Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Газель Некст 2.7, 2.8 норма витрати палива на 100 км. дизель, бензин, газ: відгуки

  1. ГАЗель-Next 2.7 бензин
  2. Витрата палива Газель-Некст 2.7 бензин на 100 км. Відгуки
  3. Відгуки про витрату палива ГАЗель-Next 2.7 (газ)
  4. Норма витрати палива Газель Некст 2.8 дизель на 100 км

Наша сеть партнеров Banwar

У квітня 2013 року ГАЗ почав випуск свого нового малотоннажного автомобіля ГАЗель-Next, покликаної розширити спектр продукції заводу на російському ринку. Автомобіль отримав високу оцінку не тільки в РФ, але і на міжнародному ринку - в 2014 році були отримані всі необхідні документи для того, щоб він продавався в ЄС, а в Туреччині розпочато виробництво в Туреччині. Головними відмінностями нової моделі став абсолютно новий і сучасний дизайн, використання сучасних технологій лиття і штампування, установка більш економічних і потужних силових агрегатів, а також ряд інших поліпшень. На сьогоднішній день ГАЗель-Next проводиться в різних варіантах виконання, починаючи від бортових автомобілів і суцільнометалевих фургонів до автобусів і спецтехніки.

ГАЗель-Next 2.7 бензин

З 2014 року на автомобілі ГАЗель-Next встановлюється 4-циліндровий бензиновий інжектор двигун УМЗ А274 EvoTech стандарту «Євро-4». Він розвиває потужність 107 к.с. і має максимальний крутний момент в 220 Нм і працює з 5-ступінчастою механічною трансмісією.

Витрата палива Газель-Некст 2.7 бензин на 100 км. Відгуки

  • Сергій, Петрозаводськ. Ось шкодую, що не послухав приятеля і відразу не взяв версію з ГБО, а вибрав з бензиновим мотором. Витрата в міста навіть з неповним завантаженням - стабільно 18 л на 100 км. У мене версія з суцільнометалевим кузовом-фургоном.
  • Петро, ​​Новосибірськ. Автомобіль купувався під роботу, навесні 2016 року. За півроку накрутив вже 18 000 км. В цілому автомобілем задоволений - з колишньої Газеллю у Некст немає нічого спільного, набагато краще збірка, кабіна якісна, ламається набагато менше. Мінус тільки один - витрата в 16 літрів по місту мене не радує взагалі.
  • Анатолій, Санкт-Петербург. Для мене швидкісні якості в такому автомобілі, як ГАЗель Некст зовсім не важливі - головне, щоб була нормальна вантажопідйомність, не ламалася і було комфортно їздити - я цілий день за кермом. Зі своїм завданням моя газелька справляється на ура. Витрата із завантаженням в місті близько 20 літрів - але менше і бути не може.
  • Денис, Свердловськ. Брав в 2016 році в максимальній комплектації. По місту потужності движка вистачає за очі, але на трасі звичайно конячок замало. Витрата на трасі 10 л, місто - 15-16 л - це середні показники, якщо завантаження повне, то звичайно витрата вище.
  • Ігор, Краснодар. В принципі, своєю Газеллю-Некст я задоволений, але іноді, особливо якщо повністю навантажений, все таки 107 конячок замало. Також це відчувається, якщо сильно поспішаєш - газ в підлогу тиснеш, а динаміка слабенька. Ну з іншого боку, все таки це вантажівка, а не спорткар. Що стосується витрати - від 15 літрів в місті, а то і більше.
  • Володимир, Москва. Це вже третя ГАЗель у мене - і я вам скажу, що напевно це найкраща і вдала з усіх, що були. Перш за все, потрібно відзначити кабіну - набагато комфортабельніше, ніж в колишніх версіях, просторо і з головою зроблено. Витрата в місті до 20 л з московськими пробками, на трасі - 10-12 л.
  • Олексій, Ростов. Машина хороша - для роботи самий нормальний варіант. У салоні зручно, в кузові місця валом, мотор економічний - для вантажівки 15-17 л в місті я вважаю цілком нормальним витратою, моя Камрі з мотором 1.6 літра споживає 10-11, а тут мотор 2.7 і маса в кілька разів більше.

Газель Некст 2.7 газ

Випуск автомобілів Газель Некст, оснащених газобензинових 4-циліндровим мотором УМЗ А2755 EvoTech стандарту «Євро-5», почався в 2014 році одночасно з початком випуску бензинової версії. Відразу ж після своєї появи цей мотор став користуватися популярністю - при тій же потужності, що і у бензинової версії, мотор з ГБО на порядок економічніше, особливо в умовах щільного міського трафіку. Він працює з 5-ступінчастою механічною трансмісією і здатний розвивати потужність в 107 к.с., а також момент в 220 Нм.

Відгуки про витрату палива ГАЗель-Next 2.7 (газ)

  • Леонід, Москва. Газ - це дуже велика економія. Це я зрозумів, коли у мене була минула газелька, яку я переобладнав на ГБО - витрати на паливо скоротилися відразу рази в 2. Тому при покупці ГАЗель-Next я відразу вибирав саме версію з газобалонним обладнанням - краще вже відразу з заводу замовити, ніж потім паритися з переробкою. Динаміка звичайно слабенька, зате витрата в Москві в 15-20 літрів - це взагалі копійки.
  • Юлія, Білгород. Для робочих потреб придбала дві Газелі-Некст з ГБО. Купувала їх у 2014 році з різницею в пару місяців. Водії задоволені машинами, я теж - серйозних поломок не було, не простоюють, та й економічні в плані витрати. Судячи з чеками з заправок і путівок, витрата становить приблизно 16-17 л в місті.
  • Дмитро, Володимир. Автомобіль купувався в автосалоні, в 2015 році. Версія з мотором 2.7 ГБО. В основному працюю по місту, але є і міжміські. Витрата в місті 15 л влітку, 16-17 взимку, на трасі 11-12 л. Потужності мотора для роботи вистачає з головою, хоча якщо по трасі їдеш, то хотілося б побільше.
  • Ярослав, Тамбов. Незважаючи на те, що купив свій Некст майже два роки тому, щиро здивований тим, що він не ламався. Моя минула газелька ламатися початку буквально через пару місяців після покупки, причому серйозно. Ще здивувала комфортабельна і зручна кабіна, не гірше, ніж у крафтеров. По витраті - на трасі виходить приблизно 10-12 л газу на 100 км, якщо їхати спокійно, в місті - 15-17 л.
  • Кирило, Саратов. У мене кілька Газелей, в кінці 2015 року. Спочатку з недовірою поставився до Некст, але що робити - потрібна була ще одна машина, а грошові кошти були обмежені, щоб купувати іномарку. Але після того, як купив нову Газель Некст, взагалі не пошкодував - набагато краще, ніж попередні моделі. По-перше, комфортніше і зручніше, нічим не гірше іномарок. По-друге, заводське ГБО - витрата газу по місту максимум 20 літрів - це якщо повністю завантажена. Найближчим часом планую продати пару старих Газелек і взяти два нових Некст.
  • Сергій, Новосибірськ. ГБО для міського вантажівки - це найкращий варіант. У мене виходить влітку не більше 16-17 л, взимку до 20 л - але це цілком нормально, так як мій Некст рідко їздить порожнім. Ще хочеться відзначити сучасну кабіну, гарна якість обробки кузова і відмінну підвіску.
  • Денис, Самара. Всім раджу газову версію Газель Некст. Перш за все, це заводська установка, на яку дається гарантія, а не установка в якомусь гаражі дяді Васі. По-друге, машина нова - це вже плюс, все таки є гарантія на багато вузлів. Та й так мені взагалі Некст подобається - дизайн сучасний, якби не шильдик ГАЗ - взагалі не відрізнити від імпортних автомобілів. Витрата газу в місті 14-16 л, траса - 12 л.

ГАЗель-Next 2.8 дизель

Базовим мотором для ГАЗель-Next був турбодизель Cummins ISF 2.8 S3129T, що встановлювався на цей автомобіль з 2013 року. Цей двигун, що є китайською ліцензійною версією американського мотора, розвивав потужність в 120 к.с. і крутний момент в 295 Нм.

З 2015 року на Газель-Некст встановлюється форсована версія цього турбодизеля, здатна розвивати потужність в 150 к.с. і крутний момент в 330 Нм. Обидва мотори встановлюються з 5-ступінчастою механічною трансмісією.

Норма витрати палива Газель Некст 2.8 дизель на 100 км

  • Ігор, Троїцьк. Коли побачив в салоні Газель Next з каммінгсовскім дизелем, сильно здивувався - невже наші нарешті то додумалися до того, що є відмінні мотори і їх потрібно ставити на автомобілі? Буквально через час шеф мені сказав, що купили 4 нові Газельки Некст: дві з ГБО, дві з дизелем. Мені якраз така дісталася. Скажу вам, що дуже хороший автомобіль - турбодизель потужний, тягне приголомшливо просто. Витрата в місті 12-13 л, траса - до 9.5 л.
  • Сергій, Нефтекамськ. Брав один з перших Некст - вони тоді тільки з'явилися. Так як були доступні тільки в дизельної версії - довелося брати його, хоча спочатку не хотів. Але через час змінив свою думку - автомобіль дуже хороший, з мотором взагалі ніяких проблем немає. Турбіна підключається на 2000 оборотів, витрачає мало. Я їжджу в основному по трасі - витрата до 9 л на 100 км, в місті буває від 12 до 14 л.
  • Петро, ​​Пенза. З кінця 2015 року накатав на своїй Газель Next більше 35000 км. Здивований якістю збірки - огріхи і косяки звичайно є, але не зрівнятися з тим, скільки їх було раніше. Вважаю, що плюсів у неї набагато більше, ніж мінусів і найголовніший плюс - це турбодизель Каммінгс. Чув, що ці мотори відмінно себе зарекомендували і мені цей дизелек теж сподобався. Потужний, приемистий і економічний - витрата на трасі близько 9-10 л, в місті 13-14 л.
  • Віктор, Кропивницький. Щоб заощадити, спеціально купив дизельну Газель Некст. По хорошому, потрібно було брати газову, але я багато їжджу на міжмісто, часто немає газових заправок, а дизель завжди можна залити. На трасі витрата близько 10 л, максимум виходило 12 з повним завантаженням і швидкістю 120 км / год.
  • Сергій, Ярославль. ГБО - це звичайно добре і економічно, але ось за потужністю з турбодизелем не можна порівняти. Я знаю про що кажу - у нас на роботі є парочка газових Некст, а ось недавно купили такий же, але з новим дізельком на 150 конячок. І якщо Некст на газу реально овочевий, хоча це не дратує, тому що вантажівка все таки, то з турбодизелем він набагато швидше. На обгін на трасі - запросто! Причому якщо не газувати і їздити спокійно, то в місті можна сміливо в 11 л вкластися, на трасі - в 8 л.
  • Микита, Ростов. Купував дизель, тому що мені потрібна не економічність і потужність, а крутний момент. Займаюся сільським господарством, самі розумієте, які біля полів дороги. На газі або бензині там нічого робити, а ось дизелю вистачає моменту, щоб нормально по бездоріжжю йти навіть із заднім приводом. Ну і гуму відповідно спеціальну поставив на обидва своїх Некст. Витрата - 15-16 л на 100 км, але потрібно врахувати, що це не по місту, а по бездоріжжю.
  • Ринат, Владикавказ. До Газелі був Форд Транзит. Машинка була непогана, але вже стара, тому прийняв рішення змінити її на щось новіше. Партнери порекомендували купити ГАЗель Next і я скажу, що не поступається нічим вона тим іномарок, що я дивився - але при цьому на порядок дешевше. Витрата у дизеля невеликий - місто 10-11 л, траса 7-9 л.
У квітня 2013 року ГАЗ почав випуск свого нового малотоннажного автомобіля ГАЗель-Next, покликаної розширити спектр продукції заводу на російському ринку

Коли побачив в салоні Газель Next з каммінгсовскім дизелем, сильно здивувався - невже наші нарешті то додумалися до того, що є відмінні мотори і їх потрібно ставити на автомобілі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов