Наша сеть партнеров Banwar
Оснащення ТС даної марки газом користується великим попитом і має позитивні відгуки автовласників. Оскільки температура згоряння газу вище, ніж у бензину, то для Audi рекомендується використання обладнання четвертого покоління з розподіленим уприскуванням і функцією контролю рівня температури на впускному колекторі. При підвищенні t ° електронний блок управління автоматично перемикається і забезпечує подачу бензинового палива.
Монтаж газобалонних систем не мають на увазі істотної зміни штатної паливної системи автомобіля. Вони прості в експлуатації, не вимагають частого обслуговування. За допомогою перемикача в салоні водій може в будь-який момент самостійно змінити вид використовуваного палива. Ціна на переробку залежить від типу і марки обраної апаратури.
Професійна установка ГБО на Ауді 100 дозволяє коректно відрегулювати двигун, що забезпечує плавне реагування на натиснення педалі акселератора на початку руху і має ряд переваг:
- зниження навантаження на шатунно-поршневу групу;
- зменшення витрат на бензин / дизпаливо, збільшення ходового ресурсу ДВС;
- зниження утворень нагару на свічках;
- мінімальний ризик детонації, експлуатаційна безпека;
- не вимагається спеціалізована, періодична настройка окремих елементів;
- відсутність свинцевих з'єднань в газі, мінімізація шкідливих викидів.
Для Ауді 2.3 найкраще вибирати комплекти з потужним редуктором, швидкісними форсунками і тороідальним балоном невеликого обсягу. Він укладається в багажне відділення на місце запасного колеса. Замість магістралей з міді варто використовувати термопластикові, здатні витримувати значні термічні навантаження. Це продовжить термін їх служби, запобіжить засмічення фільтра окалиною.