Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Гідравлічний спосіб регулювання тиску в АКПП

Наша сеть партнеров Banwar

Тиск основної магістралі створюється насосом і формується регулятором тиску. Воно, перш за все, використовується для включення і виключення фрикційних елементів управління АКПП, за допомогою яких, в свою чергу, забезпечуються відповідні перемикання передач. Крім того, пропорційно тиску основної магістралі здійснюється формування всіх інших перерахованих вище тисків гідросистеми АКПП.

Зазвичай регулятор тиску встановлюється в основній магістралі відразу ж після насоса. Регулятор тиску починає працювати відразу ж після запуску двигуна. Трансмісійна рідина з насоса проходить через регулятор тиску і прямує потім в два контури: в контур системи управління АКПП і в контур системи підживлення гідротрансформатора (рис. Б - ЗЗ а). Крім того, ATF по внутрішньому каналу подається під лівий торець клапана.

Після заповнення всієї гідросистеми рідиною, в ній починає зростати тиск, який створює на лівому торці клапана силу, пропорційну величині тиску і площі торця клапана регулятора тиску. Силі тиску ATF протидіє сила пружини, тому до певного моменту клапан регулятора тиску залишається нерухомим. При досягненні величини тиску певного значення його сила стає більше сили, що розвивається пружиною, і в результаті клапан почне переміщатися вправо, відкриваючи при цьому отвір зливу рідини в піддон (ріс.6-33б). Тиск в основній магістралі стане падати, результатом чого буде зменшення сили тиску, що діє на лівий торець клапана. Під дією сили пружини клапан переміститься вліво, перекривши при цьому зливний отвір, і тиск в основній магістралі знову почне збільшуватися. Далі весь процес регулювання тиску повториться знову.

Далі весь процес регулювання тиску повториться знову

Слід зазначити, що в разі використання в гідросистемі лопатевого насоса змінної продуктивності, при відкритті зливного отвору регулятора тиску частина ATF направляється в піддон, а інша частина надходить в насос для управління його продуктивністю.

Так відбувається формування тиску в основній магістралі при використанні в гідросистемі простого регулятора тиску. При цьому слід зазначити, що величина тиску, яка формується таким регулятором, визначається тільки жорсткістю і величиною попередньої деформації його пружини.

Прості регулятори тиску, принцип роботи яких був тільки що розглянутий, забезпечують на виході тільки одне фіксоване значення тиску. Вони не дозволяють змінювати величину регульованого ними тиску в залежності від зовнішніх умов руху автомобіля та режимів роботи АКПП і двигуна.

Регулятори, що використовуються в системах управління АКПП, при формуванні тиску в основній магістралі повинні неодмінно враховувати всі вище перераховані фактори, з тим, щоб забезпечити досить тривалу і нормальну роботу елементів коробки передач.

На початку руху двигуну доводиться долати, крім опору коченню коліс, ще й значні інерційні навантаження, що складаються з інерції поступального руху автомобіля, інерції обертального руху коліс і деталей трансмісії. Крім того, при русі на передачі заднього ходу, моменти у включених при цьому фрикційних елементах управління АКПП мають максимальне значення в порівнянні з моментами в елементах управління, що включаються на передачах переднього ходу. Крім сказаного, слід зазначити, що величина моменту, що підводиться до коробки передач, істотно залежить від ступеня відкриття дросельної заслінки, і може змінюватися в значних межах. Тому у всіх перерахованих випадках для запобігання виникнення ковзання у фрикційних елементах управління АКПП слід збільшувати тиск основної магістралі. Таким чином, при формуванні тиску в основній магістралі системи управління АКПП необхідно враховувати режими руху автомобіля і завантаженість двигуна.

Для збільшення тиску в основній магістралі існує кілька способів, але всі вони засновані на використанні додаткової сили, що прикладається до одного з торців клапана регулятора тиску. Для створення такої сили використовується або механічний вплив на клапан або для цього використовується одне з допоміжних тисків, що формуються в гідросистемі. Найчастіше для створення додаткової сили використовують спеціальний клапан, званий клапаном підвищення тиску, який встановлюється в тому ж самому отворі, що і сам регулятор тиску. Типовий регулятор тиску з клапаном підвищення тиску показаний на малюнку 6-34.

Клапан підвищення тиску може управлятися кількома тисками. Так на малюнку 6-34а до правого торця його клапана підводиться TV-тиск, тобто тиск пропорційне ступеня завантаження двигуна. В цьому випадку силі тиску, що діє на лівий торець клапана регулятора, необхідно долати тепер, крім сили пружини, ще й силу, створювану TV-тиском. В результаті, при незмінній площі лівого торця клапана регулятора тиску, тиск в основній магістралі має зрости. Чим вище завантаження двигуна, тим вище TV-тиск, тому і тиск в основній магістралі буде також збільшуватися пропорційно ступеня завантаження двигуна.

Аналогічним чином відбувається збільшення тиску в основній магістралі під час руху автомобіля заднім ходом. При включенні передачі заднього ходу тиск, що надходить в гідропривід фрикційного елемента управління цієї передачі, по спеціальному каналу підводиться в кільцеву канавку клапана підвищення тиску (ріс.6-34б). Тут за рахунок різниці діаметрів лівого і правого торців клапана підвищення тиску, створюється сила тиску, спрямована в бік торця, що має більший діаметр. Таким чином, в цьому випадку силі тиску, що діє на лівий торець клапана регулятора тиску, необхідно долати опір деформації пружини і сили тиску, що виникає в кільцевій канавці клапана підвищення тиску. В результаті тиск в основній магістралі також має підвищитися.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов