Наша сеть партнеров Banwar
Шановні покупці, щоб уникнути помилок при відправці генератора, в рядку "Коментар" вказуйте модель вашого автомобіля, рік випуску.
Генератори на автомобілях ВАЗ - призначені для перетворення механічної енергії обертання колінчастого вала двигуна автомобіля в електричну енергію. Автомобільний генератор використовується для зарядки акумуляторної батареї автомобіля, а так само для живлення системи запалювання, фар і габаритних вогнів, бортового комп'ютера, аудіосистеми, системи вентиляції та опалення і інших штатних електроспоживачів.
Генератор 2170 Приора - генератор змінного струму з вбудованим випрямним блоком і регулятором напруги, правого обертання (з боку приводу) - призначений для роботи в якості джерела електричної енергії, паралельно з акумуляторною батареєю в системі електроустаткування автомобілів ВАЗ 2170, ВАЗ 2190, ВАЗ 1117-1119 і їх модифікації з двигунами ЕСУД працюють при температурі навколишнього середовища від мінус 40 C ° до плюс 45 C ° і вологості 90%. Номінальна напруга, В 14. Максимальний випрямлений струм, A 110.
Ротор і статор - складові електричної машини (в даному випадку, генератора), де нерухома частина називається статор, рухлива - ротор. Статор і ротор розділені повітряним зазором. Їх активними частинами є обмотки і магнітопровід; всі інші частини - конструктивні, що забезпечують необхідну міцність, жорсткість, охолодження, можливість обертання і т.п.
Щітковий вузол - забезпечує електричне з'єднання ланцюга ротора з ланцюгами, розташованими в нерухомої частини машини; являє собою два ковзних контакту.
Блок випрямлячів (діодний міст) - призначені для перетворення ( «випрямляння») змінного струму в пульсуючий; являють собою конструкцію з декількох діодів.
Регулятор напруги (реле-регулятор) - перетворювачі електричної енергії, що дозволяють отримати на виході задану напругу; являють собою електронні блоки з декількох компонентів
Генератор 2170-3701010 з струмом віддачі до 110 А і генератор 1119-3701010 з струмом віддачі до 85 А (двигун 11194) - невзаємозамінні, точки кріплення розташовані в різних місцях. При цьому в регулюванні натягу ременя на 11194 застосовується додатковий ролик в зборі з кронштейном
На двигунах 21116 і 21126 такого ролика немає, натяг ременя регулюють зміщенням самого генератора і перевіряють приладом-частотоміром.
Для захисту бортової мережі від стрибків напруги при роботі системи запалювання і зниження перешкод радіотрансляції між висновками "позитивних" і "негативних" вентилів (між "+" і "масою" генератора) підключений конденсатор ємністю 2,2 мкФ (± 20%), розташований на випрямному блоці. При включенні запалювання напруга до обмотці збудження генератора підводиться через контрольну лампу в комбінації приладів (лампа при цьому горить).
Після пуску двигуна обмотка збудження живиться від додаткових діодів випрямного блоку (контрольна лампа гасне).
Якщо після пуску двигуна лампа горить, це вказує на несправність генератора або його ланцюгів.
Генератор призначений для поставок на внутрішній ринок і на експорт в країни всіх кліматичних зон.
Інші артикули товару і його аналогів в каталогах: 21700 370101013, F 000 BL 0 6 F 8.
ВАЗ 2170, Калина 2, ВАЗ 2190.
Будь-яка поломка - це не кінець світу, а цілком вирішувана проблема!
Як самостійно замінити генератор на автомобілі сімейства Пріора, Гранта.
З інтернет - Магазином AvtoAzbuka витрати на ремонт будуть мінімальними.
Просто порівняти і переконатися !!!
Не забудьте поділитися зі своїми друзями і знайомими знайденої інформацією, т. К. Вона їм теж може знадобиться - просто натисніть одну з кнопок соціальних мереж, розташованих вище.