Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Генератор Газель: особливості, схема, заміна і ремонт

  1. Схема генератора Газелі
  2. Типи генераторів «Газель»
  3. Несправності генераторів «Газель»
  4. Ремінь генератора Газель
  5. Ціни на генератори Газель
  6. заміна генератора
  7. заміна підшипників
  8. Статті по темі:

Наша сеть партнеров Banwar

На будь-якому автомобілі генератор виконує дві важливі функції - забезпечує всі споживачі необхідною електроенергією, заряджає акумуляторну батарею. Генератор «Газель» виробляє електричний змінний струм, а постійна напруга, необхідне для бортової мережі, досягається за допомогою випрямляча. На будь-якому автомобілі генератор виконує дві важливі функції - забезпечує всі споживачі необхідною електроенергією, заряджає акумуляторну батарею

Від працездатності джерела енергії залежить дуже багато чого - з несправним генератором автомобіль експлуатувати неможливо.

Схема генератора Газелі

Генератор на автомобілях Газель - це синхронна трифазна електромашина, в обмотках збудження якої виробляється електричний струм. Ротор (якір) обертається в корпусі і знаходиться всередині постійного магнітного поля, яке створюється статором (обмоткою). Електрика тут виробляється в такий спосіб:

  • з запуском двигуна від колінчастого вала через приводний ремінь рух передається на шків генераторної установки;
  • разом зі шківом починає обертатися ротор, між обмотки і якірної обмоткою виникає магнітне поле;
  • за рахунок електромагнітної індукції виробляється ЕРС, з'являється змінний струм;
  • діодний міст, що складається з діодів різної полярності, випрямляє електричний струм, роблячи його постійним;
  • потім струм з колектора ротора передається на щітки і подається на реле-регулятор;
  • регулятор обмежує напругу, забезпечуючи безпечну роботу споживачів.

Схема генератора «Газелі» дуже проста, вузол складається з наступних деталей:

  • корпусу, він з двох половинок - алюмінієвих передньої і задньої кришки;
  • нерухомою обмотки - статора;
  • обертового вала - ротора (якоря);
  • шківа і крильчатки;
  • діодного (випрямного) моста;
  • двох підшипників, на яких обертається якір;
  • щіткового вузла;
  • реле-регулятора (регулятор напруги).

Слід зазначити, що регулятор напруги не на всіх моделях «Газелей» знаходиться безпосередньо на генераторі, на автомобілях з двигуном ЗМЗ-402 реле-регулятор може кріпитися на лонжероні. Слід зазначити, що регулятор напруги не на всіх моделях «Газелей» знаходиться безпосередньо на генераторі, на автомобілях з двигуном ЗМЗ-402 реле-регулятор може кріпитися на лонжероні

Типи генераторів «Газель»

Тип встановлюваного генератора на комерційні автомобілі «Газель» залежить від моделі двигуна - на перших автомашинах ГАЗ-3302 йшли два види моторів:

На другому поколінні «Газелей» стали встановлюватися двигуни ЗМЗ-405 і Chrysler 2.4, автомобілі «Газель Бізнес», що випускаються з 2010 року, комплектуються моторами УМЗ-4216 і Cummins, відповідно, на них встановлюється інші типи генераторних пристроїв.

Генератори бувають різними по потужності, і здатні виробляти різний за величиною струм. Стандартне джерело струму розраховується з невеликим запасом по потужності, але тут не береться до уваги додаткове споживання електроенергії. Додатковими споживачами енергії можуть бути:

  • електросклопідйомники;
  • електроантенна:
  • аудіосистема;
  • кондиціонер;
  • додатковий вентилятор охолодження в салоні;
  • додатковий моторчик пічки.

Якщо генератор виявиться слабким, його зарядки буде не вистачати, в результаті може розряджатися акумулятор. Тому в багатьох випадках власники «Газелей» намагаються встановити більш потужне джерело струму - від запасу потужності автомобіль ніяк не постраждає. Для газелі існують генератори, що виробляють струм 65/75/90/100/115/120/135 Ампер. Існує помилкове уявлення - якщо потужність генераторного пристрою велика, можливе закипання електроліту в акумуляторі. Але це невірно - генератор видає струм в залежності від навантаження, а надмірне напруження обмежується реле-регулятором. У потужного генератора є тільки два недоліки:

  • у такий електричної машини більш висока ціна;
  • габаритний вузол не завжди може підійти за розмірами.

Несправності генераторів «Газель»

Генератор, як і будь-яка інша деталь в автомобілі, має властивість ламатися, всього існує кілька видів несправностей:

  • повністю пропадає зарядка;
  • йде «недозаряд»;
  • з'являється велика напруга в мережі (понад 14,7 Вольт);
  • генератор починає шуміти.

Причин виникнення шуму може бути кілька:

  • зношені або встановлені дефектні підшипники;
  • має дефекти приводний ремінь;
  • натяжка ременя слабка, і тому виникає свист;
  • крильчатка зачіпає за ремінь або корпус генератора;
  • пошкоджений шків;
  • відкрутити генераторний кріплення.

Якщо напруга в бортовій мережі автомобіля вище допустимої норми, причина несправності тут одна - вийшов з ладу реле регулятор. З цієї ж причини може бути і недозаряд - регулятор напруги не справляється зі своїми функціями.

Якщо зарядки не вистачає, або вона повністю відсутня, причин виникнення таких проблем може бути кілька:

  • зношені щітки в щітковому вузлі;
  • присутні обриви або замикання в обмотці якоря;
  • ці ж самі дефекти є в обмотці статора;
  • несправний діодний міст.

На автомобілі «Газель» генератор досить легко можна відремонтувати, але якщо дефектів в ньому занадто багато (наприклад, несправні одночасно ротор і статор), легше купити новий вузол і поміняти його. На автомобілі «Газель» генератор досить легко можна відремонтувати, але якщо дефектів в ньому занадто багато (наприклад, несправні одночасно ротор і статор), легше купити новий вузол і поміняти його

Ремінь генератора Газель

На автомобілях Газель генераторний ремінь приводить в рух генератор, тим самим забезпечуючи обертання ротора, за рахунок чого виробляється необхідний для бортової мережі електрострум. Різні моделі двигунів комплектуються різними типами і розмірами ременів:

  • ЗМЗ-402 - зубчастий або гладкий поліклинові ремінь, розмір - 10х1030 мм;
  • УМЗ-4216 - такого ж типу, як і на моторі ЗМЗ-402, розмір - 13х1040;
  • ЗМЗ-406 (405) з гідропідсилювачем керма - многоручейкового типу, довжина - 1420 мм;
  • ЗМЗ-406 (405) без ГУР - многоручейкового типу, 1220 мм;
  • Chrysler - поліклинового типу, 1750 мм;
  • Cummins 2.8 - многоручейкового типу, тисяча двісті двадцять шість мм.

Залежно від моделі двигуна і виробника генераторні ремені можуть бути різними за ціною, згодом вони зношуються, і підлягають заміні. Так як ремінна передача забезпечує ще обертання водяного насоса, при занадто сильної натяжки генераторного ременя з'являється шум підшипників помпи і самого генератора. Дуже слабку натяжку теж робити не можна:

  • пропадає зарядка;
  • слабо качає водяний насос, відповідно, починає перегріватися двигун;
  • з'являється дуже неприємний свист ременя.

Ціни на генератори Газель

Для автомобілів «Газель» і «Соболь» генератори випускають різні виробники, найбільш відомими фірмами є:

  • ELDIX (Болгарія);
  • ПРАМ-ІСКРА (місто Ржев);
  • КЗАТЕ (стара назва КАТЕК, Самара);
  • БАТЕ (Білорусь).

У 2016 році генератори на комерційні автомобілі ГАЗ в середньому коштують від 4000 до 9000 рублів, вартість вузла багато в чому залежить від заводу-виготовлювача, моделі двигуна і потужності самого генератора. Найбільш дорогими є деталі для турбодизеля Cummins, ціни на запчастини знаходяться в межах від 8 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, найбільш дорогими є деталі оригінального виробництва. Генератор ЗМЗ-402 виробництва КЗАТЕ на 65 Ампер коштує відносно недорого - в середньому 4,5-5 тис. Руб. У 2016 році генератори на комерційні автомобілі ГАЗ в середньому коштують від 4000 до 9000 рублів, вартість вузла багато в чому залежить від заводу-виготовлювача, моделі двигуна і потужності самого генератора

заміна генератора

Генераторний вузол цілком на автомобілі міняють в наступних випадках:

  • якщо багато деталей в пристрої вимагають заміни, і ремонт вузла економічно не вигідний - простіше і дешевше купити новий генератор;
  • потрібно терміново їхати в рейс, і немає часу займатися ремонтом;
  • новий генератор встановлюється, а старий ремонтується і забирається про запас - він є резервним.

Складність заміни генераторного вузла також залежить від моделі двигуна, але на будь-якому моторі робота проводиться досить швидко, так як вона все ж проста на всіх марках машин «Газель». Найпростіше замінити генератор на авто з 402-м двигуном, роботу виконуємо так;

  • після виробленої натяжки ременя кріпимо до кінця болти з гайками - вони знаходяться тепер під генератором, і дістатися до них вже трохи складніше.

Щоб закріпити генератор надійно, необхідно на болти встановити по дві гайки, і обов'язково прокласти між болтом і гайкою по гравера - на моторах ЗМЗ-402 (втім, як і на УМЗ-4216) кріплення від вібрації має схильність до відкручування.

заміна підшипників

Якщо в генераторі зношуються підшипники, в генераторному вузлі з'являється шум (гул). Деякий час з таким шумом їздити можна, але небажано, а затягувати з ремонтом надовго не можна - підшипники можуть заклинити і згоріти. Змінюються підшипники завжди на знятому генераторі, і щоб зробити заміну, генераторний вузол необхідно розібрати. Подібну роботу можна зробити самостійно, але слід враховувати, що підшипники запресовуються, і для демонтажу їх потрібно спеціальний знімач. Задній підшипник жорстко напресовується на вал ротора, і без знімача тут практично не обійтися. Якщо в генераторі зношуються підшипники, в генераторному вузлі з'являється шум (гул)

У деяких випадках в передній кришці корпусу підшипник закипає намертво, і в такому випадку його легше замінити в зборі з кришкою.

Статті по темі:

  • Надійний автомобіль ГАЗ 3110 Машина ГАЗ 3110 - середньорозмірний легковий седан C класу, з досить містким салоном і містким багажником. Але «Десятка» комплектується металевою полицею під запасне колесо, і [...]
  • Регулювання клапанів на двигунах автомобілів ГАЗ У регулюванні клапанів потребують двигуни легкових автомобілів «Волга» ГАЗ 21, ГАЗ 24 (або 2410), ГАЗ 3110, а також вантажівок ГАЗ 53 і ГАЗ 3307. Якщо вчасно не регулювати клапана, вони [...]
  • Практична і надійна Волга ГАЗ 31029 Легкові автомобілі «Волга» міцно увійшли в історію російського автомобілебудування, перша модель ГАЗ- 21 була запущена у виробництво в 1956 році, і ця машина мала великий попит [...]

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов