не тільки за габаритами, але і харизмі роботи мотора. Однак перше ж рух «Волги» пробуджує ностальгію. Якщо раніше пісня її механізмів звучала як тріо мотора, КП і редуктора, то тепер перший голос випав. Решта ж два не збираються відступати. Трансмісія вельми голосно завиває, хоча коробку і прикрили додатковим шумоизолирующим екраном.

Може виникнути питання, чому разом із заміною мотора не поміняли і коробку передач? Тим більше що у «крайслеровского» силового агрегату, крім «механіки», передбачена і версія з «автоматом». Відповідь проста: різниця компонування і подорожчання конструкції. Адже американська машина має передній привід, тоді як «Волга» - задній. А повна переробка трансмісії - заняття трудомістке і дороге. Так що доведеться задовольнятися лише хорошим двигуном. Хоча сказати, що «рідна» трансмісія зовсім не змінилася, несправедливо. Передавальне число головної передачі замість 3,90 становить 3,58, тобто редуктор тепер більш «швидкісний». Це стало можливим завдяки кращій еластичності нового мотора, який відрізняється і великим на 38 Нм крутний момент (224 Нм при 4000 об / хв).

Зміни відчуваються і в поведінці машини. З двигуном Chrysler наша «Волга» охочіше набирає обертів, що робить величезний седан моторнішим. 12,8 секунди розгону до "сотні" для майже п'ятиметрового седана з мотором 2,4 л - не так вже й багато. Втім, версії з 406-м мотором на це потрібно лише на 0,7 секунди більше.

Поведінка машини на полігоні теж інше. Звичайно, рульове з гідропідсилювачем і раніше позбавлене інформативності, а длинноходная підвіска і високі шини змащують реакції автомобіля. Але на натиснення педалі газу він став відгукуватися набагато охочіше.

Прорив! Якою ціною?

Безперечно, новий двигун зробив «Волгу» краще. Тепер вона на 12 км / год швидше в «максималка», економічніше на літр при русі по трасі і півлітра - в місті. А великий дорожній просвіт і енергоємна підвіска дозволяють без проблем пересуватися по путівцем. До того ж машина як і раніше може працювати на бензині А-92 і відповідає, як і російський мотор від «ЗМЗ», нормам Євро 2.

Гарантія на «Волгу» з новим двигуном зросла до двох років і 100 тис. Км. Всупереч очікуванням вартість ТО збільшилася не набагато і становить 497,2 грн. проти 479,2 грн. на машини з російським мотором.

Спроби оснастити «Волгу» зарубіжними двигунами (Toyota, Rover) робилися і раніше. Але їх установка збільшувала вартість автомобіля мало не вдвічі! Нова версія «Волги» дорожче аналога з мотором ЗМЗ-406 на 8590 грн., Тобто всього на 15%. Але якщо комусь вона здасться високою, то він може як і раніше купити цю машину з заволзьких мотором. Адже американські двигуни будуть встановлювати тільки на третину нових «Волг».

Загальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4921/1812/1422 Колісна база, мм 2800 Кліренс, мм 160 Маса спорядж. / Повн., Кг 1400/1890 Об'єм багажника, л 500 Обсяг бака, л 70 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 2429 Мощн., КВт (к.с.) / Об / хв 112 (152) / 5200 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 224/4000 Трансмісія Тип приводу задній КП 5-ст. хутро. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Зав. Підсилювач керма гідро 195/65 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 185 Розгін 0-100 км / ч, з 12,8 Расх. траса-місто, л / 100 км 7,8-13,0 Гарантія, років / км 2/100000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 497,2 Вартість тестованого автомобіля 57700 грн. Ціна баз. версії з мот. ЗМЗ 49110 грн.

Андрій Волощенко
Фото Андрія Яцуляк

На годину тесту автомобіль БУВ застрахований страховою компанією «АІС Поліс»

Редакція дякує корпорацію «Автоінвестстрой» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

ГАЗ 31105: Із зіркою на серце

ГАЗ 31105: Із зіркою на серце

C моменту появи 21-й «Волги» в 1970 році змінилося лише два радикально нових покоління: 24-я і її модифікація 24-10, а також 31-я, вдосконаленою версією якої і став ГАЗ-3110 C моменту появи 21-й «Волги» в 1970 році змінилося лише два радикально нових покоління: 24-я і її модифікація 24-10, а також 31-я, вдосконаленою версією якої і став ГАЗ-3110. Але, до честі заводу, в останні роки зміни в конструкції «Волги» сиплються як з рогу достатку. Справжньою революцією стало недавнє поява ГАЗ-31105. «Волга» отримала безшкворневу передню підвіску, інжекторний мотор ЗМЗ-406 і гідропідсилювач керма.

А сьогодні перед нами ГАЗ-31105-501М. Останні чотири символи, як шифровка досвідченому розвіднику, підказують, що це - модифікація з мотором з Америки! Вона була розроблена після придбання «ГАЗом» лінії по виробництву Chrysler Sebring минулого покоління. Правда, поки що цей чотирициліндровий 16-клапанний мотор об'ємом 2,4 л поставляється зібраним з заводу DaimlerChrysler в мексиканському місті Салтілло, та й видаткові матеріали для ТО на перших порах будуть звідти.

відмінні знаки

Шкода, не передбачений загальний ключ від дверей і замка запалювання, але ця проблема, в общем-то, вирішується установкою сигналізації - і двері будуть відкриватися просто кнопкою на брелоку.

Відмінно видно зміни в салоні. В першу чергу це нова комбінація приладів, на якій залишилися тільки стандартні для іномарок чотири датчика: рівень палива, спідометр, тахометр, покажчик температури охолоджуючої рідини. Від вольтметра і датчика тиску масла відмовилися, замінивши їх контрольними лампами. Очевидно, з новим, більш надійним мотором водієві немає необхідності стежити за його «здоров'ям» по шести приладів. Крім того, нові електронні прилади, за заявами росіян, більш надійні і точні.

Мотор завівся, але це більше видно по стрілці тахометра, ніж чути. «Крайслеровскій» двигун, завдяки уравновешивающим валів противовращения і двомасових маховика, працює рівно і не передає вібрації на кузов. Ну, дочекалися! Тепер великий російський седан наблизився до стандартів бізнес-класу не тільки за габаритами, але і харизмі роботи мотора. Однак перше ж рух «Волги» пробуджує ностальгію. Якщо раніше пісня її механізмів звучала як тріо мотора, КП і редуктора, то тепер перший голос випав. Решта ж два не збираються відступати. Трансмісія вельми голосно завиває, хоча коробку і прикрили додатковим шумоизолирующим екраном.

Може виникнути питання, чому разом із заміною мотора не поміняли і коробку передач? Тим більше що у «крайслеровского» силового агрегату, крім «механіки», передбачена і версія з «автоматом». Відповідь проста: різниця компонування і подорожчання конструкції. Адже американська машина має передній привід, тоді як «Волга» - задній. А повна переробка трансмісії - заняття трудомістке і дороге. Так що доведеться задовольнятися лише хорошим двигуном. Хоча сказати, що «рідна» трансмісія зовсім не змінилася, несправедливо. Передавальне число головної передачі замість 3,90 становить 3,58, тобто редуктор тепер більш «швидкісний». Це стало можливим завдяки кращій еластичності нового мотора, який відрізняється і великим на 38 Нм крутний момент (224 Нм при 4000 об / хв).

Зміни відчуваються і в поведінці машини. З двигуном Chrysler наша «Волга» охочіше набирає обертів, що робить величезний седан моторнішим. 12,8 секунди розгону до "сотні" для майже п'ятиметрового седана з мотором 2,4 л - не так вже й багато. Втім, версії з 406-м мотором на це потрібно лише на 0,7 секунди більше.

Поведінка машини на полігоні теж інше. Звичайно, рульове з гідропідсилювачем і раніше позбавлене інформативності, а длинноходная підвіска і високі шини змащують реакції автомобіля. Але на натиснення педалі газу він став відгукуватися набагато охочіше.

Прорив! Якою ціною?

Безперечно, новий двигун зробив «Волгу» краще. Тепер вона на 12 км / год швидше в «максималка», економічніше на літр при русі по трасі і півлітра - в місті. А великий дорожній просвіт і енергоємна підвіска дозволяють без проблем пересуватися по путівцем. До того ж машина як і раніше може працювати на бензині А-92 і відповідає, як і російський мотор від «ЗМЗ», нормам Євро 2.

Гарантія на «Волгу» з новим двигуном зросла до двох років і 100 тис. Км. Всупереч очікуванням вартість ТО збільшилася не набагато і становить 497,2 грн. проти 479,2 грн. на машини з російським мотором.

Спроби оснастити «Волгу» зарубіжними двигунами (Toyota, Rover) робилися і раніше. Але їх установка збільшувала вартість автомобіля мало не вдвічі! Нова версія «Волги» дорожче аналога з мотором ЗМЗ-406 на 8590 грн., Тобто всього на 15%. Але якщо комусь вона здасться високою, то він може як і раніше купити цю машину з заволзьких мотором. Адже американські двигуни будуть встановлювати тільки на третину нових «Волг».

Загальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4921/1812/1422 Колісна база, мм 2800 Кліренс, мм 160 Маса спорядж. / Повн., Кг 1400/1890 Об'єм багажника, л 500 Обсяг бака, л 70 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 2429 Мощн., КВт (к.с.) / Об / хв 112 (152) / 5200 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 224/4000 Трансмісія Тип приводу задній КП 5-ст. хутро. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Зав. Підсилювач керма гідро 195/65 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 185 Розгін 0-100 км / ч, з 12,8 Расх. траса-місто, л / 100 км 7,8-13,0 Гарантія, років / км 2/100000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 497,2 Вартість тестованого автомобіля 57700 грн. Ціна баз. версії з мот. ЗМЗ 49110 грн.

Андрій Волощенко
Фото Андрія Яцуляк

На годину тесту автомобіль БУВ застрахований страховою компанією «АІС Поліс»

Редакція дякує корпорацію «Автоінвестстрой» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Якою ціною?
Якою ціною?
Якою ціною?
Може виникнути питання, чому разом із заміною мотора не поміняли і коробку передач?
Якою ціною?
Може виникнути питання, чому разом із заміною мотора не поміняли і коробку передач?
Якою ціною?
Може виникнути питання, чому разом із заміною мотора не поміняли і коробку передач?
Якою ціною?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов