Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Гідрокомпенсатор. Принцип його роботи.

  1. Стукають гидрокомпенсатори.

Наша сеть партнеров Banwar

подробиці

У міру прогріву двигуна, деталі ГРМ також нагріваються, що веде до їх тепловому розширенню, а отже зміни зазорів між ними. Чи не правильне регулювання зазорів, а саме виставляння дуже маленького зазору може привести до нещільно закриття клапана, що викличе його прогоряння або стуки в системі ГРМ при виставленні надто великого зазору. До того ж цей зазор змінюється в процесі експлуатації двигуна внаслідок зносу.

Так як регулювання зазору клапанів є досить складним і відповідальним заходом, на зміну важелів і шайб, які вимагають регулювання, прийшли гидрокомпенсатори які автоматично вибирають зазор і при цьому, не потрібно ніяких додаткових налаштувань.

Пристрій гидрокомпенсатора приведено на (Рис 1).

Рис 1 - Схематичне зображення гидрокомпенсатора.

1 - кулачок розподільного вала. 2 - виїмка в тілі гидрокомпенсатора. 3 - втулка плунжера. 4 - плунжер. 5 - пружина клапана плунжера. 6 - пружина клапана газорозподільного механізму. 7 - зазор між кулачком розподільного валу і робочої поверхні гидрокомпенсатора. 8 - кулька (клапан плунжера). 9 - канал для мастила на тілі гидрокомпенсатора. 10 - канал для мастила на голівці блоку циліндрів. 11 - пружина плунжірной пари. 12 - клапан газорозподільного механізму.

    Працює гідрокомпенсатор наступним чином:
  1. Положення, коли кулачок розподільного вала знаходиться протилежно робочої поверхні гидрокомпенсатора (Рис 2). Клапан ГРМ 12 під дією пружини 6 знаходиться в закритому положенні, зусилля з боку гидрокомпенсатора на нього відсутній.

    Клапан ГРМ 12 під дією пружини 6 знаходиться в закритому положенні, зусилля з боку гидрокомпенсатора на нього відсутній

    Рис 2 - Кулачек не тисне на гідрокомпенсатор.

    За рахунок дії пружини 11 і плунжерній пари 3 і 4 відбувається переміщення плунжера разом з тілом гидрокомпенсатора, поки вся конструкція не упреться в кулачок распредвала, тим самим забираючи зазор. Коли масляний канал гидрокомпенсатора 9 і головки 10 стануть на одному рівні, то масло під тиском подається в середину компенсатора. Далі через виїмку 2 і клапан 8 потрапляє всередину плунжерній пари.
  2. Наступним етапом є натиснення кулачка распредвала на компенсатор.

    Наступним етапом є натиснення кулачка распредвала на компенсатор

    Рис 3 - Кулачек тисне на гідрокомпенсатор.

    Усередині плунжерній пари створюється тиск, яким закривається кульковий клапан 8. Так як у масла маленький коефіцієнт стиснення, виходить, що гідрокомпенсатор виступає як жорсткий елемент між розподілвалом і клапаном. Виходить, що кулачок распредвала тисне на компенсатор, а він в свою чергу відкриває клапан.

В процесі здавлювання гидрокомпенсатора з плунжерній пари через клапан видавлюється невелика кількість масла, перш ніж кулька повністю перекриє дорогу маслу. Таким чином, знову утворюється зазор, який при наступному провертанні распредвала на 180 градусів зникне за рахунок пружини плунжерній пари і нової закачаною в нього порції масла. У цьому полягає робота гидрокомпенсатора, що, не дивлячись на температуру двигуна (присутній чи ні теплове розширення деталей), гідрокомпенсатор завжди підбирає необхідний зазор. Протягом всього терміну служби не вимагає додаткових втручань і проведення, будь-яких налаштувань.

Стукають гидрокомпенсатори.

Стук гидрокомпенсаторов говорить про їх не правильній роботі. Стук відбувається через те, що компенсатор не встигає вибирати зазор, тобто він не справляється зі своєю роботою.

Стукати гидрокомпенсатори можуть з наступних причин:

  1. В системі мастила створюється не достатній тиск масла, що призводить до того, що компенсатори не заповнюються необхідною кількістю масла. Усунення несправності: У цьому випадку гидрокомпенсатори справні, причину потрібно шукати в системі мастила.
  2. Знос в плунжерній парі. Масло випливає між втулкою плунжера 3 і самим плунжером 4 з порожнини під плунжером. Внаслідок чого гідрокомпенсатор не встигає вибирати зазор. Усунення несправності: Заміна гидрокомпенсаторов.
  3. Знос або засмічення кулькового клапана в плунжерній парі, що призводить до додаткових витоків масла з плунжерній пари. Так само як і в попередньому випадку гідрокомпенсатор не встигає вибирати зазор. Усунення несправності: Засмічення кулькового клапана зазвичай відбувається внаслідок використання низькоякісного масла. Тому промивка гидрокомпенсатора може відстрочити їх заміну, але все ж якщо на них проїхали вже пристойну відстань, то їх краще замінити.
  4. Заклинювання плунжерній пари. У цьому випадку робота гидрокомпенсатора повністю паралізована.

Для продовження терміну служби як гидрокомпенсаторов, так і всіх рухомих частин двигуна, потрібно не економити на якості масла. Купувати масло слід тільки в перевірених магазинах, де ви впевнені, що придбаєте не підробка, а справжнє якісне масло. Пам'ятайте, що буквально один раз варто залити підробку, і ви в рази скоротите ресурс вашого двигуна, а то і взагалі можна зіпсувати його. Так само пам'ятайте про своєчасну заміні масла і масляного фільтра .

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов