Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Генератор не дає зарядку на акумулятор авто

  1. Відсутність зарядки АКБ авто - ймовірні причини
  2. окислення контактів
  3. Від згоряння захисного елемента
  4. Дефект ременя приводу
  5. Несправність в регуляторі напруги
  6. несправності генератора
  7. Поломка підшипника приводу
  8. Несправний діодний міст
  9. Проблеми з обмотками
  10. Корисні поради

Наша сеть партнеров Banwar

Така несправність бортовий ел / мережі може бути викликана різними причинами. В принципі, її самостійне усунення - справа нескладна, і навіть любитель цілком впорається з цією роботою. Головне - мати чітке уявлення про те, де, що і як слід перевірити, якщо генератор не дає зарядку на акумулятор.

Електричні схеми різних авто відрізняються інженерним рішенням, іноді досить сильно. Тому далі - Рекомендації загального характеру, що стосуються основних, найбільш типових причин відсутності зарядки на акумулятор автомобіля. Але якщо зрозуміти принцип пошуку несправності і знати пристрій, комплектацію своєї машини, то усунути її не важко незалежно від модифікації автомобіля. Тим більше що всі неполадки практично ідентичні, який би тип генератора ні встановлено для живлення бортової мережі.

Відсутність зарядки АКБ авто - ймовірні причини

зовнішні несправності

Пошук дефектного ділянки (елемента) потрібно починати з діагностики електричного кола і перевірки стану всіх її складових частин. Практика показує, що сам генератор виходить з ладу не так вже й часто, а відсутність зарядного струму викликається, як правило, зовнішніми факторами. До того ж виявити і усунути подібні дефекти значно простіше, та й часу багато на це не буде потрібно.

окислення контактів

Одна з найпоширеніших і найпростіших несправностей. В першу чергу слід перевірити стан клем відповідних проводів і на самому акумуляторі. Навіть якщо власник авто систематично обслуговує АКБ, то це не означає, що з контактами все в порядку. Крім того, заодно зайве перевірити і їх затягування. Нерідко відсутність зарядки викликано тим, що клеми проводів, приєднаних до акумулятора, «гуляють». Як результат - поганий контакт або розрив ланцюга заряду.

Від згоряння захисного елемента

Блок запобіжників - ще одне «слабке» місце авто, і це цілком зрозуміло. У нього рідко хто заглядає, хоча і там є контактні групи. Буває так, що причина саме в ньому. Іноді достатньо лише провернути в посадковому гнізді плавку вставку, і несправність ліквідована. Заодно слід перевірити на цілісність відповідний запобіжник. Якщо під рукою немає ел / схеми авто, і незрозуміло, який з усього ряду відповідає за зарядку акумулятора, то перевірці підлягають всі захисні елементи, розташовані в цьому блоці.

Дефект ременя приводу

Найпростіша причина - його недостатнє натяг. Тому при роботі двигуна він прослизає на шківі і не обертає ротор генератора. Спосіб усунення зрозумілий - зробити підтяжку. Ну а якщо є обрив, то вихід один - заміна ременя.

Несправність в регуляторі напруги

Це пристрій, в залежності від року випуску (до або після 1996, для більшості вітчизняних авто), відрізняється внутрішньою схемою. Справність перевіряється за допомогою сигнальної лампочки, висновки від якої приєднуються до певних точок схеми. Описувати весь процес (хоча він і не складний) не має сенсу, так як методика і результат залежать від модифікації генератора і виробника.

Якщо є підозра на некоректну роботу регулятора, краще звернутися в сервісну майстерню, так як самостійна діагностика нерідко буває помилковою. Тим більше, якщо практики виявлення дефекту в цьому пристрої немає.

Тим більше, якщо практики виявлення дефекту в цьому пристрої немає

несправності генератора

Позамежний знос щіток

Це нескладно визначити візуально. Рішення однозначне - заміна. Як варіант - їх забруднення. У цьому випадку досить провести найпростіше ТО, і генератор знову дасть заряд на акумулятор.

Поломка підшипника приводу

У цьому випадку генератор підлягає демонтажу і ремонту.

Несправний діодний міст

Якщо винен точно він, то доведеться змінювати всю збірку (в залежності від типу генератора).

Проблеми з обмотками

Самостійно визначити справжню причину досить складно. Але навіть фахівець на місці може лише констатувати факт виходу генератора з ладу. Незалежно від того, короткий це або межвитковое замикання, обрив, пристрій доведеться знімати і здавати в ремонт. Або купувати нове.

При наявності мультиметра ті, хто вміє ним користуватися не тільки для прозвонки проводів , Можуть заощадити час на визначення дефекту в ланцюзі заряду. В цьому випадку перевірку слід починати з самого генератора. Що зробити?

  • Від'єднати клеммник і перевірити номінал напруги на виході пристрою (необхідні дані відображені в паспорті).
  • Якщо воно в нормі, то доведеться підключати по черзі всіх споживачів. Для цього вже знадобиться схема. Досить поширена причина низького зарядного струму - його підвищена витік. Проводячи послідовні дії і виробляючи виміри, можна знайти аварійну ділянку ел / ланцюга. Це або сильно зношена ізоляція проводів, або несправність приладу.

Корисні поради

  • Тьмяно горить лампочка в ланцюзі заряду свідчить, що він є, але сила струму недостатня. Якщо при збільшенні оборотів вона гасне, то в першу чергу слід перевірити клеми акумулятора і стан щіток генератора.
  • Слабка зарядка характерна для тих авто, власники яких захоплено модернізують свого залізного коня, встановлюючи прилади та системи, які не передбачені початкової комплектацією і живляться від бортової мережі. Генератор на це явно не розрахований, і його можливостей одночасно забезпечувати ел / енергією і апаратуру, і акумулятор не вистачає. Любителям тюнінгу це варто врахувати і не витрачати час на пошуки уявної несправності.

Любителям тюнінгу це варто врахувати і не витрачати час на пошуки уявної несправності

У статті надано рекомендації щодо пошуку найпростіших дефектів в ланцюзі заряду акумулятора і в самому генераторі. Але в більшості випадків їх достатньо, щоб не тільки провести первинну діагностику бортової системи авто, а й усунути незначні неполадки. І, тим не менш, слід дотримуватися одне з головних правил ремонту: не знаєш - не лізь. При виникненні будь-яких ускладнень краще звернутися до фахівця. Це в першу чергу стосується власників імпортних автомобілів.

Успіхів вам у вивченні ел / схеми свого залізного коня і усунення несправностей!

Що зробити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов