- У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
- У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
- У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
- Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
- Скільки коштує безпека на дорозі
Наша сеть партнеров Banwar
На виставці комерційної техніки IAA в Ганновері компанія Giti Tire покаже шість нових вантажних шин під брендом GT Radial. Головними експонатами стенда Giti на виставці стануть нові шини GT Radial GAR820 для рульової і GT Radial GDL617 для провідної осі.
Як заявляє виробник, GT Radial GAR820 розроблені відповідно до швидким розвитком сучасних среднеразмерих вантажівок. Спочатку шини будуть доступні в одному розмірі - 215 / 75R17.5, але в 2013 році компанія має намір представити на ринку ще кілька розмірів з діаметром 17,5 дюйма - 205 / 75R17.5, 225 / 75R17.5, 235 / 75R17.5 і 245 / 70R17.5. GT Radial GAR820 мають маркуванням M + S.
GT Radial GDL617 - це шини нового покоління з маркуванням M + S для далекомагістральних перевезень, що відрізняються ненаправленим малюнком протектора з численними ламелями. Giti зазначає, що ця модель виготовлена із застосуванням новітньої технології, що дозволяє знижувати рівень нагріву, що збільшує експлуатаційний ресурс. Шини доступні в розмірах 315 / 80R22.5 і 315 / 60R22.5, а версії розмірів 315 / 70R22.5, 295 / 60R22.5 і 295 / 80R22.5 зараз знаходяться в розробці.
Також в Ганновері будуть представлені шини GT Radial GSR220 для рульової осі, що володіють широкими ребрами в плечових зонах, роблять шини довговічніше; GT Radial GDR619 для провідної осі, призначені для регіональних перевезень; зимові шини GT Radial GDR621 для провідної осі; і GT Radial GTL925 для причепів підвищеної місткості, які використовуються в магістральних перевезеннях.
«У 2012 році ми вже випустили 12 нових шин GT Radial, і ще 10 новинок з'являться на ринку до кінця цього року, - заявив Пітер Фулкс (Peter Foulkes), директор по маркетингу Giti в Європі. - Всі вони є результатом нашої просунутої програми тестувань, в рамках якої близько 1 000 шин постійно знаходяться на випробуваннях по всій Європі. Розробки, наукові дослідження і відповідність продукції вимогам кожного європейського ринку є нашими головними пріоритетами, до того ж до прем'єрам цього року ми готуємо серію нових моделей для 2013 і 2014 років ».
За даними Giti, компанія зараз знаходиться на четвертому місці в світовому рейтингу найбільших виробників вантажних шин.
У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень відому як «рух караваном».
2018-10-03 680
У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
На виставці комерційних автомобілів IAA 2018 у Ганновері був оголошений переможець престижного конкурсу «International Truck of the Year 2019». Лауреатом став новітній магістральний тягач «Ford F-MAX». Такий вердикт журі, до якого входять 23 журналістів з 23 країн Європи. З новим магістральним тягачем «Ford F-MAX» компанія «Ford Truck» планує потестініть конкурентів з Великої сімки європейських виробників вантажівок важкого класу. Новинка отримала назву на честь легендарних машин «Ford F Series».
2018-09-27 925
У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
У Німеччині на автобані A9 між Мюнхеном і Нюрнбергом будуть здійснювати по три поїздки в день безпілотні вантажівки, що перевозять вантажі логістичної компанії «Schenker» - дочірнього підприємства німецького залізничного концерну «Deutsche Bahn».
2018-06-26 1 276
Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
Єврокомісія готується ввести рамки CO2 по забрудненню повітря, вперше - для вантажного автотранспорту. В уряді знову захищають інтереси страхових компаній, але обіцяють приборкати зростання вартості страхових послуг. Схвалено введення квот з прийому на роботу спеціалістів із третіх країн, в тому числі, водіїв далеких рейсів - «Linava» бачить в цьому загрозу бізнесу. Ці та інші актуальні новини галузі в традиційній «Транспортної тижня».
2018-05-21 308
Скільки коштує безпека на дорозі
Стратегія посилення безпеки на дорогах «Візія 0» народилася в Скандинавії десяток років тому. Шведи вирішили до 2030 року скоротити число загиблих і поранених на дорозі вдвічі, а ще через 20 років звести смертність від ДТП до нуля. Сьогодні до програми приєдналися багато країн ЄС, в тому числі, з цього року Литва. Амбіційний проект в міністерстві транспорту представили в березні, загальний бюджет не називається - важко планувати на чверть століття вперед. Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?
2018-04-25 298
Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?