Наша сеть партнеров Banwar
Конструкція штатного V-образного ущільнювача з мікропористої гуми така, що навіть в справному стані він не завжди дістає до закритої кришки багажного відсіку. Ще гірше ущільнюється багажник на старому автомобілі з деформування кузовом.
В такому випадку «рідний» ущільнювач краще замінити більш досконалим, з трубчастим м'яті елементи, наприклад, від «Жигулів» або іномарки. Вони вище, що дозволяє їм більше деформуватися, «поглинаючи» чималий зазор між кришкою і отвором кузова.
При виборі нової деталі потрібно врахувати периметр отвору і той факт, що мнеться частина повинна розташовуватися над «струмком» кріплення, а не збоку від нього.
Перед установкою потрібно видалити стару гумку. Потім розташовану під гострим кутом кромку відбортовки слід вирівняти по всьому периметру до кута 90 °. Робити це краще пассатижами з губками, захищеними ізолентою або хлорвінілової трубкою, щоб не пошкодити лакофарбове покриття і не створювати передумов для виникнення вогнищ корозії. Крім того, корисно попутно просушити дані ділянки кузова, очистити їх від іржі і покрити захисним складом типу «Мовіль».
Оскільки ущільнювач нового типу значно вище штатного «москвичевских», після його встановлення може бути, що кришка не закривається або закривається насилу. Тому ще перед монтажем потрібно переконатися, що по всіх точках периметра прорізу зазор між його краєм і кришкою буде достатнім для розміщення в ньому нового ущільнювача. Для цього доведеться, озброївшись лінійкою і ліхтариком, закритися в багажнику (попередньо навчившись відкривати замок зсередини або використовуючи послуги «напарника»). Необхідний розмір зазору залежить від висоти ущільнювача - наприклад, для ущільнювачів ВАЗ - близько 9 - 12 мм. Можна також, прикладаючи відрізок ущільнювача, зробити «примірку» за місцем. Там, де зазор буде меншим або більшим, отбортовку потрібно відігнути в відповідну сторону за допомогою плоскогубців зі збільшеним зевом. Слід врахувати, що висота відбортовки дещо менше, ніж глибина «струмка» в «ВАЗівському» ущільнювачі.
Можливо, що в деяких місцях, наприклад, двох ближніх до салону кутах прорізу, відігнути отбортовку вниз на необхідну відстань не вдасться. Тоді для забезпечення необхідного зазору доведеться послабити чотири болта кріплення кришки до кронштейнів і зрушити її назад на кілька міліметрів, щоб до ущільнювача притискався НЕ каркас кришки, а панель.
Тепер можна приступати до установки нового ущільнювача. Одягати його слід без надмірних зусиль, пам'ятаючи про те, що прагнення насадити ущільнювач глибше може привести до разжимание каркаса «струмка» і ослаблення посадки деталі на відбортовці.
Підготував Ігор Шірокун
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.