Наша сеть партнеров Banwar
Після запуску в серійне виробництво вже стала легендою «ГАЗелі» її ім'я в середньотоннажних перевезеннях давно стало прозивним. Та й за велике час випуску цього автомобіля він встиг обзавестися значним пакетом модифікацій, в числі яких не менш легендарний мікроавтобус і «маршрутка» на його базі. Все це нам давно відомо і стало повсякденним, а років двадцять тому це був справжній прорив у вітчизняній автомобільній техніці, ставши «хітом» продажів Горьковського автозаводу. Однак ні для кого не секрет, що конструкція машини, при всій її простоті і успішності, вийшла все ж вогкуватої і очевидно вимагала доведення. І горьківські інженери були чуйні до такого роду проблем і починали виправляти їх вже в процесі виробництва. Наприклад, морально застарілий до початку дев'яностих «402-й мотор», який дістався першим «Газелі», з появою ГАЗ-3110 почав поступово витіснятися більш досконалим «406-м» з уприскуванням палива і шестнадцатиклапанного ГБЦ. Згодом гамма моторів серійних машин постійно розширювалася, в тому числі і за рахунок силових агрегатів іноземного виробництва. У 2003 стався рестайлінг сімейства, що вилився в зміні дизайну кабіни, а в 2010 ще один, що торкнулася тепер конструкцію більш грунтовно, змінивши вже не тільки екстер'єр, а й інтер'єр і техніку, в результаті чого сімейство стало називатися «Газель-бізнес». Варто визнати, що всі оновлення йшли машині в основному на користь, і в 2013 відбувається ще один рестайлінг, покликаний зробити автомобіль нового покоління вершиною еволюційного ряду сімейства. Машина відрізняється високою надійністю, а якісна гума на мікроавтобус , Робить її приємною в управлінні і зручною в дорозі.
У числі причин появи «Некст» можна назвати ще й ту обставину, що за двадцять з гаком років виробництва «ГАЗелі» її конкуренти встигли піти далеко вперед, що не рятувало навіть низька ціна першої. Від машин першого покоління «Next» дісталася лише силова рама і заднеприводная компоновка. Все інше тут ново - в тому числі і кабіна. По суті, тут вона є найдорожчою деталлю, так як число так званих «лекальні» деталей оперення тут багато разів збільшено, а сам передок став більш виразним і може навіть агресивніше. До того ж ширина і висота кабіни були так само збільшені, що позитивно позначилося на ергономіці і просторості салону, а також комфорт пасажирів і водія. Сам же салон також повністю змінився і став виконуватися з більш якісних синтетичних матеріалів. Однак при цьому він не втратив своєї головної особливості - як і раніше, тут можуть розміститися три пасажири (в модифікаціях з тримісній кабіною). З технічних новинок можна відзначити торсионную підвіску спереду, а також рульове управління, здійснюване рейкою, що зробило важку машину ще більш керованою, додавши їй до того ж і маневреності.
З варіантів двигуна тут представлені три варіанти одного двигуна серії Evotech - дизельний з турбонаддувом і бензиновий. У цій лінійці присутня також двигун з газовим обладнанням все тієї ж серії, що надає споживачеві досить непоганий вибір. З модифікацій присутні версії з одним рядом сидінь і двома, фургони різних видів, а також мікроавтобуси. Тим більше їх кількість настільки велике, що описувати їх в одній такій статті буде дуже виснажливим заняттям. Одне лише можна сказати з упевненістю, що їх сила-силенна може задовольнити потреби майже будь-якої організації чи підприємства.
З усього вищесказаного можна зробити висновок, що нова ГАЗель Next і сімейство на її на базі, як і двадцять з невеликим років тому викликала справжній фурор в світі среднетоннажних автомобілів. Цим вона надала вітчизняним споживачам відносно недорогу альтернативу імпортним машинам-конкурентам даного класу.