Наша сеть партнеров Banwar
Через кілька місяців експериментів 16-річний Генрі зібрав парову візок, але її непрактичність, величезну вагу, дорогі деталі і необхідність сидіти на котлі, що знаходяться під високим тиском, поставили всю ідею під сумнів. І тоді юний винахідник вирішив звернутися до газового двигуна.
---
Громадськість вважала, що майбутнє за електрикою, але Форд став старанно вивчати фізику. Переломним моментом, як пізніше говорив сам Форд, послужила його зустріч з великим винахідником Томасом Едісоном, який, вислухавши ідеї Форда, сказав: "Всякий легкий двигун, який здатний розвивати більшу кількість кінських сил і не потребує ніякого особливого джерелі сили, має майбутнє . Ми не знаємо, чого можна досягти за допомогою електрики, але я вважаю, що воно не всемогутній. Продовжуйте роботу над вашою машиною. Якщо ви досягнете мети, яку собі поставили, то я вам пророкую велике майбутнє ".
Знаменним роком для Генрі Форда і всього світу став 1893. Саме тоді винахідник зібрав свій перший автомобіль - відкриту віз, яка не тільки пересувалася без допомоги коней, а й моторошно торохтіла на всю округу.
Ford Model A (1903) ---
Хоча тоді ще не існувало ніяких правил дорожнього руху, Генрі отримав дозвіл в поліції і став першим офіційно затвердженим шофером Америки. Він також провів перші в світі Автотест: 3 роки він використовував візок для повсякденної їзди, весь час збираючи інформацію. Потім, в 1896 році, Генрі Форд здійснив першу в світі операцію з продажу автомобіля, заклавши основи сучасного автобізнесу. 200 доларів, отримані за свій перший автомобіль, він вклав в наступні розробки.
Остаточно переїхавши в Детройт, Генрі не міг припустити, що цим він змінить долю мегаполісу, який сьогодні прийнято вважати колискою автопромисловості. Працюючи в "Електричної компанії Едісона" (Edison Illuminating Company), Генрі набув величезного досвіду і твердо вирішив присвятити своє життя автомобілям. 15 серпня 1899 року звільнився з компанії, зіткнувшись з нерозумінням з боку босів, які все також сліпо вірили в електромобілі.
Ford Model C (1904) ---
Кілька діяльних людей запропонували Форду створити Детройтскую автомобільну компанію (Detroit Automobile Company) і випускати гоночні автомобілі. "У всіх була одна думка: набирати замовлення і продавати якомога дорожче. Головне було - нажити гроші. Так як я на своєму посту інженера не мала ніякого впливу, то скоро зрозумів, що нова компанія була не придатним засобом для здійснення моїх ідей, а виключно лише грошовим підприємством, яке приносило, до того ж, мало грошей ", - згадував пізніше Форд. З 1902 року він покинув свій пост і став сам собі директором.
Генрі Форд ніколи не вважав швидкість головним достоїнством автомобіля, але якщо вже увагу можна було залучити, тільки перемігши в гонці ( "більш ненадійну пробу важко собі уявити", - посміхався він) йому довелося в 1903 році побудувати дві машини, розраховані виключно на швидкість. "Спуск з Ніагарського водоспаду в порівнянні з цим повинний показатися приємною прогулянкою", - згадував він про першу поїздку.
Для гонок Форду порекомендували велосипедиста Олдфілда, який жодного разу не їздив на автомобілі і шукав нових відчуттів. Керувати він навчився за тиждень, і, сідаючи перед гонкою в автомобіль, весело сказав: "Я знаю, що в цьому візку мене, може бути, чекає смерть, але принаймні всі скажуть, що я мчав, як диявол". Олдфрід ні разу не обернувся назад, не пригальмував на поворотах. Він зірвався з місця і не знижував швидкість до фінішу. Його перемога залучила інтерес інвесторів до Форда - легко отримати гроші, коли у тебе найшвидший автомобіль. Через тиждень була оформлена компанія Ford Motor.
Ford Model K roadster (1907) ---
Успіх Форду принесла його ж стратегія, заснована на пріоритетах: автомобіль повинен бути простий, надійний, легкий, дешевий і головне - масовий.
У 1904 році компанія випустила свою першу модель - Ford А, яка потім постійно вдосконалювалася. Однак справжній фурор справив Ford Т, вперше виїхав з конвеєра в 1908.
"Я маю намір будувати автомобілі для широкого вживання. Вони будуть досить великі, щоб в них містилися сім'ї, але і досить малі, щоб одна людина могла керувати таким. Мій автомобіль буде зроблений з найкращого матеріалу, побудований першокласними робітниками і сконструйований по найпростішим методам, які тільки можливі в сучасній техніці. Незважаючи на це, ціна буде така низька, що кожна людина, яка отримує пристойний зміст, зможе придбати собі автомобіль, щоб насолоджуватися зі своєю сім'єю відпочинком на вільному, чистому Повітря ", - сказав Форд в 1909.
Ford Model R (1907) ---