Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ГИБДД - байкерам: «Якщо будемо згадувати лихі 90-е, ні до чого доброго не прийдемо!»

Наша сеть партнеров Banwar

15.07.2016

Ультиматум головного автоінспектора Казані: після 22:00 має бути тихо - рейди з шумомірами вже йдуть

«Байкерський бунт» на Южке закінчився прозаїчно: чотирьох затриманих напередодні відправили під арешт на п'ять діб. Тим часом здаватися мотоциклісти не мають наміру - один з них подав заяву в СК, інші готують поодинокі пікети. Кореспонденти «БІЗНЕС Online» напередодні вислухали всі сторони конфлікту, побувавши і на суді, і на прес-конференції глави ГИБДД Казані, і на кладовище, де ховали байкера, який загинув в гучному ДТП на вулиці Глушко.

Кореспонденти «БІЗНЕС Online» напередодні вислухали всі сторони конфлікту, побувавши і на суді, і на прес-конференції глави ГИБДД Казані, і на кладовище, де ховали байкера, який загинув в гучному ДТП на вулиці Глушко

«ТАК СКІЛЬКИ МОЖНА, ЦЕ СВАВІЛЛЯ. ЗВИЧАЙНО, ПОТРІБНА БУЛА ДОПОМОГА! »

У Приволзькому суді напередодні вирішувалася доля п'ятьох байкерів, затриманих в ході масової сутички на Південній трасі в ніч на 14 липня - Романа Люхманова, Олександра Павлова, Олександра Щавелєва, Антона Лузанова і Олександра Артем'єва. Їм було пред'явлено звинувачення за ст. 19.3 КоАП ( «Непокора законному розпорядженню співробітника поліції»).

Зауважимо, що всіх їх доставили до зали суду в наручниках, крім Лузанова, так як отримав травму байкер і без того насилу пересувався на милицях. До друзів, яких до початку суду вже оточили журналісти, він приєднався останнім - важко піднімався по сходах із загіпсованою ногою.

Люхманов розповів, що історія їх затримання почалася з того, що вночі 13 липня на Південній трасі трьох мотоциклістів зупинив мотобат. Сам він був лише свідком.

«Я побачив, під'їхав, мене ніхто не зупиняв, я заглушив мотор і був пішоходом на цей момент, - розповів Люхманов. - Запитав, у чому проблема, ніхто не пояснив. До мене підійшов поліцейський Ільфат Гизатуллин і попросив документи. Я йому сказав, що є пішоходом, на що він відповів: «Я співробітник поліції, ви зобов'язані надати мені права».

Люхманов підкорився вимогам, після чого співробітники ГИБДД утримували його водійське посвідчення під різними приводами 2,5 години.

«Було ясно, що мотоцикли відвозять на штрафмайданчик. Причина - нібито несправність рульової рейки. Хоча він підійшов, коліщатко покрутив - і все », - описав Люхманов метод діагностики.

Підтримав неспроможність версії про технічну несправність і травмований Лузанов. «У ГИБДД негласне постанову - зупиняти мотоциклістів після 22:00, - зауважив він. - Останнім часом ГИБДД вистачає не тих, хто порушує, а тих, хто в законі - з техоглядом, документами, вихлопом. «Зламана рульова рейка» - таку деталь взагалі немає! А з цим формулюванням забрали багато мотоциклів! »- емоційно поділився він своєю версією.

Заклик про допомогу своїм мотособратьям байкери кинули після того, як зрозуміли, що на своїх мотоциклах вони не виїдуть. У відповідь підкріплення на цю стихійну «стрілку» викликав і інспектор. За словами затриманих, сили були нерівні: на 40 байкерів довелося 32 машини ГИБДД, не рахуючи охорони і ОМОНу, який в те, що відбувається, втім, не втручався.

«Більше як свідків їх викликали», - позначив Лузанов мета загального збору.

«Та скільки можна, це свавілля. Звичайно, потрібна була допомога! »- не витримав Люхманов.

Сутичка між байкерами і співробітниками ДІБДР, яка пройшла під прицілом камер стільникових телефонів її учасників, тривала 4,5 години - з 23:00 до 03:30. Мотоциклісти просто встали стіною навколо своїх транспортних засобів, заважаючи поліції їх забрати. У відповідь силовики почали просто вибірково висмикувати з натовпу людей і затримувати. Цікаво, що, за версією байкерів, в результаті на стоянку забрали 20 мотоциклів і одну автомашину, хоча ГИБДД повідомляла тільки про чотирьох евакуйованих транспортних засобах.

Лузанов описав, як він отримав травму. За його словами, один із співробітників ГИБДД і штовхнув його на відбійник. «У мене забій і підозра на розрив зв'язок. Треба робити МРТ », - заявив він і повідомив, що вже написав заяву в слідчий комітет РФ по РТ за фактом перевищення повноважень співробітниками ДАІ. «Слідчий сказав чоловікові, який мене скинув:« Ти написав правильно, але відео по-іншому показує », і у того затряслися руки, він пішов переписувати постанову про затримання», - зауважив байкер.

