- Газель УМЗ-4216 бензин
- Реальні відгуки про витрату палива Газель УМЗ-4216 бензин на 100 км
- Реальні витрати палива Газель УМЗ-4216 газ
Наша сеть партнеров Banwar
У 2013 році Горьковський автозавод почав випуск малотоннажних вантажівок Газель-Бізнес, оснащених двигуном УМЗ-4216. Цей мотор встановлювався на різні модифікації: зі звичайною і подовженою платформою, з суцільнометалевим фургоном і так далі. Головною відмінністю двигуна було те, що він спочатку розроблявся як універсальний і міг працювати не тільки на бензині, але також і на стиснутому природному газі.
Газель УМЗ-4216 бензин
Бензиновий рядний 4-циліндровий мотор УМЗ-4216 має обсяг 2.89 л. Його потужність становить 123 к.с., а крутний момент - 235 Нм вже при діапазоні 2200-2500 оборотів. В якості трансмісії використовується 5-ступінчаста механічна коробка передач з приводом на задні колеса.
Реальні відгуки про витрату палива Газель УМЗ-4216 бензин на 100 км
- Микола, Охтирський. Працюю на Газель Бізнес, розважає продукти по точкам. У мене модель з двигуном УМЗ-4216, непоганий мотор для міста. У порівнянні з колишніми газельці - небо і земля, набагато зручніше і комфортніше. Та й двигун менш прожорлівий- витрачає по місту максимум 15 л, а так можна в 12-13 вкластися.
- Федір, Брянськ. ГАЗель-Бізнес, суцільнометалевий фургон з двигуном 2.9 л, 2014 р накатав вже 100 тисяч, в принципі задоволений. Як і будь-який вітчизняний автомобіль, ламається, але ремонт недорогий і запчастини знайти абсолютно не становить проблеми. Завдяки Гуру управляється дуже легко, зовсім не втомлюєшся. Витрата бензину 15 л, взимку до 20 л доходить.
- Марія, Казань. У мене невелика компанія з доставки вантажів, в парку п'ять Газелей і пару іномарок (Хендай). Іномарки дизельні, вони вигідніше в плані експлуатації, але набагато дорожче в обслуговуванні і самі по собі коштували в 3 рази дорожче, ніж Газель. Використовую їх виключно в місті, витрата становить 16-18 л, за звітами водіїв. Не думаю, що вони сильно завищують, максимум на 1 літр, так як регулярно робимо хронометраж і контрольні заміри.
- Петро, Краснодар. Працюю на пасажирської газельці. Воджу людей, але доводиться іноді і вантажі перевозити - сидіння легко знімаються і в салон можна завантажити півтори-дві тонни легко взагалі. Тяга у движка нормальна, витрачає близько 16 л, якщо їздити економно, в звичайному режимі 20-22 л, але це через часті зупинок. Рада - купуйте тільки оригінальні запчастини, вони ходять набагато довше, ніж китайські або інші аналоги.
- Дмитро, Уфа. Звичайно, якщо на газельці поставити дизель, то буде набагато краще, все таки витрата бензину в 18-20 л це багато для такого автомобіля. Але так як машина не моя, а господаря, нехай у нього і голова болить. Пробіг вже 100 тис. Км, але здивований тим, що до цих пір не було особливо серйозних поломок.
- Микола, Усть-Каменськ. Газелька купувалася в 2012 році, вже наїздили 220 тис. Км. Хороший автомобіль на кожен день - простий, невибагливий, спокійно можна заливати бензин Аі-92, витрачає його 15-18 л на 100 км в місті і близько 12-14 л на трасі. Для наших доріг і наших умов експлуатації це самий вірний і надійний варіант.
- Сергій, Таганрог. Працюю в компанії з перевезення продуктів, обслуговую магазини, розташовані за межею міста. До Газельки їздив на «таблетці» (УАЗ-Фермер), машина хороша, але для траси не підходить взагалі. Газелька краще - більше вантажопідйомність, витрата палива у бензинового мотора 4216 на трасі до 13 л, на путівці до 15 л, тягне чудово навіть по поганих дорогах і бруду.
- Олег, Новосибірськ. Свою Газель-Бізнес з бензиновим двигуном УМЗ-4216 встиг купити в 2014 році, якраз перед кризою, коли ціни на них серйозно злетіли. Брав базову версію саме з цим двигуном, тому що дизель більш примхливий і в морози гірше заводиться. А бензиновому двигуну все одно, навіть в -40 заводився без проблем. По місту возить відмінно, витрачає від 16 л влітку і до 22 л взимку, на трасу виїжджаю рідко, тому витрата не заміряв.
- Тимофій, Миколаїв. Газель-Бізнес, мотор 4216 на 2.9 л, будка-рефрижератор. Проблем із запчастинами немає взагалі, можна купити і нові, і з розбирання зі старих Газелей - вже не раз так робив, коли грошей не було, а запчастина потрібна була терміново. Двигун до бензину невибагливий, заправляти на різних заправках - тягне відмінно. Витрачає від 16 до 18 л в міському режимі, залежить від графіка і дорожнього руху.
- Георгій, Білгород. За що я поважаю Газель при всіх її недоліках - так це за те, що цей автомобіль реально пристосований для наших умов. Поганий бензин - не проблема, запчастини - легко знайти, погана погода або мороз - їде тільки в шлях. Для зими звичайно краще беріть бензин - у мене движок 4216, в минулому році було до -35 градусів, взагалі жодного разу не підвела, хоча у сусіда по двору його позашляховик Тойота взагалі не заводився, солярка тупо загусла. Хоча по витраті серйозно програє дизелю - у мене виходить не менш 16-17 л на 100 км.
Газель УМЗ-4216 на газу
Також вже з заводу Газель з двигуном УМЗ-4216 оснащувався газобалонної установкою для роботи на зрідженому природному газі. В якості палива використовується метан. Завдяки тому, що в силовому агрегаті використано ГБО 4-го покоління, втрат потужності і крутного моменту практично немає, а витрата палива в порівнянні з бензиновим мотором збільшений незначно.
Реальні витрати палива Газель УМЗ-4216 газ
- Олег, Вязьма. Від'їзд рік на своїй газельці-Бізнес я зрозумів, чому цей автомобіль такий популярний у нас, незважаючи на те, що по багатьох пунктах він поступається імпортним аналогам. По-перше, це ціна - за такі гроші новий імпортний вантажівка купити нереально, тільки з пробігом, причому солідним. По-друге - це дешеві запчастини. По-третє - невибагливість в експлуатації. Брав версію з встановленим заводським ГБО, виходить набагато вигідніше дизеля, так як навіть з витратою в 16-20 л газу це все одно дешевше.
- Микола, Краснодар. Мені сподобалося, що в Газель Бізнес з двигуном 4216 збереглися всі переваги колишніх моделей і усунені дуже багато недоліків. Перш за все, рульове стало набагато краще - зовсім не втомлюєшся в кінці зміни. Сидіння стали набагато зручніше, більш продумано панель приладів і чого тільки варті електросклопідйомники! Хто не знає - щоб повністю опустити або підняти скло в Газелі, потрібно 15 разів крутануть ручку. Брав модель на метані, ГБО ставиться з заводу, а не в гаражі дяді Васі - воно і надійніше, а витрата газу за все на 10-15% більше, ніж бензину - до 20 л виходить на 100 км в місті.
- Григорій, Нижній Новгород. Газель-Бізнес, 2014 р, ГБО 2.9 л. Купив півроку тому, з пробігом 120 тис. Км для роботи. Хотілося звичайно нову, але гроші не дозволяли, а машина потрібна була - край. Відразу поміняв деякі узли- трубки радіатора, щітки на генераторі і ще по дрібниці. Запчастини недорогі, так що проблеми не виникло. До речі, купував з уже встановленим з заводу газобалонним обладнанням, все таки експлуатаційні витрати серйозно знижуються, враховуючи, що я кожен день накручую по місту 200-300 км. Витрачає у мене вона від 18 до 20 л, якщо порівняти з ціною на бензин, то копійки взагалі.
- Олексій, Тобольськ. Якщо і брати Газель, то тільки на газу. Газова Газель - каламбур прямо. А якщо серйозно, то дизель це добре, тільки ось де купити хорошу солярку? А у бензину витрата в 20 літрів - дорого виходить. З газом взагалі проблем немає - варто в 3 рази дорожче бензину, нехай і витрачає 20-22 л, так все одно економія очевидна.
- Володимир, Благовєщенськ. Займаюся міжміськими перевезеннями вантажів. Спеціально для цієї справи купив нову Газель Бізнес на газу. Двигун 4216 нормально поводиться на трасі - більше 100 км / ч на ньому не поїдеш, та й не потрібно, вистачає і цього. Витрата газу в заміському режимі приблизно 14-15 л, в місті 20-22 л, взимку не побачив відчутної різниці.
- Андрій, Рязань. Автомобіль купувався новим в 2014 році - точніше, два автомобілі, бортова Газель і суцільнометалевий фургон. Обидві машини з ГБО, встановлюється з заводу - величезний плюс. Кустарна переробка це добре, але з заводу виходить дешевше. Витрата газу - від 19 до 24 л в міському режимі, 14-16 л в заміському.
- Олег, Прокоп'євськ. Працюю механіком гаража, в парку в основному Газелі, в тому числі є кілька нових Газель Бізнес на газу з двигуном УМЗ-4216. Мотор непоганий - на низах тягне добре, відчутної втрати потужності в порівнянні з бензиновою версією немає - у нас є і бензинові версії, я не бачу особисто різниці, водії теж кажуть, що її немає. Зате економія по паливу відчутна, з витратою в 19-20 л це відчувається, тому вони і працюють більше всіх.
- Михайло, Челябінськ. Вже 7 років працюю на заводі водієм. До Газель Бізнес було кілька машин: РАФ, УАЗ-таблетка, бензинова Газель. Я звичайно людина найманий, мені витрати господаря до лампочки, але навіть я розумію, наскільки газ вигідніше в експлуатації - за потужністю трохи поступається бензину, але це непомітно, зате витрата хоч і вище на 10% (до 22 л), але в грошовому плані виходить більше, ніж в 2.5 рази економія.