Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Германія'66: Курт Аренс

  1. Курт Аренс
Гонка # 147 7 серпня 1966 року.Гран Прі Німеччини.Нюрбургринг

Наша сеть партнеров Banwar

Поул Джим Кларк (Lotus 33) - 8.16,5 (165,4 км / год) Кращий коло Джон Сёртіз (Cooper T81) - 8.49,0 (155,2 км / год) Переможець Джек Бребем (Brabham BT19) - 2: 27.03,0 (139,6 км / год)

У 1966 році Нюрбургринг зустрів учасників Гран Прі сірим небом і сирої погодою. Ледве пілоти виїхали на перше тренування, як вилетів з траси колоритний товстун - француз Гі Ліжье . Його Cooper врізався в дерево, гонщика викинуло з кокпіта - медичне обстеження виявило перелом коліна ...

Старт теж пройшов під мрячить дощем. Його інтенсивність виявилася прикордонної: протягом останньої чверті години перед початком гонки глядачі могли бачити, як команди гарячково змінюють "сухі" шини на дощові і навпаки. В результаті спільної думки знайдено так і не було.

Цікаво, що одну зі своїх рідкісних помилок допустив Джим Кларк : Діючий чемпіон світу та переможець кваліфікації Гран Прі Німеччини в підсумку зупинився на гумі для сухих умов, але відразу відкотився назад, був майже непомітний по ходу дистанції, а в підсумку і зовсім опинився в кюветі.

Попереду ж билися Джон Сёртіз , Лоренцо Бандіні і Джек Бребем. Останній став переможцем трьох недавніх Гран Прі, завдяки грамотній тактиці: австралієць в умовах чергової зміни регламенту зробив ставку на надійний, нехай і не дуже потужний мотор Repco . На Нюрбургринзі він теж не підвів "Чорного Джека". Правда, на першому колі гонщику довелося піти на відомий ризик, щоб з п'ятої стартової позиції вирватися вперед, випередити суперників з Cooper і Ferrari. Але після цього, отримавши бонус у вигляді чистої траси, Бребем міг їхати вже спокійніше.

Сёртіз, однак, не відставав. З кола в коло, з повороту в поворот він мчав за лідером, готуючись при найменшої помилки суперника відразу кинутися в атаку. "Зелене пекло" і в суху погоду був для пілотів непростим випробуванням, а в сиру кожен з півтори сотні поворотів таїв у собі чималу загрозу. В одному з інтерв'ю, вже в наші дні, Бребем зізнався, що саме в ті хвилини відчував від управління гоночною машиною найбільше задоволення, а спогади про події 1966 року і зараз є для нього одними з найприємніших у житті.

Все вирішилося на передостанньому колі, коли на Cooper Сёртіза стало заїдати зчеплення, і він миттєво відкотився назад. Втім, британцеві все ж вдалося фінішувати другим, а третє місце дісталося його напарникові, з недавнім дебютанту Йохен Ріндт .

Цікаво ...

Формула 1 тільки-тільки перейшла на "трилітровий" регламент, тому учасників було катастрофічно мало. Німецькі організатори вирішили допустити до старту і техніку Ф2, з тією умовою, що гонщики різних класів зможуть боротися між собою, але залік отримають окремо. Можливо, робити цього все ж не варто: в штовханині першого кола представники Формули 2 Жаки Ікс і Джон Тейлор зіткнулися. Машина останнього спалахнула і через місяць британець помер в лікарні

Курт Аренс

Курт Аренс

Також на машині Формули 2 домашню гонку проводив Курт Аренс - мабуть, найсильніший німецький пілот середини 60-х років минулого століття. Взагалі кажучи, спортсмена з Брауншвейга звали Куртом Карлом-Хайнріхом, але все в гоночному світі звикли до імені Курт-молодший.

"Молодший" - оскільки його батько , Неодноразовий чемпіон країни зі спідвею, протягом декількох років разом з сином виходив на старт. Хлопчисько дебютував у Формулі 3 в 18-річному віці, а в своєму другому сезоні вже почав вигравати. Трохи набратися досвіду, Курт завоював титул чемпіона Німеччини 1961 року.

Потім, правда, мав місце досить неприємний епізод, коли молодий гонщик спробував оскаржити офіційні підсумки змагань і на півроку був позбавлений ліцензії, але вже в 1963-му він знову став найсильнішим на німецьких трасах. Тоді ж остаточно повісив шолом на цвях Аренс-старший, що дозволило виключити можливу плутанину в протоколах.

Тоді ж остаточно повісив шолом на цвях Аренс-старший, що дозволило виключити можливу плутанину в протоколах

Для німецьких пілотів 60-е були не кращим періодом. У країні виявилися вельми популярні різні кузовні змагання, а знайти собі спонсора для серйозних формульних серій молодим спортсменам вдавалося не завжди. Ось і Курт, щоб купити не першої свіжості Brabham Формули 2, змушений був регулярно виступати на "фіатік" в турінгових гонках. Трохи допомогла і одна з місцевих нафтових компаній.

Підсумком стали кілька подіумів в європейській Ф2 сезону 1968 року - непогано, якщо врахувати, що на старт там регулярно виходили пілоти рівня Йохена Ріндт і Джекі Стюарта. Тоді ж вдалося домовитися про "справжній" дебюті в Формулі 1: домашній Гран Прі за кермом Brabham BT24 німець закінчив 12-м. Роком пізніше, повернувшись в Ф2, він і зовсім став на Нюрбургринзі третім серед пілотів свого класу і сьомим в абсолютному заліку.

Але вже було ясно, що про великі перемоги залишається лише мріяти. І тоді, статут йти проти течії, Курт надійшов "як годиться". Він звернувся за допомогою в Porsche, і хоча раніше не відрізнявся особливою любов'ю до "довгих" гонок, тут же був прийнятий в фірмову команду.

Він звернувся за допомогою в Porsche, і хоча раніше не відрізнявся особливою любов'ю до довгих гонок, тут же був прийнятий в фірмову команду

Майже відразу він виграв в компанії Йозефа Зифферт австрійський етап чемпіонату світу спорткарів, а потім, вже в парі з Віком Елфорд , Став найсильнішим на престижних "1000 км Нюрбургринга". Стартував Аренс і в Ле-Мане, але там до фінішу не дістався.

Курт Карл-Хайнріх завжди пишався тим, що жодного разу в житті не потрапляв в аварію. Правда, це стосувалося тільки змагань: в квітні 1970-го, тестуючи нову версію Porsche на сирої трасі, він потрапив в дуже неприємну ситуацію через структурного дефекту шасі. Машину смикнуло в сторону, вона врізалася в бар'єр і, фактично, розламався надвоє.

Пілот не постраждав, але зробив дуже важливі для себе висновки. Незважаючи на те, що вік дозволяв виступати і далі, Аренс вирішив завершити кар'єру за підсумками сезону. До того ж, сімейний бізнес - торгівля автомобілями та металопрокатом - вимагав все більшої часу. Зараз німець часом бере участь в історичних гоночних фестивалях.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов