Наша сеть партнеров Banwar
Установка ДВС японського виробництва в Газель дуже трудомісткий процес і якщо майстри стверджують, що зроблять цей фронт робіт в короткі терміни, то слід задуматися, якісна чи буде установка і чи всі вузли будуть працювати в повній мірі, і так, як вам це потрібно.
Майстри Рафага.ру перед установкою Двигуна з АКПП проводять ряд підготовчих заходів такі як: заміна всіх сальників (включаючи «корінних»), приводних ременів і ременя ГРМ, прокладок клапанних кришок, помпи і всіх інших гумок, і кілець які вимагають заміни. Під кожну Газель виготовляється індивідуальні підрамники, виконані з подвійної квадратної труби, що підсилює конструкцію рами (рідні підрамники Дуже не надійні і ставлячи на них ДВС, є великий шанс того, що вони не витримають навантаження і прийдуть в непридатність). Балки між рамою теж змінюються на більш товсті і посилені.
Виготовлення вихлопної системи здійснюється з японських матеріалів, що гарантує довгий термін служби. Система охолодження змінюється повністю і виготовляється індивідуально під кожен автомобіль. «Одруження» Рідного моста з трансмісією здійснюється за допомогою перехідників токарного виробництва, або виготовленням кардана. Після того як агрегат встановлений на своє нове місце, починається робота з проводкою, а точніше впровадження японської «коси» в моторний відсік та салон автомобіля. У салоні приладова панель змінюється на оптитронной з модельного ряду тойота. Селектор перемикання передач виготовляється з контрактних селекторів з японських автомобілів і має спеціальний короб виготовлений на замовлення. Підключається кнопка управління режимом «SNOW» призначена для експлуатації взимку, при їзді на слизьких поверхнях, для зниження ймовірності пробуксовки коліс. Автомобіль рушає з другої передачі і перемикання на підвищену передачу відбувається при більш низьких оборотах двигуна (1500-2000, 2500-3000 - цифри різняться в залежності від тиску на педаль газу).
На такі Двигуни можлива установка газового обладнання 4-го покоління з розподіленим уприскуванням.
Так само весь обсяг переобладнання можна узгодити і внести офіційні зміни в конструкцію транспортного засобу.
Багатогодинне проводження за кермом переобладнаного автомобіля ставати приємним і переноситься легше ніж з рідним мотором). Це дає перевагу надконкурірующімі водіями! Після важкого робочого дня ви зможете прийшовши додому не валиться з ніг від втоми, а зайнятися важливими справами на які раніше у вас не було ні сил, ні часу.
Приємного водіння))