Роман Люхманов (в центрі) Роман Люхманов (в центрі)

«БЕЗ ВАС, ВИДНО, НІЯК РОЗІБРАТИСЯ НЕ МОЖУТЬ!»

«Не поводься так важливо, а то ще 30 діб впаяють, - повчала Люхманова цивільна дружина перед початком процесу. Судовий процес почався з допиту. Байкер розповів, що в спробі врятувати мотоцикл від евакуації він разом з приятелем перекинув його за відбійник, а потім спробували прив'язати колесо до стовпа. Всі ці дії суд і кваліфікував як перешкоджання діяльності співробітників при виконанні.

Суддя Халіса Ахмадеева розпитала затриманих, навіщо вони приїхали о другій годині ночі на місце події, чому пересувалися по місту вночі. Байкери пояснювали свою поведінку тим, що хотіли «надати моральну підтримку», побути свідками в подальших розглядах.

«Без вас, мабуть, ніяк розібратися не можуть», - уклала Ахмадеева, допитуючи вже останнього затриманого.

Паралельно суддя намагалася з'ясувати важливий для громадськості момент: чи не порушували байкери тишу? Однак вони все як один стверджували, що ніяких додаткових робіт над своїми мотоциклами не проводили, а прямотоки (модернізація глушника, яка посилює звук мотора) - річ дуже дорога.

У якийсь момент байкери попросили суддю подивитися відео з місця подій. Але у комп'ютера в залі засідань не виявилося динаміків. Зате суддя звернула увагу на назви відеороликів: «Чому все в такому неповажне тоні? Ви вже «ментами» назвали? »На це залучені до суду відповіли, що відео були завантажені з соціальних мереж. У залученні свідків суд всім відмовив, мотивуючи це тим, що вина затриманих підтверджується рапортами співробітників ДПС.

В результаті отримав травму при бійці Лузанов відбувся легше всіх - зважаючи на стан здоров'я і онкологічного захворювання йому призначили лише штраф у розмірі тисячі рублів. Решту суд «нагородив» п'ятьма добами укладення (з максимальних 15), винними визнали всю п'ятірку.

Іронія ситуації в тому, що тих трьох байкерів, яких співробітники ГИБДД зупинили на Южке спочатку, ніхто навіть не затримував - вони-то опору не чинили, а, навпаки, без заперечень віддали свої мотоцикли на штрафмайданчик.

Антон Лузанов Антон Лузанов

«ПРЕТЕНЗІЯ ЛИШЕ ОДНА - ПІСЛЯ 22 ГОДИН НА ВУЛИЦЯХ ПОВИННО БУТИ СПОКІЙНО! »

Поки йшов суд, екстрену прес-конференцію в зв'язку зі сформованою ситуацією зібрав глава ГИБДД Казані, підполковник поліції Ігор Новіков. Він не заперечував, що документи у мотобайкерів, зупинених на проспекті Перемоги, були в порядку, але при перевірці технічного стану органолептичним методом - простіше кажучи, на око, вид, світло - були знайдені порушення, що і стало причиною рішення про евакуацію.

«Електрик має право залізти на стовп, тому що у нього є доступ і він може з проводами працювати, - скористався аналогією Новіков. - За таким же принципом співробітник МВС, пройшовши спеціальну підготовку, має право перевіряти технічну справність транспортного засобу - рульового управління, гальмівної системи, тягово-зчіпного пристрою ».

Тут виявили себе представники байкерського руху, які проникли на прес-конференцію.

«Ви згадали про електриці, який забирається на стовп, але я жодного разу не бачив, щоб він ліз туди без інструменту, - зауважив байкер Ярослав, який був свідком бійки на Южке. - Співробітник, який пройшов підготовку, може перевіряти тим же шумометр. Тут не виникає суперечок. Майстри витрачають на обслуговування мотоцикла не один день. Та ж сама рейка - на око її несправність неможливо визначити ».

Глава ГИБДД пояснив, що можливість використання такого методу передбачив законодавець, і якщо мотоциклісти не згодні з таким порядком, то можна звертатися до суду, прокуратури. «Ви через двох-трьох чоловік косите всіх! - взяв слово мотоцикліст Марат. - Ловіть їх, при чому тут ми? »

Новиков пояснив, що спочатку зупинили байкерів на проспекті Перемоги після погоні, за перевищення швидкості, а за цим послідувало непокору представникам влади. Проблема в тому, що технічні засоби поки не дозволяють інспекторам коректно фіксувати швидкість мотоциклів.

«Порушення зафіксовано Мотобайк [поліцейських], який його наздоганяв, - пояснив Новіков. - Але з цього спідометрі я притягнути до відповідальності не можу, тому що він не є перевіреним інструментом ».

Далі глава ГИБДД в боргу не залишився і сам поцікавився у мотоциклістів, чому вони влаштовують шахову їзду, яка зараз заборонена законодавчо, але ті відмовчалися.

«Претензія тільки одна - після 22-ї години на вулицях має бути спокійно! Давайте ваш мотобайк перевіримо на шум на швидкості 60 кілометрів на годину і на швидкості 160 кілометрів? - остаточно перейшов Новиков в наступ. - Їздите вулицями міста, але не уявляйте небезпеку для інших. Місто туристичний, і якщо буде шум, нерозуміння закону, якщо ми будемо згадувати лихі 90-е і намагатися вирішити це все силою проти сили, ми з вами ні до чого доброго не прийдемо ».

«Після 22:00 МОЖНА ВІДКРИТИ ВІКНО - ДІТИ ПРОКИДАЮТЬСЯ ВІД РЕВА МОТОРІВ»

Як і начальник ДІБДР по РТ Рифкат Мінніханов добу назад , Новіков спростував наявність будь-яких наказів по масовому вивезенню мотоциклів на штрафстоянка. «Заборонено експлуатацію тільки тих мотоциклів і автомобілів, до яких внесено зміни в конструкцію і які не відповідають вимогам безпеки, прописаним в ПДД. Інших вимог до співробітників не висувалося і висувати не планується », - сказав підполковник.

З його слів, робота в цьому напрямку ведеться планомірно: на штрафмайданчику з початку року побувало 125 мотоциклів - в середньому кожен 15-й з 1,8 тисячі, зареєстрованих Казані. «Причини - відсутність документів, прав, на стоянку вирушав транспорт нетверезих мотоциклістів», - пояснив Новіков. Число мотоциклістів зростає на 16% в рік: у 2015 році на облік поставили 291 мотоцикл, а з початку 2016 році мотопарк Казані поповнили 179 залізних коней.

При цьому є куди більш сумна статистика: з початку року в Татарстані відбулося 69 ДТП за участю мотоциклів з 9 загиблими і 77 постраждали. За Казані це 25 ДТП, троє загиблих (в минулому році жодного) і 26 постраждалих.

Проте Новиков все ж назвав одну категорію порушників-мотоциклістів, з якої міри боротьби посилені, - це ті самі порушники тиші. Новіков зауважив, що на його ім'я щодня надходить кілька звернень зі скаргами. «Після 22:00 не можна відкрити вікно - діти прокидаються від реву моторів. За цих порушень ми будемо працювати досить жорстко », - пообіцяв Новіков.

Він визнав, що напрям «розвивається» і мотобайків у поліцейських мало, але пообіцяв регулярні рейди для вилову гучних мотоциклів.

«Ми з цього питання вже працюємо, залучаємо автобайкі з окремого батальйону ГИБДД, тому що міських бракує, - сказав глава міського УГІБДД. - Є спеціальний прилад - шумомір, який показує кількість децибел, що видаються вихлопною системою мотоцикла. Будь-який рух має бути в рамках правового поля. Рейди вже йдуть, і представники мотоклубів можуть це підтвердити. І вдень і вночі".

«НАС виставляти бунтар і нелегалів, які плюють НА ВСІХ»

Практично одночасно з прес-конференцією зі своєю позицією виступила найбільш масова байкерське група - Kazan bikers news. Наводимо це звернення повністю зі збереженням авторської орфографії та пунктуації:

«З приводу відбулися в минулі дні подій

Ми, казанське мотоспільнота, об'єднуємо в собі різних людей, незалежно від статі, релігії, клубної або який інший приналежності. На мотоциклах їздять багато, починаючи від студентів, закінчуючи політиками і багатодітними матерями. Ми такі ж люди, такі ж сини, дочки, батьки, матері, як і інші. Хочемо зауважити, законослухняні люди: абсолютна більшість мотоциклів в Казані зареєстровано, пілоти мають всі необхідні документи, включаючи категорію і страховку. Але, на жаль, нас виставляють такими собі бунтарями і нелегалами, плюються на всіх. Про загиблого три дні тому Євгенія в усіх ЗМІ писалося, що він має 10 порушень ПДР. Але жодне видання не написало, що у водія автомобіля, винуватця ДТП, таких порушень 17. Подібне ставлення призводить до неадекватної реакції: вчора водій розстріляв сподобався йому мотоцикліста.

Все почалося задовго до смертельного ДТП з Євгеном, з скарг городян на гучні вихлопи вночі. Просимо звернути увагу на два моменти.
По перше. Щодня викочується сотня-дві мотоциклів. І, якби на кожному стояла прямоточная випускна система, рев стояв постійний. Таких мотоциклів не так багато, і схвалення у більшості мотоспільнота вони не отримують, оскільки, у багатьох у нас так само є діти. Ми розуміємо, що місто, перш за все, потрібен для комфортного життя людей.
По-друге. Мотоцикли пройшли державний технічний огляд і допущені для їзди по дорогах загального користування. Багато сертифіковані для доріг мотоцикли мають високий рівень шуму з заводу. Це і зрозуміло: довжина випускного тракту коротше, ніж у автомобіля, а потужність на одиницю об'єму двигуна вище. Але, тим не менш, це мотоцикли, допущені регламентами і ГОСТами для міста. Це для тих, хто вважає, що спортбайк місце виключно на треку. Власники спортбайков, до речі, платять транспортний податок, в кілька разів перевищує податок на автомобіль (В РТ ставка транспортного податку на мотоцикли одна з найвищих по Росії).

Вилучення техніки на штрафмайданчик під вигаданим приводом є кричущим порушенням прав. Причини того саме вигадані: гальмівна система перевіряється на стенді, а «рульова рейка» в мотоциклах відсутня конструктивно. Проте, саме це пишуть в протоколах і відвозять техніку на штрафмайданчик. Зрозумійте, що жодна розсудлива людина не сяде на мотоцикл з несправними гальмами або кермом, т. К. Від цього залежить його життя. Звідси і здивування у людей, що мають всі документи і їздять на справній техніці, що зупинилися на вимогу інспекторів. Звідси ж і непокору законним вимогам про зупинку. Своїми діями ГИБДД просто змушує порушувати закон. Подібні заходи є контрпродуктивними. Ховаючись від ДПС мотоцикліст наражає на небезпеку своє життя і життя оточуючих. І ми не хочемо, щоб на дорогах гинули наші друзі, діти, чоловіки і дружини.

У керівництві ДАІ РТ повинні розуміти, що подібні каральні заходи не приведуть до позитивного результату. Якщо проблема існує, то ми повинні вирішувати її спільно, в руслі конструктивного діалогу. І до цього діалогу казанське мотоспільнота готове ».

ПОХОРОН байкерів ПІД ОХОРОНОЮ ГИБДД

В той же день в селищі Осинове, що в 17 км від Казані, відбувалося ще одна подія, пов'язана з протистоянням ДАІ та байкерів. Ховали загиблого 32-річного водія мотоцикла Євгена Захватова. Саме його смерть в ДТП на вулиці Глушко, яке відбулося 12 липня вночі, на думку багатьох мотолюбителів, і стала відправною точкою до «репресіям». Нагадаємо, при зіткненні на великій швидкості з автомобілем LADA Kalina загинули і мотоцикліст, і його пасажирка.

Як з'ясувалося, Євгенія - досвідченого Мотомеханик - знали багато мотоциклісти Казані з більш-менш серйозним досвідом водіння. Примітно, що під час руху похоронної процесії співробітники ГИБДД з усією повагою перегородили дорогу, щоб інші учасники руху не потривожили колону.


За словами одного з учасників похорону, байкери в своєму середовищі обговорюють, як організувати опір ГИБДД, якщо «беспредел» (так вони називають дії автоінспекторів) продовжиться. Одне з популярних пропозицій - організувати серію одиночних пікетів.

Все ускладнюється тим, що лідерів думок, які могли б говорити від імені всього мотоспільнота Казані, немає. У столиці Татарстану, за різними даними, до 5 - 6 байк-клубів - іншими словами, угруповань, які нікому не підконтрольні. Одні збираються в відомих всім місцях, наприклад на вулиці Баумана, і вважають за краще більшу частину часу сидіти на своїх мотоциклах. Інші - любителі високих швидкостей. Треті - захищають свої політичні інтереси, перш за все це стосується казанського філії «Нічних Волков», яких, як уїдливо зауважують деякі любителі мотоциклів, співробітники ГИБДД нібито не чіпають.

А ви на чиєму боці в конфлікті байкерів з ГИБДД?

42% У байкерів своя правда - не можна всіх вистачати «по бєспрєдєлу»

40% нашого боку ГИБДД - терпіти цих галасливих хуліганів вже неможливо

15% Мотоцикли на міських вулицях взагалі треба заборонити

2% Мотоцикл - це свобода. Як їздив, так і буду їздити!

Ваш голос врахований

Паралельно суддя намагалася з'ясувати важливий для громадськості момент: чи не порушували байкери тишу?
Зате суддя звернула увагу на назви відеороликів: «Чому все в такому неповажне тоні?
Ви вже «ментами» назвали?
Ловіть їх, при чому тут ми?
Давайте ваш мотобайк перевіримо на шум на швидкості 60 кілометрів на годину і на швидкості 160 кілометрів?
А ви на чиєму боці в конфлікті байкерів з ГИБДД?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов