Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГБО 3 покоління на інжектор і карбюратор, установка і схема підключення

  1. Шукаємо альтернативу бензину
  2. ГБО 3 покоління, принцип роботи
  3. Конструкція ГБО 3 покоління
  4. Установка устаткування на інжекторні авто
  5. Установка устаткування на карбюраторне авто
  6. підводимо підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

Сьогодні ми поговоримо про ГБО 3 покоління, пристрій, принцип роботи, особливості установки на карбюраторні і інжекторні автомобілі.

В умовах періодично підвищується вартість на паливо для автомобілів, багато автовласників намагаються хоч трохи мінімізувати витрати.

Деякі використовують нібито заощаджують паливо присадки, інші придумують ще щось.

Самим же поширеним способом знизити витрати на утримання авто, а 70% цих витрат припадає на паливо, шляхом перекладу машини на споживання газу.

Шукаємо альтернативу бензину

Газ значно дешевше бензину і досить встановити на авто спеціальне газобалонне обладнання і витрати на заправку знизяться.

Спроби використовувати газ як паливо для авто робилися практично з моменту появи автомобіля.

Але значно пізніше з'явився комплект оснащення, за допомогою якого можна було переобладнати будь-яке авто під газ.

На легкових авто використовується обладнання, яке працює на зрідженому газі (пропан-бутан). Стиснутий газ застосовувати на таких авто не доцільно через велику вагу балонів.

Випускається кілька поколінь цього обладнання, відповідно до конструктивних особливостей авто і нормами токсичності Євро:

  1. ГБО 1 покоління. Токсичність нижче Євро, використовувалося на карбюраторних авто, так і на авто з моноінжектором;
  2. ГБО 2 покоління. Токсичність до Євро-2, встановлюється також на карбюраторні і інжекторні авто;
  3. ГБО 3 покоління. Токсичність до Євро-3, використовується на інжекторних авто;
  4. ГБО 4 покоління . Токсичність - Євро-4, застосовується на інжекторних авто;
  5. ГБО 5 покоління . Забезпечує точний контроль рідинного уприскування газу. Принцип роботи на 100% аналогічний роботі бензинової системи;
  6. ГБО 6 покоління . Відрізняється від 5-го наявністю блоку заміщення палива - FSU, до якого одночасно підходить газ і бензин. Принцип роботи всіх систем буде розглянуто в наступних статтях.

ГБО 3 покоління, принцип роботи

Якщо перші два покоління вважаються морально застарілими, хоча ГБО 2 покоління використовується досить активно через свою надійності і простоти конструкції, останні два покоління вважаються більш сучасними.

Хоча відміну ГБО 3 покоління не таке вже й разюча від ГБО 2 покоління, різниця тільки в деяких елементах.

Хоча відміну ГБО 3 покоління не таке вже й разюча від ГБО 2 покоління, різниця тільки в деяких елементах

Поява більш досконалого 4 покоління, а також посилення норм Євро-3 привело до того, що використання 3 покоління значно скоротилося. Зараз власники воліють використовувати або друге, або 4 покоління.

Як уже сказано, різниця між другим і третім поколінням незначна. Зводиться вона до подачі палива.

У другого дозування проводиться за рахунок розрідження, а у третього - дозування проводиться електронним шляхом.

Якщо у другому поколінні подача газу виконується шляхом приєднання елементів газового обладнання в штатну систему харчування, то у третього покоління газ вже йде безпосередньо у впускний колектор.

Конструкція 3 покоління ГБО має на увазі наявність розподільника з кроковим дозуючим пристроєм, і механічних форсунок, які подають газ у впускний колектор при створенні в них надлишкового тиску.

Конструкція 3 покоління ГБО має на увазі наявність розподільника з кроковим дозуючим пристроєм, і механічних форсунок, які подають газ у впускний колектор при створенні в них надлишкового тиску

Управління дозуючим пристроєм проводиться електронним блоком управління, який подає сигнали на розподільник на основі показань лямбда-зонда і положення дросельної заслінки, так званого лямбда-контролю.

По суті, на автомобіль встановлюється паралельно штатної бензинової системі газова система харчування.

Щоб у бортового комп'ютера авто не виникло аварійного режиму роботи, в конструкцію ГБО замість бензинового клапана, що перекриває надходження бензину, включені емулятори бензинових форсунок, які подають сигнали на бортовий комп'ютер про нібито штатному режимі роботи форсунок.

Принцип роботи ГБО 3 покоління зводиться до подачі газу в розподільник, який на основі сигналів з блоку управління, дозує кількість газу і подає їх на газові форсунки, встановлені на впускному колекторі.

Істотним недоліком ГБО цього покоління дуже повільна реакція електронного блоку і змішувача на зміну режиму роботи силової установки.

Конструкція ГБО 3 покоління

Більшість елементів ГБО 3 покоління ідентичні більш раннім поколінням обладнання. Газ розміщується в балоні з встановленим на ньому мультиклапаном. Для заправки балона використовується виносний заправний пристрій.

Від мультиклапана виходять трубопроводи високого тиску, що йдуть в підкапотний простір до газового клапану.

Від нього йдуть трубопроводи до редуктора-змішувача. У салоні встановлюється блок управління газовим клапаном.

Від редуктора відходять трубопроводи до розподільника з кроковим пристроєм, встановлений біля впускного колектора. А від розподільника вже відходять трубопроводи до форсунок.

У конструкцію також включений емулятор форсунок, який перекриває надходження в них бензину, при цьому створює сигнал на штатний блок управління паливною системою про їх відповідної роботи.

У конструкцію також включений емулятор форсунок, який перекриває надходження в них бензину, при цьому створює сигнал на штатний блок управління паливною системою про їх відповідної роботи

Установка устаткування на інжекторні авто

Велика частина елементів ГБО 3 покоління на інжекторні авто встановлюється також, як і обладнання раннього покоління.

Балон, в залежності від особливостей автомобіля, встановлюється або в багажник, або на місце запаски і закріплюється.

Балон, в залежності від особливостей автомобіля, встановлюється або в багажник, або на місце запаски і закріплюється

Під бампер або на заднє крило встановлюється заправний пристрій.

Топлівопроводи прокладають в місці установки бензопроводу. Під капотом, зазвичай з лівого боку біля крила закріплюється газовий клапан.

Блок управління заводиться в салон.

Недалеко від двигуна з лівого боку встановлюється редуктор-змішувач. Встановлюється він там, щоб забезпечити підключення його до системи охолодження.

Встановлюється він там, щоб забезпечити підключення його до системи охолодження

Недалеко від впускного колектора встановлюється розподільник. Щоб встановити газові форсунки в колекторі робляться отвори. На форсунки инжекторной системи підключається емулятор.

До блоку управління підключаються проводка, що йде від лямбда-зонда і датчика положення дроселя.

Потім проводиться перевірка всіх з'єднань на відсутність травлення газу і ГБО.

Установка устаткування на карбюраторне авто

Теоретично ГБО 3 покоління можна підключити і на карбюраторне авто, оскільки дане обладнання оснащується своїм блоком управління.

При установці на таке авто не буде потрібно емулятор форсунок, зате знадобитися бензиновий клапан, який перекриває надходження бензину.

При установці на таке авто не буде потрібно емулятор форсунок, зате знадобитися бензиновий клапан, який перекриває надходження бензину

Але без лямбда-зонда і датчика дросельної заслінки обладнання працювати не зможе, тому доведеться вирішувати цю проблему, що не так просто.

Можна звичайно замінити розподільник з електронним блоком управління на звичайний вакуумний редуктор-регулятор, але тоді обладнання буде ставитися до 1 поколінню.

підводимо підсумки

ГБО 3 покоління за конструкцією майже не відрізняється від 2 - го, тому встановити його на авто самому можна.

Кріплення багатьох елементів і підключення їх досить просте. Але перед установкою змішувача з кроковим пристроєм доведеться з автомобіля знімати колектор, щоб виконати отвори під газові форсунки.

Важливо також правильно підключитися до лямбда-зонду і датчику дроселя, щоб вони і далі передавали дані на штатний електронний блок управління, інакше виникатиме помилка в його роботі, і він не дасть запустити силову установку.

Також правильно підключення дасть можливість в будь-який момент переходити з бензину на газ і назад. Те ж стосується і емулятора бензинових форсунок.

Повільність реакції роботи змішувача ГБО 3 покоління, а також слабкі показники по Євро призвело до дуже малої використання цього обладнання.

Можна сказати, що обладнання 3 покоління є перехідним між 2 і 4, при цьому не дуже вдалим.

Зустрічається воно вкрай рідко, і в більшості у вигляді штатного газового обладнання на деяких іномарках.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов