Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Генератор Endress ESE804BS / S ES - огляд і тести електростанцій.


Наша сеть партнеров Banwar

Бензинова електростанція Endress ESE804BS / S ES (Росія)
оснащена зовнішньою системою автоматики з жорсткою логікою (Німеччина)


ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ВИХІДНІ ПАРАМЕТРИ: номінальна однофазная потужність - 8 кВт; напруга - 220 В; частота - 50 Гц.

ДВИГУН: Briggs & Stratton Vanguard (Японія); тип - бензиновий 2-циліндровий 4-тактний з верхнім розташуванням клапанів (OHV); робочий об'єм - 480 куб.см; потужність двигуна (при 3600 об. / хв.) - 11,2 кВт; запуск - електростартером або ручний з автонамоткой шнура.

УПРАВЛІННЯ І КОНТРОЛЬ: управління повітряної заслінкою - автоматичне; індикація режимів роботи агрегату (на блоці автоматики).

ПАЛИВО: бензин з октановим числом 92; ємність паливного бака - 8,5 л.

ГЕНЕРАТОР: Sincro (Італія); тип - синхронний Бесщеточний; захист від перевантажень - теплова; клас захисту - IP 23 DIN40050.

Габарити (ДхШхВ): 945х570х640 мм. Вага: 106 кг.

РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАНЬ

КОНСТРУКЦІЯ І ОБСЛУГОВУВАННЯ: електростанція значно відрізняється від інших, представлених в тесті. Перш за все варто відзначити 2-циліндровий двигун Briggs & Stratton. Крім V-подібної компоновки, він примітний системою змащення під тиском. Передбачено масляний насос і змінний фільтр на зразок автомобільного.

Апарат має значні габарити, помітно перевищують середні по тесту. Не дивно, що компоновка неплотная, доступ до всіх агрегатів вільний. Як і у багатьох інших станцій Endress, у цій встановлена ​​зручна прогумована полку-підставка. Сподобалися складні рукоятки для перенесення, вони значно полегшують переміщення важкої машини.

Для зберігання палива використаний штатний бак невеликого обсягу, що поставляється з мотором. Відрадно, що збільшити тривалість безперервної роботи зовсім нескладно. Підключення додаткових ємностей неважко, так як "движок" обладнаний паливним насосом і може "пити" з низько розташованих резервуарів.

Гарячий глушник обгороджений металевими гратами, а з боку бака - ще і щитком. Шкода, що випускний колектор ніяк не захищений, це може бути небезпечно.

З усіх сервісних операцій деякі проблеми викликає лише одна - заміна масла. Щоб акуратно злити "відпрацювання", доведеться підшукати дуже низький піддон - високий не «подлезет" під двигун. Зате зняти і обслужити акумулятор легко: батарея доступна, хоча і розташована всередині рами.

Станція виготовлена ​​в Німеччині в неавтоматизованому варіанті і оснащена вітчизняною системою автоматики резервування мережі виробництва фірми "Техком". Дообладнання проводилося силами сервісного центру офіційного дилера Endress. Оскільки модель зовсім нова, нам на тест дістався перший дослідний зразок системи, ще не втратив "дитячих хвороб". Це можна пробачити, враховуючи, що в конструкцію і настройку наступних зразків будуть внесені зміни.

Блок комутації і керуючої електроніки має власний корпус - його монтують окремо від агрегату, наприклад, поруч з розподільним щитом. Електростанція і автоматика повідомляються керуючим шлейфом і силовим кабелем. Останній підключають до полноточной розетки Фуко, для заживлення в ручному режимі можна використовувати і звичайні розетки євростандарту (їх дві), розташовані на корпусі генератора. Блок обладнаний світлодіодним інформаційним табло і клавішами управління, сама ж станція оснащена лише замком запалювання.

До завдань автомата входить контроль стану зовнішньої мережі, перекомутація в автономний режим і назад (вручну або автоматично), підтримання акумулятора в робочому стані (підзарядка від мережі), тестування двигуна на надійність запуску. Блокування стартера по тиску масла покладено на виконавчий модуль, встановлений безпосередньо на станції.

Крім штатної захисту генератора по перегріву обмоток, для полноточной розетки Фуко передбачений ще і теплової автомат. Решта розетки, як зазвичай, харчуються безпосередньо.

РОБОТА: щоб експлуатувати станцію в ручному режимі, від виконавчого модуля відключають керуючий шлейф, навіть якщо блок дезактивірован. Далі відкривають бензокран (він має вкрай "невиразний" дистанційний привід) і включають запалювання. Замок розташований незручно, але з цим можна миритися.

Привід повітряної заслінки автоматичний, правда, робота пристрою не скорельована з процесом прогріву. Виконавчий соленоїд, втягуючий "підсмоктування", Запаралеленими з харчуванням електростартера, що не страшно при ручному запуску, але позначається в автоматичному режимі. Справа в тому, що електроніка кожен раз включає стартер на один і той же час - 3 секунди, на цей же час закривається і заслінка. Якщо мотор гарячий, трьох секунд досить для критичного перезбагачення суміші, через що двигун не запускається. Подібна проблема може виникнути при частих і нетривалих збої в громадській електромережі, наприклад, при її налагодженні або ремонті. Нами була змодельована подібна ситуація - три спроби старту виявилися безуспішними, автоматика подала сигнал про невдалий пуск і перейшла в наскрізний режим. Справедливості заради потрібно відзначити, що в реальному житті такий збіг обставин буває нечасто.

У стандартних умовах (мотор холодний або встиг охолонути) система працює нормально. Після відключення напруги двигун заводиться, і через 15 секунд (час прогріву) електроніка підключає навантаження. До слова, передбачений і зимовий режим (час прогріву - 70 секунд), він активується мікроперемикачем на платі пристрою.

Захисту по низькому і високому напрузі не передбачено, тому обмежилися тестуванням на зниження. При напрузі 140 вольт порушується робота контакторів (починається "деренчання"), і станція переводить навантаження на живлення від генератора.

Слід визнати, що даний варіант виконання системи досить надійний лише при певних умовах (втім, найбільш поширених). Як дійсно безвідмовного рекомендуємо аналогічний "комплекс", але з контролем температури двигуна і відповідним коригуванням алгоритму запуску.

ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ: наступний етап випробувань проводили в ручному режимі управління. На жаль, підтвердити заявлені виробником характеристики не вдалося: максимальна потужність, що розвивається агрегатом, становить 7,4 кВт (було "обіцяно" 8). При такому навантаженні напруга склало 212 В, а частота - 48,8 Гц.

Дані осцилографування не обнадійливі: хоча "синусоїда" у агрегату помітно більш рівна, ніж у гірших за цим параметром станцій, прийняти велике навантаження йому непросто. Втім, можлива причина поганої характеристики в тому, що апарат має занадто малий запас потужності, адже при набиранні 25% станція виявила себе гідно.


Показники якості електроенергії,
виміряні за допомогою аналогового приладу при навантаженні агрегату "Endress ESE804BS / S ES" активним опором

Навантаження (в% від номінальної потужності) Електрична потужність (кВт) Напруга на виході генератора (В) Струм в ланцюзі (А) Частота струму (Гц) 0 0 240 0 52,0 ± 0,1 25 2 240 8,3 51, 2 ± 0,2 50 4 236 16,9 50,8 ± 0,1 75 6 224 26 49,8 ± 0,1 100 Чи не розвинув номінальної потужності 93 (макс.) 7,4 212 34 48,8 ± 0, 2

діаграми


Діаграма напруги для генератора Endress ESE804BS / S ES
при набиранні навантаження від 0 до 25% від номіналу


Діаграма напруги для бензинового генератора Endress ESE804 BS / S ES
при набиранні навантаження від 0 до 75% від номіналу


Діаграма напруги для електрогенератора Endress ESE-804-BS ES
при набиранні навантаження з 2 до 3 кВт


Інші тести бензинових генераторів потужністю 5-8 кВт в 2002 році

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов