Наша сеть партнеров Banwar
Газовий двигун для тракторів
Виробник сільгоспмашин Same Deutz-Fahr продемонстрував трактор, заправляється стисненим природним газом (CNG), розроблений в рамках спільного дослідницького проекту з Deutz AG і Rostock University і фінансований Німецьким Федеральним Екологічним Фондом (DBU). Завдяки цій співпраці інженери конвертували дизельний двигун на харчування метаном, а потім вмонтували змінену одиницю в землеробському тракторі.
Проект був розроблений у відповідь на зростаючу потребу в альтернативних концепціях приводу транспортних засобів, що використовуються в землеробстві та промисловості. Дослідницька група з Університету в Ростоку головував професор Хорст Харндольф з Відділу поршневим двигуном. Завдяки багаторічній співпраці з фірмою Deutz AG, професор підтвердив установку нового стандарту в технології альтернативних двигунів для землеробства.
Прототип Deutz-Fahr 5120C може працювати не тільки на CNG, а й на біометані. Попереднє тестування почалася у вересні 2015 року. Вольфганг Бебердік, шеф відділу термодинаміки і двигунів в фірмі DEUTZ пояснив: "Тести закінчилися повним успіхом. Наша співпраця з Університетом в Ростоку було дуже плідним для обох сторін, що призвело до розвитку газового двигуна. "
Трактор був також тестується Інститутом Екологічного Землеробства в Тюнену, під час типових землеробських робіт на полі. Ціле захід закінчився успіхом, що вимірюється також грунтується скороченням забруднень і сніженіес викидів CO2 без втрати продуктивності машини.
У проекті використаний промисловий дизельний двигун, перероблений на харчування метаном, замінюючи самозайматися ін'єкції дизеля на Deutz TCD 3.6-літра (50 до 90 kW з макс. Оборотним моментом. 480 Nm) з іскровим запалюванням, при можливості, пристосовуючи кілька інших компонентів.
Sasche Prehn, інженер з Університету в Ростоку, який сильно допоміг у розбудові двигуна пояснив, що з новою системою вдалося значно обмежити викиди парникових газів, в той час як викиди метану практично дорівнюють нулю (менш ніж 0,5 г / kWh). При можливості продуктивність нового двигуна дорівнює дизельному.
Повна ємність сховищ CNG в прототипі Deutz 5120C виносить 236 літрів. У тракторі знайдемо сім бутлів, з місцем на 8 штук, що дало б збільшення ємності до 316 літрам (близько 60 кг CNG). Ця кількість відповідає близько 77 літрів приводного масла. Незважаючи на те, що машина має меншу дальність за порівняну з дизельним двигуном, виявлена редукція емісії CO2 винесла 10-14%, зниженою була також емісія оксидів азоту (на 90%) і твердих частинок, що дає відчутні переваги, особливо в закритих просторах, в яких може працювати трактор.
Фірма Deutz з метою охорони глобального клімату ставить на зменшення викидів парникових газів, що є одним з головних завдань в промисловості на наступні роки.
Трактор на природному газі виконує рівень емісії вихлопів - V.
Źródło: